Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInslaap mix

Inslaap mix

55 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#1
DonnieDark0 zei:
Ik vind 1 gram speed dan weer best wel veel, kwaliteit ook bekend ?
20 mg diazepam gaat je niet in slaap helpen na een gram speed hoor.

Wat je inslaap bevordert is wat eten en minstens 6 uur wachten tussen het innemen van een benzo en je laatste lijn.
Klik om te vergroten...
Met 2 dia's slaap ik toch wel prima hoor! neem dat wel geen hele gram maar hoe ook zeker niet 6uur te wachten
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#2
nito98 zei:
Nee hoor is echt waar ... waarom zou ik iets zeggen als het niet waar is...?
Klik om te vergroten...
Zoals Ronnai al zegt, om aandacht te trekken, of je hebt gewoon nep pillen.

Ook als je een sterke benzo tollerantie hebt is 100 mg een shitload van een dosis.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Aldous zei:
DonnieDark0 zei:
Ik vind 1 gram speed dan weer best wel veel, kwaliteit ook bekend ?
20 mg diazepam gaat je niet in slaap helpen na een gram speed hoor.

Wat je inslaap bevordert is wat eten en minstens 6 uur wachten tussen het innemen van een benzo en je laatste lijn.
Klik om te vergroten...
Met 2 dia's slaap ik toch wel prima hoor! neem dat wel geen hele gram maar hoe ook zeker niet 6uur te wachten
Klik om te vergroten...

Jij slaapt dus, zeg 3 a 4 uur na een dikke lijn speed, door het nemen van 2 x 10 mg diazepam ?
Dan heb je of belabberde speed of een mega tolerantie opgebouwd tegen speed of een zeer heftige reacties op benzo's of je hebt gewoon heel erg geluk :) .
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#4
DonnieDark0 zei:
Jij slaapt dus, zeg 3 a 4 uur na een dikke lijn speed, door het nemen van 2 x 10 mg diazepam ?
Dan heb je of belabberde speed of een mega tolerantie opgebouwd tegen speed of een zeer heftige reacties op benzo's of je hebt gewoon heel erg geluk :) .
Klik om te vergroten...
Had het meer over vanaf het moment dat je wil gaan slapen, dus ik kom thuis van een feest, drop 2 dia's nog ff chillen met een drankje en dan slapen. En dan neem ik geen dikke lijn meer natuurlijk vlak voor ik naar huis ga. Heb wel een sterk reactie op benzo mss, zeker in combinatie met alcohol (met een blauwe vriend en een paar glazen wijn ben ik al aardig van de kaart), aan de dex zal het niet liggen lijkt me en de tolerantie valt hopelijk ook wel mee!
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
elke dag minstens 2 gram blowen ,,
na een tijdje ben je Permanent suFkonijn,,
dan val je elke keer binnen 10 minuten in slaap,,
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
ronnai zei:
Ik geloof er echt geen reet van nito.
Of je hebt gewoon neppillen of je zit gewoon om aandacht te vragen.
Voor iemand die zit te mekkeren dat ie een gram coke in 5 uur veel vindt maar dan wel zulke hoeveelheden benzo's neemt vind ik het niet aannemelijk, sorry :wave:
Klik om te vergroten...

60 procent van medicijnen via internet is namaak. Kijk dus goed uit waar je je shit besteld voordat je gewoon vitamine c zit te slikken voor 40 euro per strip.

Bron: http://www.nu.nl/internet/1851710/klink ... huwen.html
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vrouwtje_Amsterdam zei:
60 procent van medicijnen via internet is namaak. Kijk dus goed uit waar je je shit besteld voordat je gewoon vitamine c zit te slikken voor 40 euro per strip.

Bron: http://www.nu.nl/internet/1851710/klink ... huwen.html
Klik om te vergroten...

Daar heb ik zelf geen last van gelukkig :grin:
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#8
80 mg temazepam, en 50 mg oxazepam ben benieuwd wat het wordt ... :grin:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#9
Uuh ja ik weet niet ik voer mijn lichaam niet graag tegenstrijdige middelen door elkaar heen. Enne anders geen speed snuiven slaap je ook..

Ik snap het zoiezo niet... Waarom de piep zou je eerst speed snuiven en dan paar uur later in bed liggen kut nja ik had eik wel graag willen slapen.. Snuif dan geen speed.... Tsjaa
l
lunaticLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ook een jaartje benzo's gehad om te slapen en een aantal weken overdag oxazepam. Maar je kan ze beter zo weinig mogelijk nemen. Je hebt het niet door, maar word langzamerhand een saaier en leger persoon, terwijl je je wel goed voelt.
Ik ben er nu een paar maanden mee gestopt. Ik voel me stukken vrolijker en alles is veel intenser. Als ik nu niet goed kan slapen steek ik gewoon een klein jointje op, dan ben ik de volgende dag niet suf.

Mensen die GHB willen gebruiken om te slapen, doe dit niet meer dan 1 dosering per nacht. Dan voel je je kiplekker de dag erna. Het beste is nog om ergens anders mee in slaap te komen en als je dan na 4 uur wakker ligt, neem je pas een beetje ghb om na 3 uur helemaal uitgeslapen wakker te worden.
w
wendy1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Je zou het met melatonine 5 mg kunnen proberen. Maken je hersens zelf aan, maar kun je uitsluitend op recept bij de apotheker krijgen. Je moet het wel zelf betalen, dus als je na 2 weken (heel duur) je recept gaat herhalen, moet je meteen 90 stuks (heel goedkoop)nemen.Wat je bij de drogist kunt krijgen is 50x zwakker.
Voor de rest kun je op elke benzo slapen, als je er maar genoeg van inneemt. Ik kon vannacht niet slapen door het gebruik van de combinatie Wellbutrin (een oppepper) en alcohol, terwijl ik wel 5mg melatonine had geslikt. Ik heb toen 20mg oxazepam geslikt en daarna geslapen.
Groetjes en ik lees je reactie wel...
Wendy1
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
oei oei oei
maak het je lichaam toch niet te moeilijk joh

gewoon uitrusten;
de crash uitzitten
vitamintjes

benzo's helpen wel.... maar alleen als de pep is uitgewerkt om je een extra 'down' te geven.
als je jezelf steeds helemaal vol stopt met vanalles begeeft je hart/lever en wat allemal nog niet meer, het zo.
A
Andy1880Lid
01-01-2024, 00:00
#13
4 zolpidems
3 mg rivotril (clonazepam)
1,5 Trazolan
3 mg melatonine
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#14
seroquel en een paar drankjes
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een goeie inslaper als temazepam 20 mg zou het beste zijn, maargoed omdat je daar niet aan kan komen zou ik je 10mg oxazepam en 2,5mg lorazepam adviseren.
Die gele lorazepammetjes zijn best wel sterk nl.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Welke combinatie is het meest geschikt om te kunnen slapen na gebruik van amfetamine.
(6 uur na laatste, en enige, orale inname van circa 150 mg, zonder verder iets bij te nemen)

Mij leek de eerste het beste:

- 10 mg oxazepam en 20 mg diazepam (valium).
- 10 mg oxazepam en 2,5 mg lorazepam.
- 10 mg oxazepam en 1,25 lorazepam en 10 mg diazepam.

Advies/ervaringen gevraagd.

Thanks in advance :mrgreen:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit zijn allemaal anxilotische benzo's, en dus "in die zin" überhaupt niet geschikt om te slapen :) wil niet zeggen dat het niet lukt, maar met hypnotische benzo's zul je een stuk verder komen.

Ik zou gewoon temazepam 20mg liq. cap aanraden :)

Maar uit die 3 zou ik kiezen voor 10mg oxazepam en 2,5mg lorazepam
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja die had ik ook liever gepakt, helaas zit die niet in mijn assortiment :P

Ik ben 'beperkt' tot oxazepam, diazepam, lorazepam ohja en zolpidem, maar dat is echt vreemd spul (ernstige hallucinaties en amnesie).

p.s.
We namen uiteindelijk om 03:30 een oxa. 10 mg en dia. 10 mg. Toen nog even een whiskey/Cola erbij ingeschonken en even gaan chillen. 04:00 het bed ingekropen, 06:00 was ik mega duf, maar nog wel wakker. Mijn vriendin sliep echter wel (minder lichaamsgewicht/ minder amf.) Toen stiekem nog maar even een halve lorazepam 1,25 mg genomen.
12:00 eruit gegaan, misschien max. 2 uurtjes geslapen van al die tijd. Toch was ik niet echt moe en heb geen kater gehad, maar dat dank ik aan de valium :mrgreen:
m
morfientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
temazepam helpt wel bij het inslapen maar je slaapt er niet op door dus als je zilt doorslapen heb je een doorslaper nodig, wat best helpt vind ik zelf is toch oxazepam maar dan een grotere hoeveelheid, gecombineerd met lorazepam maar ik weet niet wat je gewent bent

groetjes
A
A_J_Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ok, ik was niet aan de pep, maar laatst eerst 1 mg Alprazolam gepakt en vervolgens 1 zolpidem, en toen ging het licht gelijk uit. Ben met de kaarsen en alles aan als een blok in slaap gevallen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."