Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
".. oo dank je eerst laat je me de indruk krijgen dat ik een sukkel ben en nu zeg je dt ik slim ben dank u echt waar je bent een schatje xxx"
"dank voor je reply intressant zie dit bedoel ik dus hier komt veel los over GHb het gevoel enz hoeveelheid enz maarja die andere snappen het niet die mensen dat op mijn topic reageren van leer type enz weet je sluit gwn hou het voor je zelf meestal zijn dit nederlanders die zien dat ik belg ben en willen eigelijk zeggen domme belgen Danja zei: mensen maken hier zich wel heel erg snel druk over een topic zeg jezus dit is een drugsforum, je kan niet verwachten van de mensen dat iedereen perfect AN typt. daarvoor zit je gewoon niet in de juiste doelgroep het is soms irritant, maar zo moeilijk is het toch niet om zo'n bericht te lezen? ontopic nu: elk weekend standaard 1-2 flugelflesjes soms door de week ook als ik over een halve liter beschik kan ik me dat nog wel permitteren ga de laatste tijd ook zelden nok, mis het wel eigenlijk...geef toe het heeft wat het vechten tegen het nok gaan vind ik ook tof Klik om te vergroten..."
"inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slape klein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply ! Robdebob zei: Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen... Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van Klik om te vergroten..."
"Re: kan je wel maar gwn niet overdrijven soms doe ik zelf ook maak ik ..bommetje zeg ik er tegen doe ik half flugeltje in een glas wodka van ongeveer 33 cl komt lekker aan en je doet rustig aan met die wodka ga je wel lekker op daarom bommetje kmt snel hard aan hehe maar overdrijf er gwn niet in je drinkt er heel rustig van anders ga je zo nockie Robdebob zei: illusion2006 zei: inderdaar maar zou er niet elke keer van drinke voor je slaapt of je graakt er aan gewoon en voor je het weet kan je niet meer zonder slape klein tipje die ik je mee wil geven TNX voor reply ! Robdebob zei: Ik heb t 2 weken geleden ontdekt maar ik moet zeggen dat ik er nog wel aan moet wennen... Ik gebruik t nu af en toe savons, want je slaapt er wel erg lekker van Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Jep daar heb je wel gelijk in. Ik ga t wel wat vaker gebruiken op feestjes enzo. Het kutte vind ik alleen dat je dan niet "gezellig" mee kan drinken met de rest... Klik om te vergroten..."
"... eng gevoel geeft het je maarja je pakte elke dag is ook ni echt gezond e dat heb je met alles als je overdrijft e en je deed GHb en dan aleen GBL + drank enz ik denkt dat die GBL je kapot heeft gemaakt want ik gebruik ook soms in paar weken vant jaar GHb dagen achter elkaar en bij mij heeft het toch geen nadelige efecten maarja good luck mate !!"
"haha lol jullie zijn echt niet slim hoor kijk belgen zijn slim ten eerste jullie kopen buisjes veel te duur voor zo weinig jullie zeggen GHB vertel dat even over de gsm en de politie pakt je wij belgen zegge een flugeltje niet fluwel kennen jllie niet het drankje flugel denk het wel e als wij belle een flugeltje ofzo dan valt het minder hard op da je GHB wilt wij denken gwn aan ons telefoontje dat het ni word afgeluisterd ofzo hier in belgie zegge ze flugeltje over telefoon of vloeibare en liquid of gwn sprite ofzo lijkt mss dom voor jullie maar is dom echt niet en weet je jullie denke raar over ons maar wij ook over jullie hoor jullie zijn nog erger dan racisten tege belgen waarom ? omdat we ongeveer zelfde taal spreke aleen beetje anders andere dialecten vind ik wa zielig van jullie ( gericht op de mensen die anti belg zijn ) btw wtf flugelflesje teveel ?? ik drink op avondje gemaklijk 1-2 binne je moet er gwn tegen vechte tegen het down gaan grtz illi"
"Re: haha xcrement zei: illusion2006 zei: lol jullie zijn echt niet slim hoor kijk belgen zijn slim ten eerste jullie kopen buisjes veel te duur voor zo weinig jullie zeggen GHB vertel dat even over de gsm en de politie pakt je wij belgen zegge een flugeltje niet fluwel kennen jllie niet het drankje flugel denk het wel e als wij belle een flugeltje ofzo dan valt het minder hard op da je GHB wilt wij denken gwn aan ons telefoontje dat het ni word afgeluisterd ofzo hier in belgie zegge ze flugeltje over telefoon of vloeibare en liquid of gwn sprite ofzo lijkt mss dom voor jullie maar is dom echt niet en weet je jullie denke raar over ons maar wij ook over jullie hoor jullie zijn nog erger dan racisten tege belgen waarom ? omdat we ongeveer zelfde taal spreke aleen beetje anders andere dialecten vind ik wa zielig van jullie ( gericht op de mensen die anti belg zijn ) btw wtf flugelflesje teveel ?? ik drink op avondje gemaklijk 1-2 binne je moet er gwn tegen vechte tegen het down gaan grtz illi Klik om te vergroten... Precies of de politie niet weet wat er met flugel bedoeld wordt en vloeibare of liquid zullen ze helemaal niet doorhebben Klik om te vergroten... lol ?? tuurlijk wel maar dan kan jij blijven aanhouden dat het om een gwn flugeltje gaat e want als ze je zoeke nemen ze je gesprekke op e en vloei en liquid zegge ze niet aan telefoon zegge ze gwn als ze bij je staan snappie ?"
"jah dat is waar maar als je iemand belt die verkoopt en moest maar eens zijn dat ze afgeluisterd worden e liever zoiets zegge dan gwn jah voo mij GHB als ze dat oppake sporen je op heb je het ook zitten e"
"keta is idd samen met GHB de beste drugs zolang je maar niet overdrijft want ik ken mensen die er zot van daaien van keta in bging genieten altijd meer en meer willen n zot gedraait dus pas op maar geniet er van ket en GHb is the best !!"
"jah idd voorwa ga je ook soms uit daar ?"