#1
TechNora zei:Het is logisch dat je van 1.7 bijna niks merkt! Als je licht ben zou ik beginnen met 3,5!! (weeg zelf 55 kilo, en dat is perfect voor mij) Weet je wel zeker dat het GHB is en niet GBL, want daar moet je wel minder van pakken... Vraag het anders voor de zekerheid, maar waarschijnlijk is t gewoon GHB aangezien je er zo weinig van voelt.
Have fun!!![]()
Juist !
Ik weeg zelf 61 en heb ook nog een heel snel spijsverteringsstelsel waardoor het eerder word opgenomen... Ik ben ga ook minimaal voor de 3,5ml als ik ghb gebruik