Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eigenlijk ben ik toch een beetje verbaasd over wat ik hier allemaal te lezen krijg. Ik neem het al zo'n kleine 3 jaar (ondertussen wel van 200mg naar 25mg) en ik moet zeggen dat ik de amusementwaarde van seroquel, waar sommigen het hier over hebben, niet helemaal kan plaatsen. Het voornaamste (neven)effect van seroquel is dat je er heel slaperig van wordt en moeite hebt om je gedachten te ordenen. Het brengt hoogstens een gevoel van rust met zich mee die dan natuurlijk hand in hand gaat met die slaperigheid. Normaal lig je een uurtje na inname dan ook al lekker te pitten... En dan over combinaties gesproken: Met zwaar alcoholgebruik val je na een half uurtje (niet af te stoppen!) als een blok in slaap voor een uurtje of twaalf. Met cannabis kan je zelf wel al concluderen dat het resultaat ook hier alweer slapen is. Het in slaap vallen maakt het natuurlijk wel een handig middel om na een avondje speed, xtc of coke wat rapper in te dommelen en je slaapt er ook langer van. Wat wil zeggen dat je de dag nadien, ook na speed, lekker uitgeslapen bent en zo de 'afkick' iets draaglijker wordt Kort samengevat: Als slapen voor jou het absolute einde is, dan kan ik het alleen maar aanraden Zoniet, blijf van deze rommel af (want dat is het echt wel) en hoop dat je het nooit om psychische redenen nodig zal hebben!"
"Ivy zei: Vraagje: Weet iemand of je overdag bij inname van een bepaalde hoeveelheid Seroquel (wat je normaal gesproken zou gebruiken om te slapen) spontaan (bijvoorbeeld tijdens lopen, zitten, whatever) in slaap kunt vallen? Klik om te vergroten... Spontaan zal dat normaal gezien niet gebeuren. Je voelt het duidelijk op voorhand opkomen..."