Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, akkoord hoor, toch heel wat verschillend. Maar ik ken toch geen andere drug, buiten coke natuurlijk, dat dicht bij coke aanleunt. Coke is wel een one of a kind. Andere drugs zullen C nooit deftig kunnen vervangen."
"Ik snuifde een tijdje en het werd eigenlijk nooit een verslaving. Zoals sommigen hier al aangaven: gewoon met een maat of 2 een ganse avond goed doorsnuiven en lol maken. Alleen had ik achteraf wel een down gevoel, wat erg kut was. En je moet je ook 'dwingen' om niet meer verder te snuiven. Dit ging zo 1x in de maand. Voor de down gevoel heb je wel een makkelijk oplossing ==> zuipen of ghb pakken en dan in slaap vallen."
"Niet kloten met dopjes. Koop je gewoon een spuit van de apotheek, kosten toch geen drollen. Kan je precies op maat doseren. Een dopje van flugel was met +-1 ml als ik me niet vergis."
"Wat is er precies zo heilig aan pep + ghb ? En hoe zit de procedure van inname ongeveer uit ? Heb genoeg ervaring met ghb, maar speed (nog) niet."
"In xtc pillen zitten er ook andere troep naast mdma, daarom dat je verschillen merkt. Pure mdma geeft toch een heel wat lekkerder gevoel dan xtc vind ik persoonlijk."
"geox zei: PMS zei: In xtc pillen zitten er ook andere troep naast mdma, daarom dat je verschillen merkt. Pure mdma geeft toch een heel wat lekkerder gevoel dan xtc vind ik persoonlijk. Klik om te vergroten... Nou kijk ik weet niet waar jij je pillen koopt maar ik heb echter nog nooit pillen gehad met naast MDMA een andere stof in, je denkt dit gewoon, een pil kan anders uitwerken naarmate je stemming, hoe fit je bent, je omgeving... Hier speciaal voor je gezocht. Bron drugs-test.nl Klik om te vergroten... Je bewijst net m'n punt. Wat zijn xtc-achtige stoffen: alleszinds niet mdma, maar andere 'troep' zoals MDMA, MDEA, MDA zoals ook wordt aangegeven op dezelfde site. Anders zoek je maar op erowid over de werkingen van die stoffen. Pure mdma geeft wel een ander gevoel dan een mengelmoes met MD's (en er zijn er wel meer dan 4 verschillende)"
"Neen. Omdat ik mezelf nog niet zo goed ken of ik er wel verslaafd aan zou raken. Voor ik aan hero begin, wil ik er zeer goed voorbereid zijn. Dat houd oa in dat ik er zowat alles over weet en dat ik eis van m'n vrienden dat ze zeer goed op mij moeten letten voor een een paar dagen(of weken?) Ik heb mezelf bewezen dat ik kon stoppen met roken en dat ik verantwoord bezig was met coke -gebruik. Dat zijn dus punten om mezelf beter te leren kennen. @flameon: wat doe jij als werk ?"
"Ik heb mezelf een uur lang gerukt op LSD en ik kon niet eens een licht stijfje krijgen, dus wtf @ sommigen"
"Tuurlijk, waarom niet ? Je wilt toch ook eens uitgaan en onder invloed zijn van coke. Natuurlijk wel in plaatsen waar je veilig bent."
"De drug die coke evenaart is voor mij mdma kristallen."