Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik neem het nu 3 weken 24/7 en krijg al heftige lichamelijke afkicks als ik niet iedere 3 uur wat neem.. Sinds vorige week ben ik afgebouwd van 70ml per dag naar 25-30ml per dag nu. Wat ik het ergst vind is dat ik het steeds zo warm krijg als het uitwerkt. Ik loop steeds rood aan bij een beetje inspanning. Maarja, de 1 krijgt het koud en de ander krijgt het warm dus. Ik had gelukkig nog een aantal doosjes Amyltriptiline, een AD, maar sinds ik dat gebruikt zijn de ontwenningsverschijnselen een stuk minder heftig! Totaal niet depressief of para. In slaap komen is ook geen probleem, alleen iets slapper en moeier gevoel overdag. Misschien eens vragen bij je huisarts? Maar dat rood aanlopen en zweten bij afkicken, hebben jullie daar ook last van?"
"Rectaal... WAAROM??! Omdat je misselijk word als het in je maag komt?? Of is het gewoon de kick.. Net als bij spuiten."
"tsja, outgaan.. Ik zie het meer als in slaap vallen. Gebeurd ook juist als ik ga zitten en niet als ik rondloop. Als ik merk dat ik begin te zwalken tijdens het uitgaan, dan zorg ik dat ik blijf lopen en gooi ik er snel een paar glazen redbull of cola in. Maarja, ik heb meestal ook ritalin bij me en dat helpt ook goed, kwam ik laatst achter.. Ik stond ergens in een kroeg op de wc en had teveel op. Oplaatst met mijn voorhoofd tegen de muur te leunen en moest mijn best doen om wakker te blijven en recht te pissen... toen een ritalin vermalen en opgesnoven. Ik was binnen een minuut weer helemaal wakker!!"
"Dat vocht vasthouden heb ik ook. Toen ik een aantal weekenden flink ghb had gebruikt, was ik de laatste keer ook 12 kilo zwaarder dan normaal. Was vocht, want ik voelde me achteraf altijd extra brak/moe/zweten en bleef steeds water drinken om me goed te voelen. Ik moest heel weinig naar de toilet. Waarschijnlijk hebben mijn nieren extra de tijd nodig om weer op gang te komen. Ik stopte helemaal met ghb en viel in 3 weken 8 kilo af zonder te dieeten ofzo. Na totaal 6 weken zat ik weer op mijn oude gewicht. Wat ik nu nog vaak heb; na een weekendje feesten met een hoop drank ben ik ook 4 kilo zwaarder, wat er na 2 weken pas weer af is... G is dus niet al te best voor je nieren."
"Als je niet zo heel lang gebruikt, enkele maanden ofzo, dan kan je met diazepam in een paar dagen van de ghb af komen. Is mij ook gelukt. Zonder depressie erna, ik voelde me kiplekker."
"Als je iets uit India of zo'n online pharma besteld heb je hele dikke kans dat je neppillen krijgt voor veel teveel geld. In die landen ligt zelfs namaak in de apotheek. Ik heb eens Valium gehad uit Pakistan. Die pillen brandden op mijn tong en als ik er 1 nam kon ik 2 dagen niet lachen. Ik kreeg ook hoge bloeddruk en een hoge hartslag. Maar het uiterlijk van de verpakking, alles zag er echt uit voor een leek. Nederlandse gebruiksaanwijzing en het doosje ook in het Nederlands. Inclusief braille-stippels. Dat vond ik zo verdacht.. Net of er in pakistan Roche-fabrieken zijn die nederlandse medicijnen maken... Het karton was dikker, de pillen groter het alu-folie op de doordrukstrips was ook dikker en bedrukt met licht uitgelopen inkt. Ik had eens belgische originele valium gehad en daarbij zag het doosje en de rest er heel anders uit."
"T-Shorty zei: zelfs met XTC slaap ik een hele nacht niet Klik om te vergroten... dat is wel gek:P Daarmee slaap ik tot laat in de middag..."
"Ik lees vaak dat ghb niet slecht zou zijn voor de lever.. Maar de vele extra stoffen die je lichaam aanmaakt door (teveel) ghb zijn wel belastend voor de lever. De vele vervuilingen in de grondstof gbl zijn ook schadelijk."
"Man met pure gbl lieten de vellen in mijn bek gewoon los en dan zeggen jullie dat het wel meevalt??? Die schade die het aanricht aan je strot, word meestal chronisch als je het te vaak doet. Dat is ook algemeen bekend hoor!"
"Ik heb het weleens gemerkt. Eerst hadden we ghb gemaakt waar je opgefokt van werd, grotere ogen kreeg en achteraf slecht slapen kon. Daarna hadden we ghb waar je je echt lekker en rustig van voelde, ook als het na een uur begon uit te werken. Misschien dat lamme gevoel wat je beschrijft. Ook slapen ging bij deze veel makkelijker na gebruik en de kater was er niet de volgende dag. Conclusie: de eerste was met goedkopere gbl gemaakt, de industrieele variant. Deze komt vaak uit china. Moest 99,99% zuiver zijn, maar was het zeker niet. De tweede ghb was gemaakt met gbl uit duitsland (moeilijk aan te komen). Die was gewoon echt zuiver, zonder rest-grondstoffen e.d."