Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Ritalin kopen bij het Kruidvat??? Leef jij nog wel helemaal in de werkelijkheid? En doe wat aan je taalgebruik als je wilt dat mensen je serieus nemen, zeker als je zegt dat je 'iets meer kennis van zaken hebt' en vragen wil beantwoorden. Je komt zo niet echt al-wetend over. Hyper zei: Ritalin verpulveren in apotheek te koop of kruidvat. De boven kant er af slopen. Koop een goedkoop schoonmaak middel en knip het binneste op lengte, ideaal om poeder je hersenens in te snuiven. Het beste effect krijg je door 7 a 8 mag meer Ritalin te verpulveren. Advies gebruik geen andere zooi er naast want dan is effect weg. Of drank dit versterkt niet te zuinig, dus kijk uit voor je hart. Ben een ex gebruiker iets ouder dan jullie en iets meer kennis van medicijnen en adhd. Speedy word je zeker. Afijn, zijn er vragen betreft medicatie (welk soort dan ook, stel ze en ik geef antwoord. Klik om te vergroten..."
"Zijn er mensen die ervaring hebben met nozinan? Dit is een anti-psychoticum/pijnbestrijder en wordt gebruikt bij hevige onrust en angstaanvallen. Ik kreeg het destijds als slaapmiddel maar kreeg last van depressies, chronische vermoeidheid, gevoel van leegte en totale lamlegging van mn dagelijks leven. Angst-en paniekaanvallen namen alleen maar toe. Ik kon niet meer lekker een biertje drinken; na twee biertjes had ik het gevoel dat ik een heel krat ophad. Omdat ik me zo dodelijk vermoeid en lamlendig voelde ging ik speed en ritalin gebruiken. Daardoor sliep ik weer slechter waardoor ik weer meer nozinan nam. Ik kwam in een afschuwelijke vicueuze cirkel omdat ik er maar niet achter kwam waardoor ik me zo ellendig voelde. Na op internet het nodige over nozinan te lezen, en de puzzelstukjes op hun plek vielen, ben ik er mee gestopt. Ik heb nu temazepam om in te kunnen slapen, want ineens stoppen werkt ook niet. De temazepam is ook voor tijdelijk, want ik wil helemaal van al die troep af, je wordt er hersendood van, een wandelende kasplant, en in mijn geval een kasplant die er een verslaving bij kreeg om zich een beetje mens te voelen. Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? Ik zou graag meningen en/of adviezen horen, ik voel me namelijk erg alleen staan in mijn strijd tegen de middelen, maar ondervind hoe moeilijk het is om er vanaf te komen en patronen te doorbreken. Alvast bedankt!"
"Het schijnt inderdaad dat het je stofwisseling vertraagt, maar dit soort middelen heeft op iedereen een andere uitwerking, dat geldt voor alle drugs natuurlijk. Ik ga nu z.s.m. afbouwen met de nozinan, ik wil eens kijken of ik me dan wat beter ga voelen en wat meer energie krijg. Ik heb het nu al 5 dagen niet meer genomen en ben wel heel onrustig en slaap slecht. Maarja daar zal ik even doorheen moeten, no pain no gain. Afkicken van wat dan ook is nooit een pretje, maar bedenk dat je je straks alleen maar beter voelt en hou je einddoel voor ogen, daar doe je het tenslotte allemaal voor. Dus jullie ook succes met alles!"
"Dat bedoel ik."
"Hallo zijn er mensen die ervaringen hebben met alcohol in combinatie met anti-psychoticum nozinan (levomepromazine) of eventueel soortgelijk middel? Mijn ervaring is dat het niet samen gaat. Ik kan normaal gesproken goed tegen alcohol en ik drink al jarenlang dagelijks een paar biertjes en had daar nooit last van. Maar sinds ik nozinan gebruik (nu 2,5 jaar) heb ik na twee biertjes gedronken te hebben het gevoel dat ik een heel krat opheb, dan stort ik helemaal in, ben nergens meer toe in staat en val zowat om van vermoeidheid. Dat had ik daarvoor nooit, ik begreep er niets van en legde aanvankelijk niet de link met nozinan. Tot ik eens op internet ging kijken en nozinan een niet zo'n onschuldig 'slaap'middel was als ik dacht. Het wordt v.n.gebruikt voor ernstige psychoses, schizofrenie, angststoornissen gepaard met extreme onrust en gehospitaliteerde patienten die het complete contact met de werkelijkheid kwijt zijn. Ook wordt nozinan wel gebruikt in ziekenhuizen bij pijnbestrijding. Het blokkeert de opname van dopamine in je hersenen waardoor je een soort wandelende kasplant wordt die niets meer voelt en alleen fysiek aanwezig is. Dat wist ik eerst allemaal niet, ik kreeg het als slaapmiddel en tegen eventuele onrust. Maar ik heb ondervonden dat het overdags ook doorwerkt, waardoor ik dus in de namiddag mijn bierte niet meer kan drinken en van pure ellende en vermoeidheid speed ging gebruiken om op de been te blijven. Mijn vraag is dus: herkent iemand dit verhaal en zijn er mensen die ervaring hebben met soortgelijke middelen als nozinan en dan met name in combinatie met alcohol. Ik hoor het graag!"
"Daar heb je helemaal gelijk in en dat is ook de reden dat ik er vanaf wil. Daar heb ik ook hulp voor gezocht bij het CAD en ga binnenkort een life-style training volgen. En ik ben nu de nozinan in rap tempo aan het afbouwen, wat me wel de nodige slapeloosheid en onrust bezorgd, maar dat heb ik er allemaal voor over. Ik hou mijn einddoel maar voor ogen, daar doe ik het allemaal voor. En dat is zonder drugs van het leven kunnen genieten."
"Neem je me nou in de maling??? Ik hoop het niet, zou wel een afknapper zijn als je hier serieus je verhaal probeert te vertellen. Net alsof je een of andere softie bent als je van die zooi af probeert te komen. Maar misschien vat ik het verkeerd op dat kan ook natuurlijk."
"ik kreeg die nozinan aanvankelijk tegen angst-en paniekaanvallen, en om te kunnen slapen als ik erg onrustig was. Ik heb n.l. de borderline persoonlijkheidsstoornis en dat gaat gepaard met de nodige psychische problemen. Maar ik ben de nozinan inderdaad aan het afbouwen, ik zit nu op een halve per avond, dat is dus bijna niks. En stoppen met drinken is nog erg moeilijk, daar ben ik heel eerlijk in. Maar ik neem liever een biertje als ik heel onrustig ben, dan zware kalmeringsmiddelen die je helemaal lam leggen en waar je ook verslaafd aan raakt. Ik heb het een beetje gehad met de medicatie op doktersvoorschrift, dat zijn de ergste drugs die er zijn, dan maar liever een biertje. Ik ben 12 jaar verslaafd geweest aan oxazepam, en daarvan afkicken is een regelrechte hel, die maandenlang duurt. Maar daar ben ik godzijdank vanaf, en nu dus ook bijna van de nozinan. Het is waarschijnlijk een heel wonderlijk verhaal maar beslist niet wonderlijker dan de andere verhalen die ik hier lees. Ik ben in ieder geval zover dat ik het wonderlijke ervan inzie, en dat ik er dus heel graag vanaf wil. Maar zoals mijn onderschrift al zegt: herstel is een proces, geen gebeurtenis. Ik denk dat velen op dit forum zich hierin kunnen vinden. ik in ieder geval wel."
"SisterofMerci, bedankt voor je bericht, gedeelde smart is halve smart en dat is echt zo."
"En JaPrecies, zet m op en hou vol, ik weet Precies hoe je je voelt!!! Groetjes Fluffy."