Corrigeer me als ik ernaast zit.
themadraven/bitchslaps talamonee
Je zit ernaast! Propranolol is in eertste plaats een middel dat word gebruikt bij verschillende cardio vasculaire aandoeningen. Het hoort bij de Beta blockers. Dus een uur voordat je gaat vliegen een paar van die pillen schieten gaat het er niet aangenamer op maken. Neemt niet weg dat het te pas en te onpas word voorgeschreven voor allerhande kwaaltjes.
Source:
http://www.drugs.com/propranolol.html
En stillnoct of zolpidem of zopiclone of... is ook geen slaapmiddel.
Een "slaapmiddel" schept valse verwachting dat je beter en gezondere slaap zou gaan krijgen. Zo een middel bestaat tot op de dag van vandaag nog altijd NIET. Of het nou een benzo of een hypnoticum is, ze ontnemen je beide datgeene wat slaap gezond maakt, nl de REM slaap.
Bij een hypnoticum is het wel zo dat je normale slaapcyclus minder ernstig verstoort word door de korte werkingsduur, waardoor je tegen de ochtend toch nog een beetje dromen kan. Dit is in de beginfase van het gebruik van benzodiazepinnes met middellande werkingsduur helemaal uit den boze.
Een geneesmiddel dat je gezonde slaap geeft bestaat niet!!!
Wel kennen we in de volksmond een slaappil: meestal een benzo.
Ofwel spreken de heren artsen van een inslaappil: meestal een hypnoticum.
Beide doen echter geen zak voor je als zijnde een geneesmiddel. Enkel en alleen wanneer iemand zolang zonder slaapt blijft door insomnia is het een beter alternatief dan hersenbeschadiging door slaapgebrek. Alle andere gevallen van het voorschrijven van slaappillen is simpelweg om aan de ééne zijde van je gezanik af te zijn, en aan de andere kant zijn ze nog steeds de kip met de gouden eieren voor de farmaindustrie.
Sorry kiddo's de dokter zit mee in het complot, en als het van de mega bedrijven afhing werden je roofie's al door de Sint gebracht.
Ps
![:confused:]()
laapzacht.