Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote benzo topic !

Het grote benzo topic !

627 antwoorden
180 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
speeseend zei:
spor zei:
Tegenwoordig gebruik ik ze slechts nog sporadisch, maar heb altijd wel wat in huis, en als ik "ver weg" ga, ook meestal wel wat op zak, want een paniekaanval kan in een klein hoekje zitten.
Klik om te vergroten...

Ik ben altijd bepakt en bezakt met Benzo's en Opiaten. Dat gevoel van "veiligheid", daar draait het eigenlijk om, voor mij. niet om ze werkelijk onderweg te gebruiken. Soms gebruik ik wel eens een Seresta'tje of Valiumpje voor belangrijke gesprekken, maar verder nooit.

Overigens zit ik nu op ongeveer vijf mg. Diazepam per dag. Het afbouwen gaat langzaam, maar zeker! Ik krijg nu die witte Diazepam van twee mg. dat maakt het doseren gemakkelijker. Helaas blijft de Buprenorfine al een tijdje steken op twee mg.

Groetjes,

Eend
Klik om te vergroten...

Precies, ik heb ook in al mijn tassen wel ergens wat oxazepam zitten, voor het geval het eens nodig is... Ik gebruik ze dus intussen niet meer dagelijks, maar "in principe" zou het gevoel dat ik ze niet bij me heb al een situatie kunnen veroorzaken waarin ik ze wel nodig heb...

Is nogal hypothetisch gezien natuurlijk, is in de praktijk namelijk niet erg, maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld, en aangezien het geen illegale drugs is wat ik op zak heb, en het nix weegt stoor ik me er ook niet aan dat ik ze altijd bij me heb. De verleiding is er namelijk niet groter om om ze te nemen. Overdag vermijd ik ze vaak liever omdat ik tegenwoordig van 10mg oxazepam behoorlijk duf word. Des te meer uitdaging dus eigenlijk :wink:
C
CrossfiresLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste allemaal,

Na het lezen van de topic denk ik dat ik veel baad zou hebben bij het gebruik van valium en temazepam. Uiteraard zitten er nadelen van maar de nadelen die ik nu ervaar zijn een stuk erger. Ik ben eigenaar van een aantal bedrijven en heb hierdoor een erg druk bestaan. Niet om de verkeerde reden: maar ik heb ze aardig op een rijtje (soms iets te veel). Ik denk veel en snel, het grote nadeel is dat ik dit soms niet stop kan zetten en maar door blijf malen. Hierdoor heb ik nachten dat ik om 11 uur naar bed ga omdat ik er om 7 uur er uit moet en vervolgens tot 5 uur wakker lig... Welbekende burnout is ook al eens langsgekomen.

Ik ben me bewust van het verslavende risico. Ik accepteer dat mijn werk zorgen etc. met zich meebrengt. Hier kan ik vaak goed mee dealen echter zitten er 3-4 dagen per maand tussen dat het te gek wordt.

Ook begrijp ik dat deze medicijnen enkel op recept worden verkocht? Hoe staat een dokter hier tegenover en wat zijn zijn/haar cirteria om dit te adviseren? Indien dit niet mogelijk is, is het verstandig om dit zelfstandig te kopen en sporadisch (3-4 per maand) te gebruiken om rustig te worden en normaal te kunnen slapen?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
Crossfires zei:
Ik denk veel en snel, het grote nadeel is dat ik dit soms niet stop kan zetten en maar door blijf malen.
Klik om te vergroten...

Precies dit heb ik ook ! En precies dat is de hoofdreden waarvoor ik ze ooit in eerste instantie heb gekregen. Als er namelijk iets "heel ergs" gebeurd in je leven, is dat een van de vervelendste eigenschappen die je kan hebben. Toevallig eergisteren ofzo nog iets over in een topic geschreven...

Ik denk zeker dat jij gebaat bent als je een benzo achter de hand hebt !

Ik denk, of weet eigenlijk wel bijna zeker dat een dokter je om deze reden ze niet voor zal schrijven. Je zal of met een betere "smoes" moeten komen, of ze gewoon in het illegale cirquit halen. voordeel van benzo's is dat je weet wat je krijgt, want het zit in de verpakking, in die zin geen risico dus.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#4
voordeel van benzo's is dat je weet wat je krijgt, want het zit in de verpakking, in die zin geen risico dus.
Klik om te vergroten...

Ahum? Alsof er geen namaak benzo's in omloop zijn?.
JUIST op de zwarte markt moet je supervoorzichtig zijn met benzo's.
Ietwat handige jongen laat ze binnenkomen per 10 000 uit Pakistan of de Philipijnen.
Slimmer is ze per container kopen inTaiwan, weet je dan echt wel wat er in die blister zit?
Je kan ze per container invoeren en je kan zelfs kiezen in welke verpakking.
C
CrossfiresLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zal eens vragen of onze dealer er aan kan komen. Heeft altijd top spul.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
quotethemadraven zei:
voordeel van benzo's is dat je weet wat je krijgt, want het zit in de verpakking, in die zin geen risico dus.
Klik om te vergroten...

Ahum? Alsof er geen namaak benzo's in omloop zijn?.
JUIST op de zwarte markt moet je supervoorzichtig zijn met benzo's.
Ietwat handige jongen laat ze binnenkomen per 10 000 uit Pakistan of de Philipijnen.
Slimmer is ze per container kopen inTaiwan, weet je dan echt wel wat er in die blister zit?
Je kan ze per container invoeren en je kan zelfs kiezen in welke verpakking.
Klik om te vergroten...

De mediceinen die ik hier koop zijn voornamelijk van verzamelaars die hun eigen voorschrift opsparen en dat verkopen... De benzo's die ik koop zijn allemaal uit nederland voornamelijk van merken Ratiopharm en PCH. Met nederlanse beschrijving enzo. Alleen op airsealed zijn ze niet uit nederland, maar tot nu toe alleen goede ervaringen mee gehad.

Maar oke, als jij het zegt, dan kijk uit ! ik heb zelf nog nooit van iemand buitenlandse mediceinen gekocht...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
speeseend zei:
Ga eens op de wallen kijken, misschien zoeken ze nog een dame (of ben jij Johan na een operatie?) die in pillen uitbetaald wil krijgen :wink:
Klik om te vergroten...

Zo, die kwam hard aan

Johanna* zei:
Bedankt voor je commentaar Spor :). Toevallig weet je niet een illegale bijverdienste die veeeel geld oplevert?
Klik om te vergroten...

Jawel hoor, je kan auto's gaan stelen en verkopen, zakkerollen, overvallen plegen, roofmoorden, en anders heb je nog altijd eendje's optie maar sinds we in nederland leven kan dat legaal. Je kan natuurlijk ook besluiten om het in thailand te doen als je het perse illegaal wil hebben...

Sorry maar met zo'n vragen, kun je zo'n antwoorden verwachten ! Op het forum doen we niet aan illegale zaken, enkel duscissieren over drugs en aanverwante onderwerpen
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Johanna* zei:
Pff... Echt? Dat is duur!
Nouja, ik denk dat ik maar een orgaan illegaal ga verkopen aan een dikke Amerikaan. Mn lever mag die hebben :wink:
Bedankt voor je commentaar Spor :). Toevallig weet je niet een illegale bijverdienste die veeeel geld oplevert?
Klik om te vergroten...
Kom naar hier en je krijgt 20 euro :P
J
Johanna*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
speeseend zei:
Ga eens op de wallen kijken, misschien zoeken ze nog een dame (of ben jij Johan na een operatie?) die in pillen uitbetaald wil krijgen :wink:
Klik om te vergroten...

Helaas, ik heb het al geprobeerd maar ik kreeg geen klanten..
Sorry voor de domme vraag hoor :wink:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er bestaan geen domme vragen :)
d
devachiahLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik las een paar posts terug dat er een hoop neppe valium verkocht wordt... weet iemand welke dat zijn precies?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niemand weet dat..

Het is zoals bij XTC: je kan aan de buitenkant niet zien wat er in je pil zit.

Edit: kan je eigenlijk benzo's laten testen in een testcentrum?
d
devachiahLid
01-01-2024, 00:00
#13
goede vraag..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
devachiah zei:
ik las een paar posts terug dat er een hoop neppe valium verkocht wordt... weet iemand welke dat zijn precies?
Klik om te vergroten...

Waar heb je je benzo's vandaan als ik vragen mag?
Als ze op recept zijn, of gekocht hebt van iemand die ze op ned recept heeft, dan mag je er vanuit gaan dat je goeie valiums hebt. Die zijn nl getest alvorens ze de strip in gingen.
Heb je valiums uit landen als india, nepal, kazachstan etc dan weet je inderdaad niet wat er in zit. Testen heb ik nooit gezien
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Soma zei:
Niemand weet dat..

Het is zoals bij XTC: je kan aan de buitenkant niet zien wat er in je pil zit.

Edit: kan je eigenlijk benzo's laten testen in een testcentrum?
Klik om te vergroten...
Het lijkt me niet aangezien benzo's alleen voor mensen zijn die een geestelijke ziekten hebben en deze dus normaal alleen voorgeschreven worden door een dokter...
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#16
dan verpoeder je de pil en lever je het in als speed... of je zegt dat het aan je verkocht is als xtc...

kunnen ze weinig tegen inbrengen vermoed ik..
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flameon zei:
devachiah zei:
ik las een paar posts terug dat er een hoop neppe valium verkocht wordt... weet iemand welke dat zijn precies?
Klik om te vergroten...

Waar heb je je benzo's vandaan als ik vragen mag?
Als ze op recept zijn, of gekocht hebt van iemand die ze op ned recept heeft, dan mag je er vanuit gaan dat je goeie valiums hebt. Die zijn nl getest alvorens ze de strip in gingen.
Heb je valiums uit landen als india, nepal, kazachstan etc dan weet je inderdaad niet wat er in zit. Testen heb ik nooit gezien
Klik om te vergroten...

Het kan bij zulke landen zelfs per pil in het stripje verschillen, een vriend van me had me een stripje diazepam 10mg uit Peru gegeven (geloof ik, kan ook Ecuador geweest zijn ofzo).
Het ene pilletje werkte gewoon goed, zoals valium behoort te werken.
En een ander pilletje merkte ik eigenlijk nauwelijks, en nee, dit was geen tolerantie :)
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#18
En die valium kwam uit de apotheker? Het lijkt me onwaarschijnlijk dat er in die landen niet wordt getest op medicijnen..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soma zei:
En die valium kwam uit de apotheker? Het lijkt me onwaarschijnlijk dat er in die landen niet wordt getest op medicijnen..
Klik om te vergroten...

In landen als wat hierboven beschreven worden is de controle op medicatie (inhoud) heel anders dan hier. Binnen europa zijn heel strenge regels waar een fabrikant aan moet doen, buiten de eu is dat lang niet altijd het geval. Ook al komt een medicatie uit de apotheek. Helaas!
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#20
vraagje.. ik heb een weekje of 2 aan de benzo's gezeten , somds wel 3 op een avond. nu ff 2 dagen gestopt, en slecht geslapen.. maar wat ik me afvroeg.. als ik er nu een maandje vanaf blijf, komt dan de relaxte werking wel een beetje terug?

wel zonde, ik heb er toenstraks 3 genomen en voel eigenkijk niks.. :)

het bereft midazolam btw.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...32
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."