Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MindTraveler zei: hmmm erg apart vaak kunnen ze geeneens wat vinden in je bloed als je ghb in je drankje hebt gehad tis namelijk erg snel je lichaam uit Klik om te vergroten... Je haalt me de woorden uit de mond. Bovendien is ze er nog héél goed vanaf gekomen, ik denk niet dat veel meisjes zijn (ik weet natuurlijk haar gewicht niet) na 8 wodka-cola's èn daarbij een portie ghb nog in staat zijn om mensen te slaan en agressief enzo te wezen, je ligt dan gewoon op de grond out te liggen Klik om te vergroten... Haha slaan is wat ovendreven, ik heb het ook allleen maar van verhalen gehoord. Want ik weet er bijna niets meer van.."
"Saivy zei: top zei: En ik kan goed tegen drank, dus ik wordt niet snel dronken. Klik om te vergroten... Maar nu ging je wel tegen de grond. Klik om te vergroten... haha jaa blijkbaar.. ik weet er weinig van. Allen dat ik veel ogen zag ofsow. Ik hoorde van de mensen die daar waren (Paar maanden later) dat ik ze uit de buurt wou houden.. Maar ik heb geen idee.. Ik voelde alleen toen ik wakker werd in het ziekenhuis pijn aan me polsen. Ben ook goed ziek geweest.. En die lampen in de discotheek naja om het kort te houden was niet normaal. Ben wel eens vaker dronken geweest, maar dat was anders dan toen."
"MindTraveler zei: Dus je bent toch wel out gegaan uiteindelijk? Hoe hebben ze je dan getest? Klik om te vergroten... Ik weet niet precies waarneer ze het erin hebben gedaan.. Dus ik weet ook niet binnen hoeveel tijd ik neer ging. Ik weet allemaal niet hoe ze het hebben gedaan, maar het stond in myn rapport van het ziekenhuis. Weet vrijwel niets meer, alleen van verhalen.. en kleine stukjes van die nacht. Maar ik heb echt heel veel geluk gehad"
"MindTraveler zei: Too vaag to be waar. Sorry ik ben kritisch geboren en zal het altijd blijven Klik om te vergroten... Ik kan je myn rapport van het ziekenhuis geven"
"MindTraveler zei: Ook al heb ik het rapport voor mijn ogen liggen ik zal toch nog twijfelen Dat bewijst evenveel als die gephotoshopte Amerikaanse "before & after drugs"-foto's Klik om te vergroten... haha was het maar zo, maar wou alleen waarschuwen dat je nooit je glas alleen moet laten staan. en dan weer opdrinkt."
"barry zei: MindTraveler zei: hmmm erg apart vaak kunnen ze geeneens wat vinden in je bloed als je ghb in je drankje hebt gehad tis namelijk erg snel je lichaam uit Klik om te vergroten... Je haalt me de woorden uit de mond. Bovendien is ze er nog héél goed vanaf gekomen, ik denk niet dat veel meisjes zijn (ik weet natuurlijk haar gewicht niet) na 8 wodka-cola's èn daarbij een portie ghb nog in staat zijn om mensen te slaan en agressief enzo te wezen, je ligt dan gewoon op de grond out te liggen Klik om te vergroten... ik dacht net hetzelfde toen ik dit topic las en 8 vodka-cola's is heel veel voor een meisje dat net 14 is geworden. toen ik 16 was wist ik de volgende dag niets meer na 8 biertjes. het kan gewoon niet dat je je nog verweerde tegen de politie enzo Klik om te vergroten... Haha 8 vodka-cola daar ga ik echt niet door knock out hoor, heb je wel veel meer voor nodig Toen zeker was ik niet snel dronken. Ik ging toen al bijna meer dan 1 jaar uit En ging altijd met oudere mensen om, dusja"
"6 dagen/nachten"
"Delirium zei: Nasty, gewoon kappen met die shit. Alles wat je nog hebt door de plee spoelen, en niks meer kopen. Verder veel bezig gaan met andere dingen (hobby's en werk enzo) om de drang naar drugs te onderdrukken Klik om te vergroten... Maar het is verleidelyk, omdat je mensen kent die het voor je kunnen regelen.."
"Ik ging stiekem met een vriendin uit in Spanje. We kwamen daar aan, en ik had zin om dronken te worden. Ik bestelde een wodka-cola. Ik was net 14 jaar (1 maan) Maar ik kon goed tegen drank. Mijn vriendin nam een flesje. We zetten het neer, en liepen weg.. kwamen weer terug en we dronken onze drankjes op. Toen kwamen we jongens tegen, en gingen met hun wat drinken bij de discotheek aan de overkant. Ik nam daar myn zesde wodka-cola alweer. Opeens voelde ik me niet lekker voelen, zag allemaal rare lichtjes, en myn vriendin was weg.. Ik was helemaal in paniek, was ook misselijk dus k ging eerst naar de wc (kotsen). Ik voelde me helemaal nat, achteraf was dat dus water. In die discotheek raakte ik in een zwarre paniek aanval. Ik weet alleen nog dat ik naar buiten liep. En opeens iets hards voelde. Achteraf dus de grond, want ik was neergegaan. Allemaal mensen erbij en politie (Blijkt dus dat ik die heb geslagen, omdat ze me vasthielden) Ziekenauto kwam erbij, moest vastgebonden worden.. want was zo agressief ( Het deed echt veel zeer, alsof iemand in myn polsen sneed) Ik werd wakker stond myn familie daar. Ik helemaal suf, Er werden voor my nog 2 andere meisjes binnen gebracht zonder slipje. Het blijkt dus dat ze my wouden meenemen voor een paar jaar, zodat ik het hoertje mocht gaan spelen voor hun. Myn geluk was dat ik in paniek raakte en naar buiten ging, en daar neerging. En niet binnen in de discotheek, anders was ik meegenomen naar achter. Ik ben een hele week ziek geweest, en ik laat nooit meer mijn glas staan. Ik weet nog maar weinig van die avond. Reacties graag!"
"Delirium zei: top zei: Het blijkt dus dat ze my wouden meenemen voor een paar jaar, zodat ik het hoertje mocht gaan spelen voor hun. Klik om te vergroten... Ben je dus wel mooi een glansrijke carriëre misgelopen Klik om te vergroten... haha jaa dat wel, maar liever een andere carierre."