Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien dan niet z'n grootste probleem, maar z'n Nederlands kan ook nog wel wat bijgeschaafd worden. Is gewoon bijna niet te lezen."
"Poe hé.........."
"Hallo mensen...doe eens normaal zeg! Als je de eerste keer SOS neemt dan snuif je toch niet zomaar een gram pp weg? Of ben ik nou zo gevoelig voor alles? Ik zou het houden op 0,5gr. pp max. Het effect is vaak een praatkic, scherpe analyses, euforisch gevoel en het idee dat wat je zojuist bedacht hebt ABSOLUUT van belang is. Kan daardoor dus voor iemand die niet gebruikt best wel irritant overkomen schat ik zo in"
"Out of bed: We. 06:00h Get in bed: Fr. 19:00h (worked all 3 days, without being tired) Out of bed: Fr. 23:00h Get in bed: ???? Now Sat. 05:00h and very awake!"
"Grotere hoeveelheden voor de zekerheid gewoon in de vriezer; hoe lager de temperatuur, hoe langzamer eventuele reacties plaatsvinden. Als het zuiver genoeg is bevriest het niet en kan je met een doseerspuitje gewoon eruit halen wat je gebruikt."
"Godverdegodeverdegodver-Kudtgristenkabinet!!!!! (sorry if I offended anyone, maar kunnen die kleinburgerlijke Veluwe-christenen dan niet eindelijk eens ophouden met anderen hun levensvisie door de strot te douwen?? VERDOMME!!)"
"Mischien een idee voor de modjes hier: Open een sub-forum voor wappies"
"Wat heb jij in godsnaam op?"
"De hoeveelheid drank alleen al lijkt mij dodelijk.....een beetje overdreven misschien?"
"En wat is nou precies je punt? Als dit zo is, dan is dat zo. Vast wel een evolutionaire verklaring voor ofzo."