#1
speeseend zei:spor zei:Tegenwoordig gebruik ik ze slechts nog sporadisch, maar heb altijd wel wat in huis, en als ik "ver weg" ga, ook meestal wel wat op zak, want een paniekaanval kan in een klein hoekje zitten.
Ik ben altijd bepakt en bezakt met Benzo's en Opiaten. Dat gevoel van "veiligheid", daar draait het eigenlijk om, voor mij. niet om ze werkelijk onderweg te gebruiken. Soms gebruik ik wel eens een Seresta'tje of Valiumpje voor belangrijke gesprekken, maar verder nooit.
Overigens zit ik nu op ongeveer vijf mg. Diazepam per dag. Het afbouwen gaat langzaam, maar zeker! Ik krijg nu die witte Diazepam van twee mg. dat maakt het doseren gemakkelijker. Helaas blijft de Buprenorfine al een tijdje steken op twee mg.
Groetjes,
Eend
Precies, ik heb ook in al mijn tassen wel ergens wat oxazepam zitten, voor het geval het eens nodig is... Ik gebruik ze dus intussen niet meer dagelijks, maar "in principe" zou het gevoel dat ik ze niet bij me heb al een situatie kunnen veroorzaken waarin ik ze wel nodig heb...
Is nogal hypothetisch gezien natuurlijk, is in de praktijk namelijk niet erg, maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld, en aangezien het geen illegale drugs is wat ik op zak heb, en het nix weegt stoor ik me er ook niet aan dat ik ze altijd bij me heb. De verleiding is er namelijk niet groter om om ze te nemen. Overdag vermijd ik ze vaak liever omdat ik tegenwoordig van 10mg oxazepam behoorlijk duf word. Des te meer uitdaging dus eigenlijk