Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw favo benzo?

Jouw favo benzo?

106 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#1
tegen angst: alprazolam 2 mg en clorazepaat 50 mg

tegen stress: bromazepam 12 mg en clonazepam 2 mg

tegen insomnia: flunitrazepam 1 mg en flurazepam 27 mg

tegen spierspanning: diazepam 10 mg en tetrazepam 50 mg
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik begin: Diazepam
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Jou favo benzo?

Helemaalnietspam.
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Jou favo benzo?

Diazepam. Maar eigenlijk kan je niet van "favoriet" spreken aangezien ik bijna 2 jaar geleden in een soort-van depressie ben geraakt door dat spul.

Neem het nog wel af en toe maar niet meer dan een paar keer per jaar als ik echt niet kan slapen of mega gestresst ben ofzo. Recreatief werkt voor mij niet (meer) hoewel diazepam met bier wel heerlijke combinatie is :mrgreen:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lorazepam is denk ik toch wel dé allround benzo voor mij, perfect om te slapen maar ook overdag nog enigszins verantwoord te gebruiken. En het heeft ook een hoge recreatieve waarde, alleen het werkt wat lang.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan niet kiezen
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Lorazepam is denk ik toch wel dé allround benzo voor mij, perfect om te slapen maar ook overdag nog enigszins verantwoord te gebruiken. En het heeft ook een hoge recreatieve waarde, alleen het werkt wat lang.
Klik om te vergroten...
+1

Wat op de tweede plaats staat voor mij is Bromazepam. Geeft vooral euforisch effect maar wel korte duur... Ik had er 20 van 3mg, ze waren snel op want ik slikte er meteen 4 tegelijk op voor 12mg in te nemen :openmouth:.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
diazepam

Heb dan ook nog niks anders geprobeerd :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
diazepam

Heb dan ook nog niks anders geprobeerd :P
Klik om te vergroten...

Ja, zo is het makkelijk hé!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Sublimo zei:
diazepam

Heb dan ook nog niks anders geprobeerd :P
Klik om te vergroten...

Ja, zo is het makkelijk hé!
Klik om te vergroten...

Haha :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Medicinaal: Alprazolam
Recreatief: Flunitrazepam
S
StilnoctRocksLid
01-01-2024, 00:00
#12
therapeutisch = xanax !!!
recreatief = stilnoct en oxazepam en valium
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Favo's: dormicum(midazolam), bromazepam en rivotril(clonazepam)
m
miss pepperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb alleen nog maar oxazepam en xanax gehad maar merk eigenlijk helemaal niet zo veel/geen verschil tussen die twee? :confused:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oxazepam.

Meer heb ik er niet over te vertellen.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Al kon ik niet goed kiezen. Oxazepam, Bromazepam en Roofies zijn ook de bom.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mmmm....laat me denken.......

lorazepam

diazepam(hoog gedoseerd)

flunitrazepam
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn lijstje WAS: (en gebruikte ik alle 3 ze dagelijks een periode...)

Flurazepam, gemiddeld 30- (soms tot 150mg per dag)
Flunitrazepam, (gemiddeld 10mg per dag met uitschieters tot de 20-22mg)
Diazepam 50mg per dag gemiddeld

Temazepam doet echt niets met me die staat onderaan me lijst met oxazepam

Geen benzos meer voor mij gelukkig veel te veel flunitrazepam met flurazepam alcohol opgegeten een tijd lang...
2x bijna dood-coma ervan geweest en nog veel meer rotzooi waar ik nu nog steeds mee bezig was alles weer recht te zetten wat me toen geen ene kloot kon schelen met de flurazepam 30mg en flunitrazepam 20mg op een avond.. Blij dat ik er vanaf ben zonder iemand het te laten weten in mijn omgeving alleen de dokter moest mijn waterdichtte verhaal geloven en zo hielp ze me afbouwen zonder iets te weten verder, leuk die zwijgplicht die artsen, psych, etc hebben, heb er me weg in gevonden, om ze eigenlijk de mond te snoeren en er zo nooit van verslaving is gepraat.
En zo met me dokter en me verhaal het rustig afgebouwd met diazepam^^ Nu ben ik er al een tijd helemaal klaar mee. 2 jaar van me leven bijna geen flikker gedaan.. meer een zwart gat van 2 jaar door die dingen :( Kijk uit met deze medicijnen mensen! ook al heb je wat resistentie..

Piece!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Clonazepam is ook niet verkeerd merk ik .. :)
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#20
1. Diazepam
2. Flunitrazepam
3. Oxazepam

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."