Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInslaap mix

Inslaap mix

55 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja die had ik ook liever gepakt, helaas zit die niet in mijn assortiment :P

Ik ben 'beperkt' tot oxazepam, diazepam, lorazepam ohja en zolpidem, maar dat is echt vreemd spul (ernstige hallucinaties en amnesie).

p.s.
We namen uiteindelijk om 03:30 een oxa. 10 mg en dia. 10 mg. Toen nog even een whiskey/Cola erbij ingeschonken en even gaan chillen. 04:00 het bed ingekropen, 06:00 was ik mega duf, maar nog wel wakker. Mijn vriendin sliep echter wel (minder lichaamsgewicht/ minder amf.) Toen stiekem nog maar even een halve lorazepam 1,25 mg genomen.
12:00 eruit gegaan, misschien max. 2 uurtjes geslapen van al die tijd. Toch was ik niet echt moe en heb geen kater gehad, maar dat dank ik aan de valium :mrgreen:
m
morfientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
temazepam helpt wel bij het inslapen maar je slaapt er niet op door dus als je zilt doorslapen heb je een doorslaper nodig, wat best helpt vind ik zelf is toch oxazepam maar dan een grotere hoeveelheid, gecombineerd met lorazepam maar ik weet niet wat je gewent bent

groetjes
A
A_J_Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok, ik was niet aan de pep, maar laatst eerst 1 mg Alprazolam gepakt en vervolgens 1 zolpidem, en toen ging het licht gelijk uit. Ben met de kaarsen en alles aan als een blok in slaap gevallen.
B
BymoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ook over inslapen :

Is het mogelijk en onschadelijk om meerdere trazolans ineens te nemen om écht moe te worden?
Kan trazolan veilig gecombineerd worden met 1 of meer remergons 30mg?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
A_J_ zei:
Ok, ik was niet aan de pep, maar laatst eerst 1 mg Alprazolam gepakt en vervolgens 1 zolpidem, en toen ging het licht gelijk uit. Ben met de kaarsen en alles aan als een blok in slaap gevallen.
Klik om te vergroten...

Zolpidem vertrouw ik echt voor geen cent. Mijn vriendin wilde het ooit eens proberen, dus zij er 1 genomen. Na een kwartier begon ze (ze leek terwijl erg alert en wakker) al verhalen te vertellen over dat het net leek of we in een attractie/achtbaan zaten (we lagen in bed).
Helemaal mij proberen te overtuigen dat alles schommelde en ze vertelde nog veel meer over dingen die er niet waren.
De dag erna was ze voor haar idee direct in slaap gevallen. Ik ben zelf na zo'n 30 min. in slaap gevallen, wie weet hoelang ze nog door heeft gehallucineerd.

p.s. pas maar op met kaarsen aan en zolpidem nemen. Wie weet ga je wel op avontuur en word je uiteindelijk half verbrand in het ziekenhuis wakker :wink:
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon melatonine
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hou alleen van oneven getallen, Vogelmans! Kan ik dan met één gram, met vijftien minuten inslapen?

Hopelijk werkt het zo, dat houdt het voor één ieder simpel en begrijpelijk.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mja, naarmate je meer en meer speed gaat gebruiken in combi met benzo's zal je nogal eens zien dat er op het laatste bij grote hoeveelheden zo een gewenning optreed dat je benzo's kan slikken als Tic-Tac's maar echt slapen zit er niet meer in.
Zelf in mijn "topdagen" was een neuroleptica het enige wat me platkreeg.
Maar onder de geschetste omstandigheden op voorwaarde dat je geen überspeedjunk bent:

-1mg flunitrazepam
-5mg nitrazepam
-0,25 triazolam
-een eetlepel honing
-en een snuifje zout

Gegarandeerd binnen de 40 min je lamp uit.
Smakelijk.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wromtrax zei:
Gewoon melatonine
Klik om te vergroten...

haha, melatonine om te slapen na speed.....
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
quotethemadraven zei:
Mja, naarmate je meer en meer speed gaat gebruiken in combi met benzo's zal je nogal eens zien dat er op het laatste bij grote hoeveelheden zo een gewenning optreed dat je benzo's kan slikken als Tic-Tac's maar echt slapen zit er niet meer in.
Zelf in mijn "topdagen" was een neuroleptica het enige wat me platkreeg.
Maar onder de geschetste omstandigheden op voorwaarde dat je geen überspeedjunk bent:

-1mg flunitrazepam
-5mg nitrazepam
-0,25 triazolam
-een eetlepel honing
-en een snuifje zout

Gegarandeerd binnen de 40 min je lamp uit.
Smakelijk.
Klik om te vergroten...

Ik gebruik zowel speed als benzo's zo weinig dat er bijna geen gewenning op kan treden.
-1mg flunitrazepam
-5mg nitrazepam
-0,25 triazolam
^Helaas onbereikbaar voor mij, dan maar de eetlepel honing en het snufje zout :)
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#11
DonnieDark0 zei:
Wromtrax zei:
Gewoon melatonine
Klik om te vergroten...

haha, melatonine om te slapen na speed.....
Klik om te vergroten...

Om het even lekker in verhouding te houden :grin:
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#12
DonnieDark0 zei:
Wromtrax zei:
Gewoon melatonine
Klik om te vergroten...

haha, melatonine om te slapen na speed.....
Klik om te vergroten...
ok laat maar :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wromtrax zei:
Gewoon melatonine
Klik om te vergroten...

Haha deze is inderdaad wel erg grappig :) gast, weet je wel wat melatonine is, en wat het doet ?

quotethemadraven zei:
-1mg flunitrazepam
-5mg nitrazepam
-0,25 triazolam
-een eetlepel honing
-en een snuifje zout
Klik om te vergroten...

Lol van die combi zou iedereen waarschijnlijk wel om gaan ja, ongeacht wat je hebt gehad :grin:

Alleen die eetlepen honing + snufje zout begrijp ik niet ? zou eerder zeggen een paar slokken grapefruitsap :grin:

En even voor de duidelijkheid, denk dat de meesta mensen aan de flunitrazepam al genoeg hebben. Dit zijn namelijk the famous "roopies" beter bekend als Rohypnol (als ze van La roche zijn) Dit is een van de zwaarste inslaapmiddelen onder de benzo's. Als ik me niet vergis zelfs de enige die op Lijst 1 van de Opiumwet staan.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bymo zei:
Ook over inslapen :

Is het mogelijk en onschadelijk om meerdere trazolans ineens te nemen om écht moe te worden?
Kan trazolan veilig gecombineerd worden met 1 of meer remergons 30mg?
Klik om te vergroten...
Of het onschadelijk is kan ik je niet met zekerheid zeggen, maar ik heb er eens 2 genomen en ik heb 13 uur geslapen, dus ik denk wel dat het helpt.
Je kan ook gewoon 1 trazolan nemen en er een jointje bij roken, dat helpt meestal ook.
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#15
2,2 ml gbl
15 mg diazepam
3 flesje bier.

Je slaapt in op de gbl, door de diazepam houdt de slaap lekker lang aan en raak je ook in een diepe slaap. Na een uur of 4 zul je er uit moeten om te gaan pissen, en daarna wil je niks anders dan meteen weer je in bedje :grin:

Ofcourse, geheel eigen risico.
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spor zei:
Wromtrax zei:
Gewoon melatonine
Klik om te vergroten...

Haha deze is inderdaad wel erg grappig :) gast, weet je wel wat melatonine is, en wat het doet ?
Klik om te vergroten...
Nee dat weet ik niet ik roep maar wat. Gast ik had niet gelezen dat het na de Speed is maar met 8 mela lich ik al op 1 oor
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Melatonine help ook wel is bij coke, aks je tenminste moeite hebt om na sos te slapen.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
4 fmp zei:
2,2 ml gbl
15 mg diazepam
3 flesje bier.

Je slaapt in op de gbl, door de diazepam houdt de slaap lekker lang aan en raak je ook in een diepe slaap. Na een uur of 4 zul je er uit moeten om te gaan pissen, en daarna wil je niks anders dan meteen weer je in bedje :grin:

Ofcourse, geheel eigen risico.
Klik om te vergroten...

Ja, laten we veroplosser nemen om te slapen, en dan theoretisch de dood riskeren door het met alcohol te mixen :rolleyes:

Je kan ook 2 slokken gbl, en 2 slokken strohrum nemen, gegarandeerd dat je niet meer wakker word :rolleyes:

verstandig om erbij te zetten geheel op eigen risico, want het risico hiervan is érg groot, te groot als je het mij vraagt. Dit soort gevaarlijke afviezen vind ik zelf eigenlijk niet kunnen op een informatief forum waar onwetende gebruikers, de adviesen van wetende gebruikers nogal eens opvolgen !

Als je lekker wil slapen neem lekker 20mg temazepam, of een andere inslaapbenzo. Als je dat niet eens nodig hebt, neem dan wat zopiclon of zolpidem...

Ik zou niet aan de GBL gaan, en al helemáál niet met alcohol samen
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#19
it zijn namelijk the famous "roopies" beter bekend als Rohypnol (als ze van La roche zijn) Dit is een van de zwaarste inslaapmiddelen onder de benzo's. Als ik me niet vergis zelfs de enige die op Lijst 1 van de Opiumwet staan.
Klik om te vergroten...

Meh... er word sterk overdreven in mijn ogen met de reputatie van Rohyp. Als je het nooit eerder genomen hebt mag je idd verwachten dat je binnen de kortste keren in een zware roes terecht komt.
Maar voor mij is het een beetje als bij XTC geweest, de eerste keer komt nooit meer terug. Ook al kom je nog wel ooit kort in de buurt door meer te slikken... Je bouwt een tollerantie op als gek.
Toen ik een relatie had met Fluni kon ik op zaterdag 6*1mg slikken om het beruchte contra-effect te bereiken, (slecht plan overigens) op zondag of maandag waren 15 of 20*1mg zelfs niet voldoende om het gewenste effect te krijgen.
Als je lang genoeg van die blauwe knakkers blijft slikken voel je op het laatst haast nauwelijks nog iets. vb: heb ooit 1 rohyp genomen gewoon op het werk zonder noemenswaardige problemen.

^^^^ Dit is een stap of 10 te ver bij benzogebruik, herken je jezelf in het gebruik? Proficiat je hebt je leven verkloot, welcome to the club.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
^ja, zo werkt dat met benzo's :wink: mijn eerste keer oxazepam komt ook nooit meer terug

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."