Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoel niks tot bijna niks van GHB?

Voel niks tot bijna niks van GHB?

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja k weeg 65 ofzo en ben dun.. achjaa maakt niet uit.. komt vast wel een andere keer dan pak k wat meer :beer:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Of het is gewoon water
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
:confused:

Normale dosis bij GHB is toch wel 4-5 ml hoor. Probeer dat eens uit, als dat te veel is merk je t wel, je gaat tog nie opeens out ofzo van zon hoeveelheid, hoogstens voel je je misselijk.
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi, ik heb laatst een paar keer GHB gedaan (wel met steeds een paar weken ertussen) en ik vroeg me af waarom ik er eigenlijk zo weinig van voel.

Ik voel namelijk nix behalve misschien een heel klein beetje soort van aangeschoten gevoel net als bij alcohol. Als ik XTC op heb en dan GHB pak voel ik er wel veel meer van je wordt ineens op een soort van andere manier wazig en het verlengt het effect van de XTC ook.

Diegene waar ik de GHB van heb is steeds dezelfde persoon en ik ken hem goed en is te vertrouwen. Hij zegt dat het zo goed als pure GHB is.
Ik heb nu dosissen gehad van 1.3ml t/m laatste keer 1.7ml. Van die 1.7 voel ik dus een klein beetje en van 1.3-1.5 helemaal nix (zonder XTC op dan), ook al pak ik een uurtje daarna 1.5 bij, wordt het er niet veel meer op.

Pak ik gewoon te weinig of heb ik gewoon teveel verwacht en is dit gewoon het effect? Want die gast waar ik het van krijg die pakt zelf dacht ik niet eens meer dan 1.7 en ik weeg best weinig dus ik wou niet zomaar ff wat meer GHB naar binne gooie, ik heb geen zin in een overdosis dus ik dacht ik vraag het hier eens. Bedankt alvast.


Mazzel :wave:
b
borreltime:cheer:Lid
01-01-2024, 00:00
#5
1.7 ml goh logisch dat je nix voelt
ik neem altijd 4 ml
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je niet voelt zul je allesinds niet minder moeten nemen
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Begin de eerste dosis maar met 2,5ml en daarna iedere 1,5 uur iets minder, dan heb je het beste effect...
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is logisch dat je van 1.7 bijna niks merkt! Als je licht ben zou ik beginnen met 3,5!! (weeg zelf 55 kilo, en dat is perfect voor mij) Weet je wel zeker dat het GHB is en niet GBL, want daar moet je wel minder van pakken... Vraag het anders voor de zekerheid, maar waarschijnlijk is t gewoon GHB aangezien je er zo weinig van voelt.

Have fun!! :hearteyes:
D
Dude64Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo te zien hanteer jij doseringen die horen bij GBL en niet bij GHB. Weeg je zo tussen de 80 -85 kg. dan is 5 - 5,5 ml. een goed startdosis (de meeste mannen dus). Rekening houdend met een lager gewicht en een hoger vetpercentage kom je voor een vrouw uit op zo'n 3,5 ml. als start. Merk je hier niks van dan de volgende keer 0,5 ml. meer.

Maar pas op....het 'omslagpunt' luistert heel nauw. Ga dus niet met grotere stappen omhoog!!!
(tenzij je graag 'out' wil)

Bijnemen na zo ongeveer 2 uur (als je voelt dat het effect wegebt) -> de helft van de eerste dosis.
Doe jezelf een plezier en schaf een goed spuit aan voor de dosering. Coladopjes enzo is echt te onnauwkeurig.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
TechNora zei:
Het is logisch dat je van 1.7 bijna niks merkt! Als je licht ben zou ik beginnen met 3,5!! (weeg zelf 55 kilo, en dat is perfect voor mij) Weet je wel zeker dat het GHB is en niet GBL, want daar moet je wel minder van pakken... Vraag het anders voor de zekerheid, maar waarschijnlijk is t gewoon GHB aangezien je er zo weinig van voelt.

Have fun!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Juist !

Ik weeg zelf 61 en heb ook nog een heel snel spijsverteringsstelsel waardoor het eerder word opgenomen... Ik ben ga ook minimaal voor de 3,5ml als ik ghb gebruik
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn eerste g werkte ook niet (kwam door te veel pep, voelde het héél erg in de verte) tweede keer slechte G en nog paar keer gehad, maar nu hoef ik het niet meer zo....gelukkig iig 1tje minder :P
d
daneeLid
01-01-2024, 00:00
#12
oh ja en dat was met een dosering van 2,5 ml, hoe sterk de ghb was weet ik niet.
d
daneeLid
01-01-2024, 00:00
#13
IK heb ook 1x ghb gehad, was heel raar. Ik voelde een lichte roes, niet heel bijzonder. Ik dacht dus een te lage dosering. Maar na een uur kon ik mijn opgen met moeite openhouden. Ik heb zeker 2 uur aan een stuk door door de kamer gewandeld om wakker te blijven. Het was pas 6 uur en wilde toch nog wat aan mijn avond hebben.

iemand met dezelfde ervaring of een verklaring?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
danee zei:
oh ja en dat was met een dosering van 2,5 ml, hoe sterk de ghb was weet ik niet.
Klik om te vergroten...

dan was het waarschijnlijk gbl
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#15
1x gedaan. nix van gevoelt, zou ook niet weten hoeveel ml het was. het was in ieder geval een dopje van flugel. kan zelf zoiets niet inschatten maar andere voelde t wel..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een dopje van een flugel is te weinig...
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#17
1.3 t/m 1.7ml? dat is ook wel erg weinig hey... ik begin vaak met 5ml en daarna doe ik er elke 60/90 minuten 3/4ml bij...

wat ook fijn is dat is dat is na een feestje als je eigenlijk al verrot bent nog paar doppies nemen, na de xtc komt ghb bij mij iig vaak heel lekker/hard aan! :hearteyes:
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#18
wat ook fijn is dat is dat is na een feestje als je eigenlijk al verrot bent nog paar doppies nemen, na de xtc komt ghb bij mij iig vaak heel lekker/hard aan! Love
Klik om te vergroten...

met jou kan ik praten :grin:
heilig is dat inderdaad, een g'tje na een nacht xtc.
dan slaat ie zo heerlijk in, nog vele malen lekkerder als dat je nuchter/stoned bent imo. zeker een aanrader

maar jouw schemaatje van g nemen is niet echt een slim plan als je geen ervaren gebruiker bent. iemand die er niet veel ervaring mee heeft en gewoon normale/goede ghb heeft zal gegarandeerd knockout gaan.
misschien zelfs al bij de eerste 5 ml. (maar dat hangt meer af van de sterkte van de g en je eigen lichamelijke toestand)
maar ik las net dat je 65 kilo weegt en dun bent.
dan raad ik je het zeeer af om in die volgorde te nemen
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#19
een dopje van flugel is volgens mij 2 ml
ik zou proberen eens 4 ml te nemen
P
PMSLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet kloten met dopjes. Koop je gewoon een spuit van de apotheek, kosten toch geen drollen. Kan je precies op maat doseren.
Een dopje van flugel was met +-1 ml als ik me niet vergis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."