Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi allemaal mijn vraag is of je temazepan capsules ook kunt spuiten, dit vraag ik omdat ik voor morgen niet genoeg morfine heb en mij zo misschien toch een beetje de nacht kan door helpen morgen bedankt"
"hoi ik heb al eens meet een paar keer gespoten en dat was eigenlijk ook drink meet, ik moet zeggen dat ik persoonlijk nergens last van heb gehad maar misschien ligt dat bij jouw anders ik moet wel zeggen dat ik er niet stonend van werd, en persoonlijk doe ik het alleen om de pijn van mijn ziekte te onderdrukken en dat hielp wel maar als je het spuit moet je het wel verdunnen met nacl dat een natuurlijke zout oplossing en kun je gewoon via internet bestellen en kost haast niks ik geloof voor een halve liter een euro of 2 en je hebt maar 10 ml per 5 ml meet nodig dus ik hoop dat je hier iets aan hebt groetjes morfientje"
"hoi ik snap jullie helemaal, ben zelf al tien jaar chronische ziek, door mijn ziekte kan ik niet meer eten en moet ik al mijn medicijnen bijna ook spuiten anders moet ik er van overgeven, ik krijg niet alleen de stempel dat ik verslaafd ben maar er zijn ook nog van die idioten erbij die mijn vanalles bestempel van anorexia tot verslaafde en niet een ding klopt ik doe niks voor mij lol, zit niet in die stoel voor mijn plezier en sla dat bord frieten niet over omdat ik ze niet wil, en dan nog niet te spreken over de pijn, en het ergste is als ze niet meer weten wat ze moeten doen dan is het makkelijk om er een stempel op te plakken dan zijn ze er vanaf nu willen ze me een permente morfine pomp geven ben benieuwd ach ja we zien wel moest even mij kots kwijt sorry groetjes"
"hoi allemaal ik ben hier pas nieuw, ik gebruik al 6 jaar morfine en waarvan ik de laatste twee tot drie jaar het spuit ik zit nu op 100 mg per dag dat houdt in dat ik het vaker tien keer per dag spuit, ik heb wel een vaste aansluiting op mijn adderen waardoor dit natuurlijk gemakkelijker is ik heb dit allemaal omdat ik een spierziekte heb en ontzettend veel pijn. daarnaast gebruik ik ook de nodige pammetjes, maar mijn pijn wordt de laatste tijd steeds meer en van de artsen krijg ik niet nog meer morfine voorgeschreven en ben ik echt wanhoopig aan het worden ik verga van de pijn en er is geen arts meer die echt nog iets voor mij kan betekenen, hebben jullie misschien nog idieetjes wat je naast morfine en de nodige pammetjes nog kan gebruiken, ik heb ook al metahdon uitgeprobeert (gespoten dan) maar dat had niet hetzelfde effect als morfine terwijl mij gezegd is dat methadon sterker is als morfine klopt dit maar daarbij moet ik ook zeggen dat er ook dagen zijn zoals vannacht dat ik zelfs 190 mg spuit ik ben al vaker op het internet opzoek geweest maaar dan kom ik meestal op sites terecht voor mensen met een ook een ziekte en als ik daar mijn vragen stel wordt ik uitgescholden voor verschillende dingen van idioot tot verslaafde, haha verslaafd is dat niet iedereen die al jaren morfine gebruikt je lichaam wordt toch afhankelijk van dat spul en wie heeft mij verslaafd gemaakt de artsen toch die schreven mij het voor!!!! of zie ik dat fout groetjes een wanhoopige morfine gebruiker"
"ik heb nu al 7.5 mg lorazepam gepakt en nog steeds niet moe dat kan toch niet!!!!!! ben blij als ik vrijdag mijn oxazepam van 50 mg krijg groetjes"
"sorry dat ik zoveel keerde dingen pltaats maar ik wil ook maar een oplosooning zoeken"
"als eerste wil ik zeggen dat geen een van medicijnen neem zomaar om er goed bij te voelen, ik kan gewoon niet slapen en wordt hier helemaal gek van ik ben al bij de huisarts geweest maar hij luister niet echt naar en wisseld dan van de ene tablet naar de andere vb van temazepam naar eeen ander middel en dan geef die bv weer temazepam als ik zelf iets aandraag dan kijkt me aan en doet zoals altijd weer het dezelfde verhaal ben het zo moe, ik heb echt een heel ernstige ziekte en zoveel jaar heb ik niet meer maar als die jaren nu draaglijk waren dan kon alles nog zo mooi zijn, maar iemand die niet kan slapen en langs de wanden gaat van de pijn die heeft geen mooi leven, ik lees hier veel en ook op andere sites die bv hier helemaal niks mee te maken hebben dit kom omdat bijna de hele dag op bed lig en ja uit verveling ga je dan computeren en heel veel series kijken,als ik soms hier verhalen lees dan ben ik echt jaloers op iemand, maar het andere moment lees bv hetzelfde alleen dan in een andere stemming en dan zou ik die persoon wat aan kunnen doen dat zulke domme dingen doet. ik wil met mijn tekst niemand kwetsen maar heb het vandaag gewoon heel moeilijk ik heb te horen gekregen dat ik weer een hele zware operatie krijg van minstens 6 uur en daar zitten de nodige gevaren aan helaas groetjes"
"ik ga het vanacht eens proberen, dus ik kan nog niet zeggen hoe het was, maar om je vraag te beantwoorden, nee mijn slaappillen zijn niet gestopt maar ik heb andere gekregen ledormin maar daar slaap ik niet op heb jij er al eens van gehoord ik had er nog niet van gehoord en dacht tja misschien is het iets maar niet dus groetjes"
"hallo allemaal ik ben nieuw hier ik heb al veel gelezen en ben niet echt tegen gekomen wat ik zocht, ik heb een ernstige spierziekte en gebruik hiervoor 10 maal daags 10 mg morfine die ik spuit, daarnaast slik ik nog lorazepam en oxazepam en nog heb ik veel pijn. ik krijg van de dokter niet meer omdat ze bang zijn dat dit te veel word vanavond heb ik bv 2 oxazepam van 10 mg gepakt en daarnaast nog gespoten omgeveer 50 mg en dan ook nog lendormin (bortizolam) 0.250 mg gepakt en ook nog 3 temazepam van 20 mg en nog merk ik nog niks,ik ben te einde raad heeft iemand hier een beter idee van slaapmiddelen die ik bij de dokternog kan vragen in plaats van de lendormin want voor mij gevoel werken deze totaal niet, IK HEB AL ZOVEEL GEPROBEERT, ZELFS METADON GESPOTEN (totaal geen effect ) ik heb ook al dormicum 15 mg geprobeert al kan ik mij wel eens helpen met oxazepam 50mg maar daar moet ik er dan al 2 tot 3 van nemen. gelukkig kan die wel krijgen van een vriend van mij. hebben jullie nog ideetjes dan zou ik ze graag horen want ik word gek van de pijn en de slapeloze nachten alvast heel erg bedankt morfientje"
"hihi natuurlijk slapen dat lukt mij niet meer door jaren lang gebruik van slaappillen en omdat ik vel pijn heb wordt ik vaak wakker ik ga het eens proberen bedankt"