Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bal0n zei: Het is allemaal goed bedoeld hoor.. Ik snap ook wel dat het vreselijk moet zijn voor een ouder, echter moet niet het verkeerde beeld worden geschetst. Klik om te vergroten... vrees dat je het toch onderschat, tuurlijk als je slechts af en toe g gebruikt is er weinig aan de hand, maar we hebben het nu over mensen die eraan verslaafd zijn. het is dan echt wel levensgevaarlijk"
"berbe zei: slunse zei: ghb is een zout Klik om te vergroten... gamma hydroxy boterZUUR gamma hydroxy butyrate ACID zuur dus Klik om te vergroten... FOUT! ghb behoort tot de kristallijn HCI zout. er zijn 2 zoutvormen de kalium en de natriumverbinding. verklaart ook het hygroscopische karakter van ghb."
"Neotribalist zei: Waarom zegt iedereen dat je gbl moet omzetten in ghb. GBL is in pure vorm te verkrijgen ...zonder verontreinigingen. naOH sinds een tijdje niet meer, niemand weet of die van de kruidvat te vertrouwen is. Kortom, als je GBL omzet in GHB loop je het risico jezelf te vergiftigen met zware metalen en dergelijke. GBL zelfs is bijna net zo niet giftig als GHB. Bij sommige mensen (met een eenzijdig dieet) treed er bloedverzuring op bij dagelijks gebruik, dat is voor zover ik weet het enige. Allerlei studies wijzen op de non toxicity van GBL... ratten gaan er zelfs langer van leven. Mijn vraag dus, waarom gbl omzetten in ghb (met alle risico's van dien) Klik om te vergroten... tja, begin het me eigelijk ook al meer af te vragen en omdat het zo sterk is maar verdunnen met water ofzo, is het ook wat beter te doseren."
"Myrrin zei: Het is in genoeg vloeistof geneutraliseerd niet schadelijker als een aspirine. Veel is helaas niet bekend omdat er nog maar weinig onderzoek naar gbl is gedaan, anders als dat bij ghb het geval is. Ik persoonlijk heb lieber gbl, simpel vanwege het sterkere effect. Veel bekenden van mij, die net zo als ik hun verstand gebruiken als het om drugs gaat, zien ook geen gevaar in gbl. Wij gebruiken het nu al een aantal jaartjes zonder bezwaarden vast te stellen. Maagklachten komen enkel in combinatie met melk voor. Een lastige verschijning zijn misschien de gassen die tijdens de metabolisatie ontstaan en als scheten je lichaam verlaten ,) Ik gebruik het niet vaak, hooguit in de weekenden of op vakantie. Vrienden van mij die het dagelijks gebruikten hadden allemaal heftige afkickverschijnselen met het stoppen. Na een maand dagelijks 20-25 ml te gebruiken traden deze effecten ook bij mij op, maar ik voelde me na een nacht niet te kunnen slapen nog een dag groggy en kon toen weer normaal slapen en ik was er van af. Maar deze ontwenningsverschijnselen komen ook bij ghb voor. Mocht iemand meer weten of nieuwe studies kennen, zou ik het hier graag horen. Klik om te vergroten... je maag kan het wel hebben, maar ik maak me meer zorgen om je keel/slokdarm. ligt er aan hoeveel je gebruikt natuurlijk, alleen in het weekend of een enkele keer lijkt me gbl idd beter, maar de mensen die het meerdere keren per dag nemen kunnen het beter niet doen. Droge keel en pijlijke slokdarm zijn de eerste tekenen dat je lichaam het liever niet heeft."
"flash kieke zei: Is gbl goedkoper dan ghb? Is gbl gezonder of ongezonder dan ghb? Kom je langer toe met gbl dan met ghb? Is gbl nemen gevaarlijker dan ghb? Klik om te vergroten... uhm gebruikers prijzen? ik heb geen idee wat gbl "op straat" kost... maar ga er van uit dat gbl 2x zo duur is want je hebt er de helft van nodig. gbl is gevaarlijker in die zin dat de kans op overdosering (en dus out gaan) groter is. voor je lichaam maakt het niet uit. (nee echt niet)"
"zommes zei: caatje zei: Cocaïne en speed werken de effecten van GHB tegen en je ziet dan ook dat deze combinatie zelden gebruikt wordt. Klik om te vergroten... bron Klik om te vergroten... Dat dacht ik dus ff niet.. Maar ontopic: Een beetje bier en wat G kan wel. Al helemaal als je eerst G neemt en dan gaat zuipen. Als je dronken bent moet je gewoon van de G afblijven. Sowieso moet je met GHB altijd (extra) goed op je doseringen letten. Klik om te vergroten... wat dacht je dus ff niet, dat coke en speed de werking tegen gaan? ik hoop het niet voor je modje, anders sla je een behoorlijk modderfiguur, hahah"
"hoorde laatst ook dat de prijs in het westen 2x zo hoog als in het (hoge ) noorden is... betaal je in amsterdam bv. €300 per liter, hier ongeveer €150..."
"Psycho_Chrono zei: Ik gebruik ze om mijn moeder mee te bekogelen Klik om te vergroten..."
"uhh heb gelezen dat als je butanediol ( of zoiets maar jullie weten wat ik bedoel) gebruikt, dat je sluitspier kan ontspannen... eersty luier om dus (serieus) google het maar eens"
"ph meten"