Mijn lijstje WAS: (en gebruikte ik alle 3 ze dagelijks een periode...)
Flurazepam, gemiddeld 30- (soms tot 150mg per dag)
Flunitrazepam, (gemiddeld 10mg per dag met uitschieters tot de 20-22mg)
Diazepam 50mg per dag gemiddeld
Temazepam doet echt niets met me die staat onderaan me lijst met oxazepam
Geen benzos meer voor mij gelukkig veel te veel flunitrazepam met flurazepam alcohol opgegeten een tijd lang...
2x bijna dood-coma ervan geweest en nog veel meer rotzooi waar ik nu nog steeds mee bezig was alles weer recht te zetten wat me toen geen ene kloot kon schelen met de flurazepam 30mg en flunitrazepam 20mg op een avond.. Blij dat ik er vanaf ben zonder iemand het te laten weten in mijn omgeving alleen de dokter moest mijn waterdichtte verhaal geloven en zo hielp ze me afbouwen zonder iets te weten verder, leuk die zwijgplicht die artsen, psych, etc hebben, heb er me weg in gevonden, om ze eigenlijk de mond te snoeren en er zo nooit van verslaving is gepraat.
En zo met me dokter en me verhaal het rustig afgebouwd met diazepam^^ Nu ben ik er al een tijd helemaal klaar mee. 2 jaar van me leven bijna geen flikker gedaan.. meer een zwart gat van 2 jaar door die dingen
![:(]()
Kijk uit met deze medicijnen mensen! ook al heb je wat resistentie..
Piece!