#1
ja k weeg 65 ofzo en ben dun.. achjaa maakt niet uit.. komt vast wel een andere keer dan pak k wat meer 



TechNora zei:Het is logisch dat je van 1.7 bijna niks merkt! Als je licht ben zou ik beginnen met 3,5!! (weeg zelf 55 kilo, en dat is perfect voor mij) Weet je wel zeker dat het GHB is en niet GBL, want daar moet je wel minder van pakken... Vraag het anders voor de zekerheid, maar waarschijnlijk is t gewoon GHB aangezien je er zo weinig van voelt.
Have fun!!![]()
danee zei:oh ja en dat was met een dosering van 2,5 ml, hoe sterk de ghb was weet ik niet.
wat ook fijn is dat is dat is na een feestje als je eigenlijk al verrot bent nog paar doppies nemen, na de xtc komt ghb bij mij iig vaak heel lekker/hard aan! Love
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."