Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deel een gram in tienen, daar lijntjes van maken."
"Wat is erger? liegen of paranoia?"
"Begin de eerste dosis maar met 2,5ml en daarna iedere 1,5 uur iets minder, dan heb je het beste effect..."
"DumphluM zei: Bal0n zei: 1 mol NaOH weegt: 22.99 + 16.00 + 1.008 = 39.998 1 mol GBL weegt: (4x 12.01) + (2x 16.00) + (6x 1.00 = 86.088 Dus 1 mol GHB weegt 126.086 g. EDIT: Ho, ik maak een foutje. Van 86 gram GBL maak je 126 gram GHB. Ik zou de dichtheid moeten weten om uit te kunnen rekenen hoeveel liter GBL je om kan zetten in GHB. Klik om te vergroten... Ja, dat is waar, maar je houdt er geen rekening mee dat je na de reactie het natriumzout hebt (= niet hetzelfde als GHB) Als je dat natriumzout aanzuurt (als je dat van tevoren niet doet gebeurt het wel in je maag) raakt het geprotoneerd (natrium wordt vervangen door een proton) en dan hou je nog maar een gewichtstoename van 18 g/mol (=het molgewicht van water, want GBL is de gedehydrteerde versie van GBH)) over alswerkzame stof... met het gewicht van NaOH (=40 g/mol) is dat toch wat minder dan jij doet voorkomen. Klik om te vergroten... I agree, behalve dat stukje over gedehydrateerde GHB..."
"In een woord: SUPER!!!"
"Stout! zei: Ik heb het nooit eerder gehad met GHB gebruik, maar de laastste keren dat ik iets te veel heb genomen en eigenlijk heerlijk zou moeten "slapen", verzet ik me tegen het out gaan. Volgens mijn vriend lig ik de hele tijd te kreunen en ik zweet heel veel. Herkenbaar voor iemand? Klik om te vergroten... Je vecht idd. tegen het outgaan... Mijn vriendin doet het ook en weet er 8eraf niets meer van. Is wel komisch om te zien hoor hahaha"
"Xtc Bob zei: de Ghb heft de MDMA op dus je voelt gewoon de ghb is niks super aan dus Klik om te vergroten... Tuurlijk...."
"TechNora zei: Ik zou met 4 beginnen, gewoon om eens te proberen welk effect dat geeft. Bij G is het ook nier perse zo dat de hoogste dosering die je nog kunt hebben perse het beste effect geeft... Soms is ietsje minder juist relaxter, omdat je anders juist wel erg draaierig wordt. Je kunt de dosering altijd nog wat omhoog schroeven. Verder zou ik voor mijn gevoel pas na anderhalf uur bijnemen, en dan kun je best voor 3ml gaan. Dit is verder niet wetenschappelijk onderlegt, maar zo werkt het voor mij altijd prima. (als je 5 neemt, dan 4 bijnemen, nooit zoveel als de eerste keer, maar bij de helft is het effect naar mijn mening wat te zwak) Klik om te vergroten... I agree..."
"Xtc Bob zei: de Ghb heft de MDMA op dus je voelt gewoon de ghb is niks super aan dus Klik om te vergroten... Kun je dat ff onderbouwen? Beetje loze uitspraak zo..."
"neem 2,5ml, zit je altijd goed en om de anderhalf uur."