Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoel niks tot bijna niks van GHB?

Voel niks tot bijna niks van GHB?

23 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
TechNora zei:
Het is logisch dat je van 1.7 bijna niks merkt! Als je licht ben zou ik beginnen met 3,5!! (weeg zelf 55 kilo, en dat is perfect voor mij) Weet je wel zeker dat het GHB is en niet GBL, want daar moet je wel minder van pakken... Vraag het anders voor de zekerheid, maar waarschijnlijk is t gewoon GHB aangezien je er zo weinig van voelt.

Have fun!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Juist !

Ik weeg zelf 61 en heb ook nog een heel snel spijsverteringsstelsel waardoor het eerder word opgenomen... Ik ben ga ook minimaal voor de 3,5ml als ik ghb gebruik
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn eerste g werkte ook niet (kwam door te veel pep, voelde het héél erg in de verte) tweede keer slechte G en nog paar keer gehad, maar nu hoef ik het niet meer zo....gelukkig iig 1tje minder :P
d
daneeLid
01-01-2024, 00:00
#3
oh ja en dat was met een dosering van 2,5 ml, hoe sterk de ghb was weet ik niet.
d
daneeLid
01-01-2024, 00:00
#4
IK heb ook 1x ghb gehad, was heel raar. Ik voelde een lichte roes, niet heel bijzonder. Ik dacht dus een te lage dosering. Maar na een uur kon ik mijn opgen met moeite openhouden. Ik heb zeker 2 uur aan een stuk door door de kamer gewandeld om wakker te blijven. Het was pas 6 uur en wilde toch nog wat aan mijn avond hebben.

iemand met dezelfde ervaring of een verklaring?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."