Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het deze week voorgeschreven gekregen, moet beginnen met 50 mg en uiteindelijk zou ik naar 300mg moeten. Maar fuck die shit, ik word er zeker niet beter van. Mn vriend zegt zelfs dat ik ermee moet stoppen. Met een lage dosis zou het als anti-depressiva werken; ik word er haast suicidaal van. Nee, dit is geen leuk spul. De eerste dag had ik het trouwens ook ingenomen toen ik geblowd had (de rest van de week niet) en toen heb ik 14 uur geslapen zonder wakker te worden, het is dat ik met de hond uit moest anders had ik zo nog 14 uur kunnen slapen."
"Het staat in de bijsluiter en mijn psychiater zei ook dat het in lage dosering werkt als anti-depressiva. En het is voor nog veel meer dingen te gebruiken, bij slaapproblemen, agressieproblemen en zo staan er nog 20 voorbeelden bij."
"Mja, ik ben er in ieder geval mee opgehouden, kut medicijnen. En nu heb ik andere.. en die werken ook niet. Kan beter blijven blowen etc, is een stuk beter voor je humeur"
"Ik ben ook vegetarier, nu 5 jaar."
"DrippTone zei: Zondag: thc en 2c-B. Klik om te vergroten..."
"Oom Klaas zei: Amaranth zei: Ik rook vrij veel, maar dat heb ik dus nog nooit gemerkt. Sterker nog, ik heb me de afgelopen maanden, misschien zelfs het afgelopen halfjaar, geen enkele droom herinnerd. Kan ook door het blowen komen, dat weet ik niet. Klik om te vergroten... Blowen tot maximaal 2 uur voor het slapen gaan zorgt ervoor dat je minder/niet goed in je REM-slaap komt, het deel van je slaap waarin je dikke DMT trips maakt (dromen). Dus blowen voor je slaap ik kudt voor je dromen, trouwens lucide dromen is toch veel vetter dan zo'n jointje voor 't slapen gaan? Ga jezelf trainen op lucide dromen, van horen zeggen is dat veel leuker dan blowen Klik om te vergroten... Ik rook elke dag een ketser voor het slapen gaan, en droom soms zo erg dat ik er moe van word. Eigenlijk droom ik elke nacht, en bijna altijd heel levendig. Hoewel ik niet het gevoel heb dat ik echt slaap Anyway.. met nicotine merk ik geen verschillen."
"Mijn moeder heb ik het moeten vertellen omdat mn huisarts zn beroepsgeheim vergat, hij ging er vanuit dat mn moeder wel wist dat ik blowde enzo. Ze was echt totaal verbaasd, maar zolang ik er mee bezig was te minderen vond ze het oke. En mn vader heb ik het ook maar gewoon verteld, en die reageerde heel droog en vond het niet zo'n punt. Hij blowd zelf ook al sinds dat ik 5 ben, dus hij heeft niet echt recht van spreken als hij zou zeggen dat ik absoluut niet mag blowen. Maarja, ik woonde al tijden niet meer thuis toen ze het eenmaal wisten, dus controle hadden ze sowieso al niet meer :P Van andere drugs weten ze niks en dat wil ik graag zo houden"
"En als ze het je niet verteld zou hebben, had je die kleine dingen dan ook zo ervaren? Of uberhaupt gezien? Ik zou het denk ik eerst aankijken, juist wel interessant. Maarja, dat ben ik"
"Ik snap niet waarom sommige vrouwen zo moeilijk kunnen doen. Natuurlijk bevredigen vrouwen zichzelf, en wie zegt dat niet te doen liegt dat het gedrukt staat. Ik weet niet hoor, maar waarom in godsnaam je schamen voor iets wat menig man je niet kan geven"
"Heb het laatst ook gehad, 5 ml. Ik had gelezen dat als je regelmatig een jointje rookt (wat ik erg regelmatig doe) je er weinig van zou merken, maar ik merkte wel iets. Vriendin van me rookt nooit wiet, en merkte niks van de kratom Ik voelde me vrolijk, beetje lacherig, maar er zaten wel pieken en dalen in. Nu, twee dagen later, merk ik er niks meer van behalve dat mn hongergevoel nog steeds niet echt terug is."