Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Zazzoo: Ik zou erg oppassen met die Remergon, en je houden aan die voorgeschreven dosis. Ik had 30mg voorgeschreven. Natuurlijk lees je wat rond op Amerikaanse sites, en zie je dat er dosissen genomen worden t/m 60mg. Dus ik ook maar 60mg nemen, alles werd wel heel leuk, werd er hypo-manisch van. Maar mirtazapine vreet gewoon je lijf op als je niet oppast. Ik kreeg na 2 maanden last van een ruwe keel, verhoogde bloekddruk ditto hartslag,... Ik was wel niet meer depressief. Ontopic: Ik heb ook nog Seroquel gekregen voor slaapproblemen, waar het overigens erg goed voor werkte, maar ik heb moeten stoppen omdat ik erg suf was de volgende dag. Ik heb zelfs een IQ-test gedaan voor en na Seroquel. Het verschilde 15 punten, in de negatieve zin. Ik zou het nog wel eens recreatief gebruiken, maar puur in weekend. Wanneer je echt niets anders in huis hebt. Maar het heeft dus wel degelijk een effect"
"Da valt allemaal erg mee, het hangt er vanaf hoeveel je er geslikt hebt, en hoeveel je erop gedronken hebt. Als je er bvb. 2-3 neemt, kan je perfect weggaan enz., maar je moet oppassen met de drank dan. Voor je het weet begin je dingen te zeggen die niet kloppen Gelukkig heb ik een goede vriendin, die het op tijd doorheeft wanneer er naar huis moet gegaan worden. Thuis kan ik me hierop heerlijk ontspannen. Zeker wanneer je een filmtje opzet is alles leuk. Het grote voordeel is, dat het een niet-benzo is zoals eerder vermeld. Zo heb je niet die vervelende ontwenningsverschijnselen de dag erop! Ik begrijp dat veel mensen dit voorgeschreven krijgen, maar men gaat toch flink moeten oppassen. Naar mijn mening is het gevaarlijker dan benzo's, omdat je soms erg rare dingen gaat doen."
"Hiero nog een verslaafde gebruiker van Zolpidem Ik heb het gekregen voor slaapeloosheid, waar het zeer goed voor werkt, zonder bijwerkingen. De eerste keer dat ik het nam, werd ik heel sociaal en kon ik over mijn diepste gevoelens praten zonder enig probleem. Daar ligt enigzins het gevaar ervan, want voor je weet neem je er teveel en neem je de auto. Zo ben ik eens wakker gekomen in mijn auto, niet wetende waar ik kwam, wat ik daar deed enz. Toen ik het lege stripje zolpidem zag, wist ik genoeg. Dus: gebruiken met mate, dan ga je er veel plezier aan beleven."
"In België heb je een siroop die Tusso Rhinathiol noemt. Daar zit er 0,1333%/ml DXM in, in totaal 200ml, dus 266mg DXM. Met die siroop heb je het voordeel dat ze ook nog eens lekker smaakt, maar je hebt ook niet al dat voorbereidingswerk. En een afrader: DXM siroop van Vicks. Ik denk dat ze die met opzet zo goor hebben gemaakt, zodat we die niet gaan misbruiken."
"Tja, er zijn mensen die daar plezier kunnen aan hebben. Aan risperdal en zyprexa heb je niets van recreatieve waarde. Je wordt er hoogstens suf van, en het grote nadeel hiervan is, dat deze beiden een lange halfwaardetijd hebben. Dan ben je de volgende dag ook nog suf. Wanneer je seroquel voor het eerst gebruikt, ga je er zeker van verrast worden. Ik ben ooit begonnen met 25mg, wel wanneer je dat neemt zal je gerust naar je bed willen. That's it. Daarna moest ik 100mg nemen, wat ik hoogstens 4 dagen heb volgehouden. Zoals je het zelf beschrijft voelt het wat aan als een lobotomie ofzo Ik raad je dan ook STERK af om ooit antipsychotica te nemen, tenzij je het echt nodig hebt!"
"In België zit er in bijna alle "efedrine-achtige" producten, pseudoefedrine. Daar ben je echt niks mee. Over the counter in België ga je niet meer aan echte efedrine komen."
"Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik heb het zojuist op voorschrift gekregen van de dokter. Ik ben wel aan het twijfelen, daar ik nog andere medicatie neem: -Trazodone 100mg bij slapengaan -Zopiclone 7,5mg bij slapengaan -Depakine Chrono 500mg bij slapengaan en daar komt nog bij: BusPar dus. Ik zit te twijfelen, omdat de combinatie van trazodone en buspar zou kunnen leiden tot het serotoninesyndroom. Mijn dokter wist dit echter niet zeker, wat denken jullie hiervan? Ik denk dat het geen problemen gaat geven, daar trazolan een zwak AD is."
"Ik heb nog eens gebeld met een andere arts, en die heeft me aangeraden om de Zopiclone af te bouwen. Ik zou ze wel geleidelijk afbouwen, dus vanavond eens proberen met 3,75mg. Het zou ideaal zijn om die zopiclone nog wat verder te nemen/af te bouwen, aangezien de buspar maar na enkele weken zou werken. Ik heb de buspar 4 uur geleden genomen en moet wel zeggen, dat je het na 2 uur voelt werken. Kwa bijwerkingen valt het allemaal nog wel mee, wat misselijkheid en brainfog. Dit heb je natuurlijk niet met een valiumtje, maarja deze zijn zoooo verslavend Maar ik voel me nu goed op mijn gemak (voelt als een valium 5mg aan). Het lijkt me enigzins wel raar dat er hier in Nederland/Belgie niets over dit medicijn geweten is, of toch niet veel. Dit zou wel een goed alternatief zijn voor de benzo's! Ik laat zeker nog iets weten hoe het verder gaat,"
"Ik heb de behandeling gestart 3 dagen geleden en kan bevestigen dat dit heel raar spul is en men er moet mee oppassen Het is kwa werking sterker dan bijna alle andere medicijnen die ik al ooit genomen heb. Buspar werkt bij mij na 20 minuten al, ik voel dat er iets in mijn systeem zit. 2 uur daarna begon ik zowaar licht te trippen, op een positieve manier dan. Muziek begon opeens ERG goed te klinken. Ik heb dan ook rond die tijd wat opgezocht op het internet en ik heb al woorden als ecstacy gelezen. Mijn humeur was flink gebeterd maar echt alles was veranderd, je karakter veranderd er echt van. Mijn hartslag en dergelijke gemeten, maar alles was gewoon 100% ok, hetzelfde met mijn pupillen, die zagen er normaal uit. Natuurlijk verstreken de uren, en kwam de avond. Nog altijd met een fantastisch humeur, we besloten om wat alcohol te drinken, en eens zien wat dat geeft. Nu mensen, dit kan ik echt zwaar AFRADEN. Ik was weliswaar heel voorzichtig geweest, maar na mijn 4de pintje ben ik bewusteloos gevallen. De dag daarna ben ik op een normaal uur wakker gekomen, zonder kater. Ik voelde een soort pijn, vergelijkend met wat je zou kunnen verwachten van neuroleptica. Ik besloot dan ook maar om wat te lezen, maar dit lukte maar voor 4 minuten, daarna kwam alles troebel. Je kon het vergelijken met een paddo-trip. Dit kon ik al verwachten, want net zoals paddo's, werkt buspar op dezelfde serotonine-receptoren. De dosis die ik iedere dag nam, was max 20mg, 2 tabletten dus. Omdat het allemaal wat te leuk is volgens mij om altijd zo rond te lopen, neem ik nu maar 5mg meer."
"Ik gebruik nu Trazolan als AD, en heb daar zowel ginkgo als ginseng zonder problemen mee tesamen gebruikt. Let wel dat ik die ginkgo en ginseng niet meer NA 4 uur neem. Als een veel leuker alternatief voor de gingko en ginseng kan ik je Piracetam aanraden. Daar ga je veel meer mee bereiken dan met het bovenstaande. Wel oppassen dat je de ginkgo of ginseng niet gaat combineren met de nootropic, daar krijg je hoofdpijn van!!"