#1
Ja die had ik ook liever gepakt, helaas zit die niet in mijn assortiment :P
Ik ben 'beperkt' tot oxazepam, diazepam, lorazepam ohja en zolpidem, maar dat is echt vreemd spul (ernstige hallucinaties en amnesie).
p.s.
We namen uiteindelijk om 03:30 een oxa. 10 mg en dia. 10 mg. Toen nog even een whiskey/Cola erbij ingeschonken en even gaan chillen. 04:00 het bed ingekropen, 06:00 was ik mega duf, maar nog wel wakker. Mijn vriendin sliep echter wel (minder lichaamsgewicht/ minder amf.) Toen stiekem nog maar even een halve lorazepam 1,25 mg genomen.
12:00 eruit gegaan, misschien max. 2 uurtjes geslapen van al die tijd. Toch was ik niet echt moe en heb geen kater gehad, maar dat dank ik aan de valium
Ik ben 'beperkt' tot oxazepam, diazepam, lorazepam ohja en zolpidem, maar dat is echt vreemd spul (ernstige hallucinaties en amnesie).
p.s.
We namen uiteindelijk om 03:30 een oxa. 10 mg en dia. 10 mg. Toen nog even een whiskey/Cola erbij ingeschonken en even gaan chillen. 04:00 het bed ingekropen, 06:00 was ik mega duf, maar nog wel wakker. Mijn vriendin sliep echter wel (minder lichaamsgewicht/ minder amf.) Toen stiekem nog maar even een halve lorazepam 1,25 mg genomen.
12:00 eruit gegaan, misschien max. 2 uurtjes geslapen van al die tijd. Toch was ik niet echt moe en heb geen kater gehad, maar dat dank ik aan de valium
