Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pipoxyz zei: ik zal zeggen...post dat artikel maar over hersenschade... want hersenschade door wiet is je reinste bs Klik om te vergroten... Ik heb het even doorgelezen maar vind de site niet echt betrouwbaar. ik las dit op de site: Zolang je drugsgebruik geen regelmaat wordt, routine, of onderdeel van je dagelijks bestaan, zal drugs je leven niet of nauwelijks negatief beïnvloeden. Wel blijft het belangrijk om je goed in te lezen voordat je iets gebruikt. Je kunt je ook laten informeren op bijvoorbeeld www.drugsforum.nl. Het aan te raden om je drugs annoniem en gratis te laten testen bij je locale test center. Voor adressen hiervan kun je naar www.drugs-test.nl gaan. Dit is pas bs. Ze wekken de indruk dat als je drugs met mate en verstandig gebruikt je geen kans loopt op permanente negatieve gevolgen. Die garantie valt simpelweg niet te geven Het is toch al tijden bekent dat xtc na 1x gebruik hersenschade kan veroorzaken wat in sommige gevallen niet hersteld. Ikzelf heb na 6 pillen verdeeld over 2 maanden een fikse depressie opgelopen wat hoop ik gewoon hersteld. Maar zit voorlopig wel een jaar aan de medicatie."
"Hoi Drientje, Zo te zien ben jij een ervaren gebruiker. Die status heb je niet alleen gekregen met succes ervaringen. Ik neem aan dat ook jij je ervaring hebt met onverstandig gebruik. Als ik voor mijzelf spreek heb ik xtc onderschat. Toen ik begon nam ik eerst een kwart. heeeeerlijk vond ik het. Dus een week later weer een kwart. de week daarop een halve. enz. zo nam ik 8 weken achter elkaar kleine doseringen xtc. Ik dacht pfff als iemand op een avond 4 pillen wegtikt dan kan dat van mij geen kwaad. In totaal heb ik in die acht weken 5 a 6 pillen gehad. Voor de duidelijkheid, ik ben 34 en heb nog nooit een depressie of iets dergelijks gehad, ben ook nooit neerslachtig of iets dergelijk. Inmiddels slik ik nu een aantal maanden anti depressiva omdat ik volledig ben gecrashed. Jank en paniekbuien de hele dag door, zwaar depressief zonder een aanwijzbare reden (behalve dan de xtc). Het blijkt dat mijn serotonine systeem overgevoelig reageerd op xtc. Het is niet bewezen dat GHB hersenschade veroorzaakt. Zeker bij incidenteel gebruik het lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk. In ieder geval lijkt het een van de meest onschuldige drugs te zijn die er is mits je het met mate gebruikt. Het dagelijks gebruik zoals flugeltje dat doet vereist veel ervaring en controle over jezelf en is lang niet voor iedereen weg gelegt. Overdosering en de lichamelijke verslaving zijn naar mijn weten de enige gevaren die GHB met zich mee brengt. Ik zou je willen vragen om voorzichtiger om te spingen met mensen die hier komen om advies zoals TS dat doet. Internet bied de mogelijkheid om problemen die TS heeft bespreekbaar te maken met "ervaren" gebruikers die weten waar ze het over hebben en haar waarschijnlijk van beter advies kunnen dienen als haar huisarts. Dat komt de "goede naam" van drugs volgens mij alleen ten goede."
"ikzelf gebruik ook efexor. mdma kan idd serotonine vergiftiging veroorzaken. Het gaat vaak goed maar kan ook heel plotseling de dood als gevolg hebben. Met GHB loop je dit risico niet. De risoco's van GHB met efexor zijn: GHB versterkt de versuffende werking van efexor. Dus voorzichtig doseren. Eerst met weinig beginnen en neem pas een andere keer meer als het te weinig was. Zo loop je het minst risico op out gaan. GHB brengt je dopamine en je serotonine aanmaak in onbalans. Dat is juist waar je efexor voor slikt. Met andere woorden, het vertraagt het genezingsproces. Ikzelf heb ook nu twee maal ghb gebruikt. 1x 3,5 ml en de keer daarop 5 ml. Ik gebruik 75 mg efexor. Het enige wat ik gemerkt heb is dat ik een week lang weer een lichte terugval heb gemerkt van mijn depressie. Niet te vaak doen dus, ik hou het een beetje als een extraatje. Zo nu en dan blow ik ook een beetje, dat kan ook geen kwaad met efexor. Maar daarvoor geld hetzelfde. teveel en te vaak vertraagt het genezingsproces. Ik heb navraag gedaan bij drugsinfoteam. De arts daar rade het gebruik van GHB af omdat dit je hersens teveel in onbalans brengt. Een klein beetje blowen, 1 a 2 per week kon geen kwaad. Wil je advies wat in jou geval het beste is raad ik je aan om contact met ze te zoeken. www.drugsinfoteam.nl Het duurt soms wel een paar weken voordat je antwoord krijgt. Veel succes"
"Hoi, Ik slik efexor omdat xtc een depressie heeft veroorzaakt. De aanmaak van serotine is verstoord door mijn xtc gebruik. Nu meen ik dat GHB niet van invloed is op de aanmaak van serotine. Vandaar dat GHB ook geen serotinevergiftiging kan veroorzaken. Zijn er mensen die ervaring hebben met de combi efexor en ghb. Het zou leuk zijn als ik incidenteel toch eens wat kan gebruiken"
"precies maar verminderd het bijvoorbeeld de werking van efexor?"
"Heyy, Sinds kort rook ik zo nu en dan wat wiet uit een bong en soms een joint. Vooral als ik een bong gebruik hoest ik me helemaal het leplazarus. Ik gebruik een bong omdat dat een prettiger effect geeft en mijn longetjes lekker schoon houd. Nu is het uiteindelijke resultaat wel de moeite waart maar heeft er eimand nog tips om wat tegen die hoestbuien te doen?"
"oh ja en dat was met een dosering van 2,5 ml, hoe sterk de ghb was weet ik niet."
"IK heb ook 1x ghb gehad, was heel raar. Ik voelde een lichte roes, niet heel bijzonder. Ik dacht dus een te lage dosering. Maar na een uur kon ik mijn opgen met moeite openhouden. Ik heb zeker 2 uur aan een stuk door door de kamer gewandeld om wakker te blijven. Het was pas 6 uur en wilde toch nog wat aan mijn avond hebben. iemand met dezelfde ervaring of een verklaring?"
"na ongeveer 5 minuten kon ik niet wachten, ik had ook voorgedraaide joints gekocht. Daar maar 1tje van genomen. Pfff die voel ik wel"
"iemand ervaring met een bong? wat kan je het beste gebruiken hash of wiet? hoeveel hash of wiet moet er in? hoe gebruik je hem vervolgens?"