Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? Fluoride. Sorry moest even flauw doen"
"Wiet, benzo"
"Northawke zei: Wat ik begrepen had is dat je ze een soort van melken moet. Dat spul wordt dan op een plaatje gesmeerd om te drogen. Daarna is het snuifbaar. Ik las dit laatst in een van m'n drugsboeken. Zal 's ff gaan zoeken vanavond. Klik om te vergroten... GADVERDAMME"
"Stoneboot zei: Ik heb in plaats van die brief te schrijven, na lang nadenken, besloten om simpelweg gewoon met drugs te kappen. In ieder geval tot mijn 16de. Ik heb net op Waterpop (Een festival bij ons in de buurt) al mijn pillen weggeven aan iemand die ik ken. Ergens spijt, maar het is denk ik wel beter, ben veel te jong. Klik om te vergroten... Wat ik je zou aanraden is toch echt vooral met roken stoppen"
"Stoneboot zei: Omdat roken veel slechter voor je is dan xtc en wiet? Met roken stop ik niet, het kost me teveel moeite en bovendien wil ik het ook niet. Klik om te vergroten... Willen, willen, willen... of je wilt of niet roken is slechter voor je dan je denkt. En hoe jonger je begint hoe onmogelijker het is om er vanaf te komen. Wees niet egoistisch met je ''willen'' maar denk liever aan je lijf"
"Rokertje zei: Stoneboot zei: Oftewel, je kent mijn hele situatie niet en toch kijk je in mijn hoofd? Spacend zeg. Klik om te vergroten... Hij zit niet voor niets op een drugsforum Klik om te vergroten... :P Trouwens stone... hoe langer je met roken door gaat hoe moeilijker het is om af te kicken. Dus wees verstandig nu het nog kan."
"Ik kom er zojuist achter dat ik HPDD heb"
"suzanne1 zei: nou ben ik wel benieuwd of je dan wel makkelijk klaar kunt komen als je sos op hebt? want mijn vriend is wel geil maar echt stijf is hij dan niet hihihi klaar komen duurt dan ook wel wat langer.. niet dat dat erg is hihihi Klik om te vergroten... hihihi."
"Fluoride"
"Ja ik heb ergens wel extreem-mondialistisch rechts ingesteld. Dit betekend dat ik de wereld graag rechts ingesteld zie. Ik ben erg tegen mondiale islamisering"