Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Een DXM handleiding je moet bij de apotheek eerst een formulier invullen omdat het niet samengaat met sommige medicijnen."
"Winehouse zei: Lulkoek 75 - 30 = 45 dan zou de gemiddelde Seroquel-gebruiker een jaartje of 45 worden. Neem je medicijnen in man. Klik om te vergroten... het is toch echt waar hoor[081016 schitzo80] PatiĆ«nten die medicijnen slikken tegen schizofrenie leven tientallen jaren korter. Door de antipsychotica hebben ze vaak overgewicht en meer kans op hart- en vaatziekten. Dit concludeert Anne Marie Scheepers, onderzoeker van het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven, op basis van een aantal grote onderzoek van de afgelopen jaren. āZowel de medicijnen als de aandoening zijn de oorzaakā, zegt Scheepers in de uitzending. De medicijnen veroorzaken overgewicht en er bestaat een genetisch verband tussen schizofrenie en de stofwisseling. Als een patiĆ«nt start met het gebruik van antipsychotica is een gewichtstoename van tien tot vijftien kilo niet ongebruikelijk. Ook diabetes, hoge bloeddruk en een verstoord cholesterolgehalte zijn veelvoorkomende gevolgen. Mensen met schizofrenie bewegen bovendien minder, roken meer en eten vaak ongezonder. Stoppen met de medicijnen of overstappen op anderen is volgens Scheepers echter niet de oplossing.bron: tijdschrift voor de psychiatrie"
"ik vind het helemaal niks."
"Ik heb even gegoogled en het schijnt dat alleen midazolam in water oplosbaar is en geĆÆnjecteerd kan worden. Verder weet ik er ook niets van."
"vele jaren? hij is van 26 juli 2012."
"morfine, codeine, oxycontin, tramadol, palfium enzovoort"
"Als ik zin heb in drugs dan bel ik zelf iemand en die komt aan de deur. Als ze ongevraagd komen dan stuur ik ze weg, en waarom zou iemand van 40 geen dealers in huis kunnen laten? Ik zie het verband niet."
"Ik ben 40+ maar ik heb het omgekeerde probleem; ik moet de dealers wegsturen van mijn huis en ze blijven maar komen ik krijg er al ruzie over met mijn vriendin."
"Ik schreef ook dat ik ze altijd wegstuur remember? Maar ze ruiken gewoon waar de gebruikers wonen. En ik heb ook niet altijd zin om buiten de deur af te spreken."
"Re: DXM Informatie tonibono zei: Over euforie gesproken,weet er iemand iets over"4-Methylaminorex" en Chinese fabrikant "?Heeft er iemand al iets besteld? Klik om te vergroten... totally unreliable"