Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInslaap mix

Inslaap mix

55 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Welke combinatie is het meest geschikt om te kunnen slapen na gebruik van amfetamine.
(6 uur na laatste, en enige, orale inname van circa 150 mg, zonder verder iets bij te nemen)

Mij leek de eerste het beste:

- 10 mg oxazepam en 20 mg diazepam (valium).
- 10 mg oxazepam en 2,5 mg lorazepam.
- 10 mg oxazepam en 1,25 lorazepam en 10 mg diazepam.

Advies/ervaringen gevraagd.

Thanks in advance :mrgreen:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit zijn allemaal anxilotische benzo's, en dus "in die zin" überhaupt niet geschikt om te slapen :) wil niet zeggen dat het niet lukt, maar met hypnotische benzo's zul je een stuk verder komen.

Ik zou gewoon temazepam 20mg liq. cap aanraden :)

Maar uit die 3 zou ik kiezen voor 10mg oxazepam en 2,5mg lorazepam
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja die had ik ook liever gepakt, helaas zit die niet in mijn assortiment :P

Ik ben 'beperkt' tot oxazepam, diazepam, lorazepam ohja en zolpidem, maar dat is echt vreemd spul (ernstige hallucinaties en amnesie).

p.s.
We namen uiteindelijk om 03:30 een oxa. 10 mg en dia. 10 mg. Toen nog even een whiskey/Cola erbij ingeschonken en even gaan chillen. 04:00 het bed ingekropen, 06:00 was ik mega duf, maar nog wel wakker. Mijn vriendin sliep echter wel (minder lichaamsgewicht/ minder amf.) Toen stiekem nog maar even een halve lorazepam 1,25 mg genomen.
12:00 eruit gegaan, misschien max. 2 uurtjes geslapen van al die tijd. Toch was ik niet echt moe en heb geen kater gehad, maar dat dank ik aan de valium :mrgreen:
m
morfientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
temazepam helpt wel bij het inslapen maar je slaapt er niet op door dus als je zilt doorslapen heb je een doorslaper nodig, wat best helpt vind ik zelf is toch oxazepam maar dan een grotere hoeveelheid, gecombineerd met lorazepam maar ik weet niet wat je gewent bent

groetjes
A
A_J_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok, ik was niet aan de pep, maar laatst eerst 1 mg Alprazolam gepakt en vervolgens 1 zolpidem, en toen ging het licht gelijk uit. Ben met de kaarsen en alles aan als een blok in slaap gevallen.
B
BymoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook over inslapen :

Is het mogelijk en onschadelijk om meerdere trazolans ineens te nemen om écht moe te worden?
Kan trazolan veilig gecombineerd worden met 1 of meer remergons 30mg?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
A_J_ zei:
Ok, ik was niet aan de pep, maar laatst eerst 1 mg Alprazolam gepakt en vervolgens 1 zolpidem, en toen ging het licht gelijk uit. Ben met de kaarsen en alles aan als een blok in slaap gevallen.
Klik om te vergroten...

Zolpidem vertrouw ik echt voor geen cent. Mijn vriendin wilde het ooit eens proberen, dus zij er 1 genomen. Na een kwartier begon ze (ze leek terwijl erg alert en wakker) al verhalen te vertellen over dat het net leek of we in een attractie/achtbaan zaten (we lagen in bed).
Helemaal mij proberen te overtuigen dat alles schommelde en ze vertelde nog veel meer over dingen die er niet waren.
De dag erna was ze voor haar idee direct in slaap gevallen. Ik ben zelf na zo'n 30 min. in slaap gevallen, wie weet hoelang ze nog door heeft gehallucineerd.

p.s. pas maar op met kaarsen aan en zolpidem nemen. Wie weet ga je wel op avontuur en word je uiteindelijk half verbrand in het ziekenhuis wakker :wink:
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon melatonine
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hou alleen van oneven getallen, Vogelmans! Kan ik dan met één gram, met vijftien minuten inslapen?

Hopelijk werkt het zo, dat houdt het voor één ieder simpel en begrijpelijk.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
nito98 zei:
Ja maar goed snap er nog niet veel van want had nog niet eens 1 gr speed op en dan nog zo een ellende met pitten. Heb ook nog diazepam die ga ik maar de volgende keer proberen 20 mg ofzo mischien dat, dat beter werkt dan bij mij. Normaal als ik niks op heb kan ik van 50 mg oxazepam heerlijk slapen.
Klik om te vergroten...
Van diazepam voel ik haast niks. Zó bekend (valium), maar ik vind 'm echt tegenvallen in vergelijking met andere veelvoorkomende (zoals oxazepam of lorazepam). Als 40 mg tema niet werkt, werkt 20 mg dia zeker niet denk ik.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zal het binnenkort probereen laat ik jou dan wel weten hoe het is afgelopen oke
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Martijn. zei:
nito98 zei:
Ja maar goed snap er nog niet veel van want had nog niet eens 1 gr speed op en dan nog zo een ellende met pitten. Heb ook nog diazepam die ga ik maar de volgende keer proberen 20 mg ofzo mischien dat, dat beter werkt dan bij mij. Normaal als ik niks op heb kan ik van 50 mg oxazepam heerlijk slapen.
Klik om te vergroten...
Van diazepam voel ik haast niks. Zó bekend (valium), maar ik vind 'm echt tegenvallen in vergelijking met andere veelvoorkomende (zoals oxazepam of lorazepam). Als 40 mg tema niet werkt, werkt 20 mg dia zeker niet denk ik.
Klik om te vergroten...

Ligt er aan waarvoor je het gebruik, mijn recreatieve favoriet is diazepam. Dan heb ik aan 10 mg ook wel genoeg.
Mijn favoriete inslaper is Midazolam daarmee val ik na speed (max 250 mg) gewoon in slaap. Ik wacht wel minstens 6 uur tussen speed gebruik en inname van een benzo.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
nito98 zei:
Ja maar goed snap er nog niet veel van want had nog niet eens 1 gr speed op en dan nog zo een ellende met pitten. Heb ook nog diazepam die ga ik maar de volgende keer proberen 20 mg ofzo mischien dat, dat beter werkt dan bij mij. Normaal als ik niks op heb kan ik van 50 mg oxazepam heerlijk slapen.
Klik om te vergroten...

Ik vind 1 gram speed dan weer best wel veel, kwaliteit ook bekend ?
20 mg diazepam gaat je niet in slaap helpen na een gram speed hoor.

Wat je inslaap bevordert is wat eten en minstens 6 uur wachten tussen het innemen van een benzo en je laatste lijn.

Succes
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja dat ga ik voortaan ook maar eens doen ........Want oh shit wat was ik wazig in mijn hoofd :grin: had ook wel weer iets maar gezond is anders he.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#15
DonnieDark0 zei:
Ik vind 1 gram speed dan weer best wel veel, kwaliteit ook bekend ?
20 mg diazepam gaat je niet in slaap helpen na een gram speed hoor.

Wat je inslaap bevordert is wat eten en minstens 6 uur wachten tussen het innemen van een benzo en je laatste lijn.
Klik om te vergroten...
Met 2 dia's slaap ik toch wel prima hoor! neem dat wel geen hele gram maar hoe ook zeker niet 6uur te wachten
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#16
nito98 zei:
Nee hoor is echt waar ... waarom zou ik iets zeggen als het niet waar is...?
Klik om te vergroten...
Zoals Ronnai al zegt, om aandacht te trekken, of je hebt gewoon nep pillen.

Ook als je een sterke benzo tollerantie hebt is 100 mg een shitload van een dosis.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Aldous zei:
DonnieDark0 zei:
Ik vind 1 gram speed dan weer best wel veel, kwaliteit ook bekend ?
20 mg diazepam gaat je niet in slaap helpen na een gram speed hoor.

Wat je inslaap bevordert is wat eten en minstens 6 uur wachten tussen het innemen van een benzo en je laatste lijn.
Klik om te vergroten...
Met 2 dia's slaap ik toch wel prima hoor! neem dat wel geen hele gram maar hoe ook zeker niet 6uur te wachten
Klik om te vergroten...

Jij slaapt dus, zeg 3 a 4 uur na een dikke lijn speed, door het nemen van 2 x 10 mg diazepam ?
Dan heb je of belabberde speed of een mega tolerantie opgebouwd tegen speed of een zeer heftige reacties op benzo's of je hebt gewoon heel erg geluk :) .
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#18
DonnieDark0 zei:
Jij slaapt dus, zeg 3 a 4 uur na een dikke lijn speed, door het nemen van 2 x 10 mg diazepam ?
Dan heb je of belabberde speed of een mega tolerantie opgebouwd tegen speed of een zeer heftige reacties op benzo's of je hebt gewoon heel erg geluk :) .
Klik om te vergroten...
Had het meer over vanaf het moment dat je wil gaan slapen, dus ik kom thuis van een feest, drop 2 dia's nog ff chillen met een drankje en dan slapen. En dan neem ik geen dikke lijn meer natuurlijk vlak voor ik naar huis ga. Heb wel een sterk reactie op benzo mss, zeker in combinatie met alcohol (met een blauwe vriend en een paar glazen wijn ben ik al aardig van de kaart), aan de dex zal het niet liggen lijkt me en de tolerantie valt hopelijk ook wel mee!
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#19
elke dag minstens 2 gram blowen ,,
na een tijdje ben je Permanent suFkonijn,,
dan val je elke keer binnen 10 minuten in slaap,,
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#20
ronnai zei:
Ik geloof er echt geen reet van nito.
Of je hebt gewoon neppillen of je zit gewoon om aandacht te vragen.
Voor iemand die zit te mekkeren dat ie een gram coke in 5 uur veel vindt maar dan wel zulke hoeveelheden benzo's neemt vind ik het niet aannemelijk, sorry :wave:
Klik om te vergroten...

60 procent van medicijnen via internet is namaak. Kijk dus goed uit waar je je shit besteld voordat je gewoon vitamine c zit te slikken voor 40 euro per strip.

Bron: http://www.nu.nl/internet/1851710/klink ... huwen.html

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."