Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben 10 jaar verslaafd geweest aan valium. Ik slikte zo'n 70mg per dag, daarnaast nog librium, mogadon (inslaper), dalmadorm (doorslaper) en een oppepper 's morgens (appetenil, is nu verboden). Ik ben vrij snel en zonder complicaties gestopt met alle midelen, behalve valium. Ik ben door een hel gegaan. Zat midden in de kamer doodsbang en de klok voor me. Wachtte tot ik het niet langer zonder kon volhouden en stelde het dan nog 1 minuut uit,slikte dan een klein beetje minder dan de vorige keer. Ik sliep nog maar 2 uur per dag. Maar ik heb het gered. Maar het heeft weken geduurd en pas na 4 maanden sliep ik weer normaal. Jij kan het ook! Zet hem op! Wendy1"
"Je zou het met melatonine 5 mg kunnen proberen. Maken je hersens zelf aan, maar kun je uitsluitend op recept bij de apotheker krijgen. Je moet het wel zelf betalen, dus als je na 2 weken (heel duur) je recept gaat herhalen, moet je meteen 90 stuks (heel goedkoop)nemen.Wat je bij de drogist kunt krijgen is 50x zwakker. Voor de rest kun je op elke benzo slapen, als je er maar genoeg van inneemt. Ik kon vannacht niet slapen door het gebruik van de combinatie Wellbutrin (een oppepper) en alcohol, terwijl ik wel 5mg melatonine had geslikt. Ik heb toen 20mg oxazepam geslikt en daarna geslapen. Groetjes en ik lees je reactie wel... Wendy1"