Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswrm noemen ze soms GHB in een discotheek fluwel?

wrm noemen ze soms GHB in een discotheek fluwel?

80 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou, Groningers zeggen het vast niet :beer:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm, de grote lijnen snap ik . Maar dat Belgisch is echt te kut om te begrijpen voor Nederlanders hoor :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik meng het altijd met ijs thee. Proef je er niets van :).
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#4
K k , heb me misproken. Bedoel dus de echt zware ghb , niet te hard verdunt :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flugeltje zei:
Fishhead07 zei:
Toen ik eerste keer GHB kocht werd het vanuit een AA flesje gegoten in een flugel flesje :P maar normaal word het gewoon in een buisje van 5ml gedaan en dan een dosis van 4 ml natuurlijk. Met een schroefdop.

Wordt geadviseerd het koel te bewaren maarja neit iedereen kan het in de koelkast leggen zeker neit als je thuis woont :P

Zelfde met pep in de vriezer :wink: hehe :P

:wave:
Klik om te vergroten...


Die buisjes vind je toch minder en minder en tegenwoordig altijd in flugel. Ik heb nog zo'n buisje liggen en vind het idiaal om af te meten
Klik om te vergroten...

als ik uitga en ik koop er terplekke is het altijd in een flugelflesje. dit is meestal ook wel verdund want je hoort (hier toch) vaak verhalen van mensen die een halve of hele flugel binnen kappen, dit zijn wel vaak onwetende mensen die zonder erbij na te denken een hele achteroverslaan.

als ik bij iemand thuis doe pak ik ook vaak een buisje
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben een Belg en ik heb nog nooit GHB gekocht in zo'n flugel flesje. Altijd al in zo'n doorzichtig buisje gehad. Is nu wel al bijna 2 jaar geleden dat ik het nog gebruikt heb.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
needlefreak zei:
Ik ben een Belg en ik heb nog nooit GHB gekocht in zo'n flugel flesje. Altijd al in zo'n doorzichtig buisje gehad. Is nu wel al bijna 2 jaar geleden dat ik het nog gebruikt heb.
Klik om te vergroten...

hier in de buurt maken vele mensen het zelf met ontstopper enzo
daardoor miss dat je het hier vaak in flugeltjes ziet??
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
barry zei:
Flugeltje zei:
Fishhead07 zei:
Toen ik eerste keer GHB kocht werd het vanuit een AA flesje gegoten in een flugel flesje :P maar normaal word het gewoon in een buisje van 5ml gedaan en dan een dosis van 4 ml natuurlijk. Met een schroefdop.

Wordt geadviseerd het koel te bewaren maarja neit iedereen kan het in de koelkast leggen zeker neit als je thuis woont :P

Zelfde met pep in de vriezer :wink: hehe :P

:wave:
Klik om te vergroten...


Die buisjes vind je toch minder en minder en tegenwoordig altijd in flugel. Ik heb nog zo'n buisje liggen en vind het idiaal om af te meten
Klik om te vergroten...

als ik uitga en ik koop er terplekke is het altijd in een flugelflesje. dit is meestal ook wel verdund want je hoort (hier toch) vaak verhalen van mensen die een halve of hele flugel binnen kappen, dit zijn wel vaak onwetende mensen die zonder erbij na te denken een hele achteroverslaan.

als ik bij iemand thuis doe pak ik ook vaak een buisje
Klik om te vergroten...

IK heb het nogn nooit tijdens het uitgaan gekocht. Maarja wel logisch dat het in flugel word verkocht valt het niet op :P. Ik koop het gewoon in en dan krijg je het in een buisje. Of als die gene dat neit heeft inderdaad in een flesje of een flugel of soort gelijk flesje.

Mooi een heel flugel flesje vol GHB achterover gooien ?? is 20 ml he dan moet het wel verdunt zijn :wink:
p
phranzLid
01-01-2024, 00:00
#9
matthijs zei:
Nou, Groningers zeggen het vast niet :beer:
Klik om te vergroten...

klopt, geen idee wat er gezegd werdt :confused:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een halve of hele flugel ineens ???
1. wat voor rommel heb je dan ?
2. hoe dom kun je zijn ?
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flugeltje zei:
Een halve of hele flugel ineens ???
1. wat voor rommel heb je dan ?
2. hoe dom kun je zijn ?
Klik om te vergroten...

idd hoeveel zal dat zijn 30 ml ofzo :confused: zo'n flesje
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
20
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flugeltje zei:
Een halve of hele flugel ineens ???
1. wat voor rommel heb je dan ?
2. hoe dom kun je zijn ?
Klik om te vergroten...

zoals ik al zei, als je aan de discotheken koopt heb je altijd verdunt ...
en niet iedereen is even hard geinformeerd,...
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Flugeltje zei:
20
Klik om te vergroten...

volgens mij heeft niemand gezegt dat de flugel helemaal vol zit. het zit in een flugel flesje volgens mij.l want anders inderdaad 20 ml ineens ? maarja vind sowieso raar verhaal in de discotheek flugel halen waar ghb inzit ?? nou bij ons in iedergeval niet :P
g
ghb-freakLid
01-01-2024, 00:00
#15
het wordt verkocht in een flugel flesje omdat je dan ineens 4 porties in een keer hebt want dan kost het 15€ in plaats van 5€ per buisje... en van de ghb die ik gebruik heb ik maar 1 buisje nodig om helemaal woezy te zijn... lekkere dikke... dan weet je dat je goeie hebt.... en bij ons wordt het nog in kabouters verkocht ook... dat is 50ml...! dat is ideaal... en dat voor 30€... dus daarom flugel... in tilburg in de xeno daar kennen ze het toch ook zo... groete
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#16
flash kieke zei:
als ik GHB wil kopen zeg ik alty eel fleske fluwel mor kwe ni wrm da ik da zeg wrs da idereen da zegt zeker? :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Kan misschien aan mij liggen, maar ik begrijp dit niet en wil het ook niet begrijpen. Kom op zeg , dit slaat gewoon nergens op... :confused:. Kan je niet normaal typen. Ik vind dit echt gewoon hersenloos.
t
topLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bal0n zei:
Himself zei:
een flugel flesje is inderdaad te veel.... waarschijnlijk zijn de mensen die laatst gestorven zijn aan een OD met GHB dezelfde mensen die het word "fluwel" gebruiken :P GHB moet echt met zorg worden gedoseerd.
Klik om te vergroten...

Zoek jij eens voor mij een bron, waarin mensen zijn overleden aan een overdosis GHB. Dus zonder andere drugs erbij.

:)
Klik om te vergroten...

Ik was bijna dood door GHB; myn bewijs is het ziekenhuis.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
top zei:
Bal0n zei:
Himself zei:
een flugel flesje is inderdaad te veel.... waarschijnlijk zijn de mensen die laatst gestorven zijn aan een OD met GHB dezelfde mensen die het word "fluwel" gebruiken :P GHB moet echt met zorg worden gedoseerd.
Klik om te vergroten...

Zoek jij eens voor mij een bron, waarin mensen zijn overleden aan een overdosis GHB. Dus zonder andere drugs erbij.

:)
Klik om te vergroten...

Ik was bijna dood door GHB; myn bewijs is het ziekenhuis.
Klik om te vergroten...

je hebt er ook alcohol bij gebruikt toen
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#19
haha

lol jullie zijn echt niet slim hoor kijk belgen zijn slim ten eerste jullie kopen buisjes veel te duur voor zo weinig jullie zeggen GHB vertel dat even over de gsm en de politie pakt je wij belgen zegge een flugeltje niet fluwel kennen jllie niet het drankje flugel denk het wel e als wij belle een flugeltje ofzo dan valt het minder hard op da je GHB wilt wij denken gwn aan ons telefoontje dat het ni word afgeluisterd ofzo hier in belgie zegge ze flugeltje over telefoon of vloeibare en liquid of gwn sprite ofzo lijkt mss dom voor jullie maar is dom echt niet en weet je jullie denke raar over ons maar wij ook over jullie hoor jullie zijn nog erger dan racisten tege belgen waarom ? omdat we ongeveer zelfde taal spreke aleen beetje anders andere dialecten vind ik wa zielig van jullie ( gericht op de mensen die anti belg zijn ) btw wtf flugelflesje teveel ?? ik drink op avondje gemaklijk 1-2 binne je moet er gwn tegen vechte tegen het down gaan

grtz illi
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mac... zei:
Toen ik nog veel GHB gebruikte zal het eigk standaard in een buisje. Is dat niet meer zo?
Klik om te vergroten...

Buisje is er zowat uit, nu verkopen ze het vooral in flug(w)el flesjes.
1 flugel flesje zijn 4 buisjes (5ml ; 1 dosis)

Toen ik nog veel ghb gebruikte kochte ik het altijd in Vittel flessen van 2L

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."