Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"klinkt wel tof die dmt.. ik had er nog nooit van gehoord,wat is het,waar haal je het en is het gevaarlijk in combi met andere dingen? hoelang duurt zo n trip en kan je erin blijven hangen?? ben wel erg nieuwsgierig geworden na al die verhalen hier,kun je er niet een overdosering van nemen of kapot van gaan? beetje domme vragen maar ben geinterreseerd! spor heb je al een break through gehad??"
"hallo allemaal ik vroeg me iets af.. ik gebruik voor bekkeninstabiliteit tramadol en oxycontin,nu had iemand ghb aangeboden ik ben er zeer benieuwd naar maar iik vraag me af of dat wel goed gaat in combi met deze medicatie? of dat ik dan eerst een hele dag nix moet nemen?? heeft iem ervaring hiermee?? alvast bedankt!"
"ff wat anders..wat worden er vage dingen gepost joh in sommige topics afgehakte ledematen etc btw had een doosje lorazepam gehad van iemand maar dat vind ik ook niet echt heftig man. dacht nu gaat het gebeuren werd alleen sago en moe valium staat nog steeds stipt op no 1 hier en tramadol. alles goed verders met iedereen hierzo,nog nieuwe ideetjes voor mixjes met benzootjes of iets noem maar wat? tis wel erg rustig hier.... ciao!!"
"chase zei: ik heb een paar flurazepammetjes 30 mg gekregen van iemand, dus ik ga eens kijken wat die dingen doen enzo volgens mij is het een inslaper en daar ben ik niet echt verzot op Klik om te vergroten... flurazepam klinkt bij sommigen misschien wel bekender onder de marktnaam Rohypnol. Dit is, laten we maar zeggen een hardcore benzo. best mee oppassen. Klik om te vergroten... hoe kom je daaraan dan? bij airsealed enzo verkopen ze het niet? krijg je dat vde dokter? wat moet je dan in hemelsnaam mankeren?"
"iedereen nou ikhad van het weekend sinds 10 jaar weeris speed op,heel gezellig etc nacht overgeslgen,,volgende dag weer genomen maar voelde er niets van kreeg volop benauwdheidsaanvallen en gekke dingen,2 valiums genomen zakte het,maar ben echt 2 dagen net een bejaarde geweest..die bij iedere pas naar lucht moest happen. nu gebruik ik natuurlijk een bep hoeveelheid tramadol per dag en was dat totaal vergeten,zou het zo kunnen zijn dat ik gewoon de afkick vde tramadol op dag 2 er overheen heb gevoeld ik ben ook vandaag weer heel erg chaggo en depri volgens mij is dit echt nix meer voor mij,kan echt niet meer vrolijk worden ik weet het niet meer hoor,vroeger had ik nergens last van.. voel me echt een verrot persoon die helemaal volgepompt zit met chemicalien. alles irriteerd me,iemand een idee om wat positiever weer te worden of voelen. word echt gek ervan"
"en leef je nog? ik gebruik zelf opiaten door een chronische bekkeninstabiliteit(tramadol) zou zeggen begin er nou niet aan.. tis dat ik ze echt nodig heb maar als ik ff zonder wil omdat het wel gaat soms dan heb ik zwaar afkickverschijnselen zit je niet op te wachten hou het bij deze keer joh,je bent hartstikke jong en dan die morfine zal best leuk zijn ff maar je word er zwaar misselijk ook van! kan nix zeggen verder want ik heb ook als bijwerking soort van euforie maar met die morfine zou toch uitkijken hoor! hoe is je verdere nacht verlopen met al die tabletten??"
"Re: Ethylmorfine vs Methylmorphine speeseend zei: Voor alle duidelijkheid mensen: Ethylmorfine eerder te vergelijken met Codeine dan met Morfine!! Het is notabene vrij te koop bij onze zuiderburen. Gr., Eend EDIT: wikipedia zei: Therefore the closest chemical relative of ethylmorphine is codeine, also known as methylmorphine. Ethylmorphine also has a hydromorphone analogue (ethyldihydromorphinone or 3-ethoxy-7,8-dihydro-morphin-6-one), and a dihydromorphine analogue known as ethyldihydromorphine, although none of them appears to be commercially distributed at the current time. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... o dat gaat dus bijna nergens over! klonk wel zwaar haha"
"hallo mensen! ik had ff een vraag.. ik gebruik al lange tijd tramadol voor mn bekken instabiliteit die chronisch is geworden na het baren van wat kinders. dit ook omdat ik zwaar allergisch ben voor nsaid medicatie..(onstekingsremmers etc) maar uiteraard had ik ook de leuke kante ondekt van tramadol beetje een energiegevoel en wat blijer als normaal. en ook achter adressen en maniertjes gekomen om nog veel meer tramadol te krijgen..gewoon overal te bestellen afijn begin het zat te worden ik wil mezelf zijn weer zonder ook maar iets in mn bloed. normaal nam ik 7 a 8 van die capsules van 50 mg per dag ik zit nuop 4 of 3 soms het lukt me maar niet om het minder te laten worden,want snachts begint het dan al.. rare heldere dromen,zweten ,wakker worden,en sochtend opgejaagd zijn en het gevoel hebben dat heel mn zenuwbaan openligt en duizelig,stroomstoteriggevoel etc echte afkick dus. weet iemand hoe ik deze troep het bestekan afbouwen zonder al teveel van die afkick te merken? ik heb nl ook nog kids rond hobbelen enzo en met tramadol ben ik energierijk en gezellig ik wil dit van nature zijn dus heeft iemand een idee of zelf meegemaakt graag hoor ik dit! ben het echt zat"
"dat is dus het probleem..ik heb een bep dosering die ik mag nemen als ik bijna niet kan lopen,maar ik bestel dus gewoon extra via het internet ik heb een nieuwe huisarts die in de plaats is gekomen van mn oude die met pensioen is en die snapt gewoon sommige dingen niet,hij was oorspronkelijk ook chirurg in pakistan en pas omgeschoold,zo schreef hij mij is antidepressiva voor bij de tramadol... als goede huisarts had hij moeten weten dat die 2 geen combi zijn,dus ik vind em echt nix ik wil dit alleen gebruiken bij hoge nood maar mn verslavings gevoeligheid neemt nu dus de overhand en wil gewoon iedere dag beneveld zijn. ik heb net nog gekeken bij hetdrugsinfo team maar daar zeggen ze weer dat het afbouwen per 25 mg per week a 2 weken moet zijn dat gaat me zolang duren. en die afkick gevoelens zijn niet te harden dus zocht eigenlijk naar een soort van lotgenoot die zoiets allis afgebouwd heeft ik ben welis acuut gestopt omdat ik gewoon nix voorgeschreven kreeg meer dan normaal en de apotheek melding had gemaakt van teveel recepten etc vandaar dat ik online mn heil had gezocht,want ik was toen zooo ziek en kreeg acuut een depressie die ik vervolgens weer had opgelost met efexor,ging tijd goed totdat ik weer niet kon lopen en zo ook weer de smaak te pakken had vdie tramadol als er geen afkick bij kwam kijken was ik zo gestopt,heel vervelend spul dus.."
"Flameon zei: Zelfstandig afbouwen zou ik je niet aanraden. Als je je huisarts niet vertrouwd (logisch na je verhaal) zou ik op zoek gaan naar een andere huisarts, of een bezoekje brengen aan het CAD in jou omgeving. Ook bij hen kun je poliklinisch afkicken. Klik om te vergroten... o daar had ik dus nooit van gehoord..ga ik is ff googlen..ben het echt zat thanks"