Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey , je moet het boek van wielrenner Frank Vandenbroucke en Philip Gaumont eens lezen. Hun geheim is eerst pint drinken dan 1 stilnoct vechten tegen de slaap en na een half uur je dosis verdubbelen ... bij jonge wielrenners is het populair... SR"
"hey allies weet er iemand waarom airsealed geen benzo 's meer verstuurd? SR"
"mssn heb ik wel een andere drijfveer haha"
"30 is mooie dosis voor mij persoonlijk je kan eens proberen met 30 en zie hoe je erop reageert je luchtwegen komen open waar je het beste opvoelt als je bij die website besteld hou ons op de hoogte van de kwaliteit SR"
"populair in BB wereld om te vermageren, wordt wel eens natuurlijke speed genoemd en de prijs is de normale marktprijs ik dacht dat er binnen de europese unie niet zo streng wordt gecontorleerd? ik verwacht ook een pakje en als ze het tegenhouden hopelijk geen troubles en enkel een brief van de douane. Iemand ervaring met onderschepte zendingen ? SR"
"40 mg is al ferme dosis... therapeusch is 10 mg de gangbare dosis en die zyprexa zit tot in je vetreserves dus kan weken maanden duren voor het uit je lichaam is dus waarom zou je halveren ... SR"
"1 xanaxje van 0,5 mg en alles voelt perfect aan ! daarom da mensen verslaafd worden aan xanax omdat alles perfect is als je 1 neemt . En niemand die iets zal merken of je dat hebt genomen ..."
"Winehouse zei: Dat is wel goed idd. 0.5 mg maar liever wel Retard, dan blijft de plasmaspiegel (ofzoiets) een beetje stabiel ( dan heb je geen piek maar blijft het effect geleidelijk) Klik om te vergroten... xanax retard begint maar stabiel te worden als je het een paar dagen na elkaar neemt"
"therapeutisch = xanax !!! recreatief = stilnoct en oxazepam en valium"