#1
Klinkt wel goed.. Maar dat met meeste views zal niet gaan, je gaat dan mensen krijgen die hun views artificieel omhoog zullen werken. Alle reports van een maand in 1 topic.. Dat kan wel werken denk ik. Alhoewel er dan misschien minder mensen zullen voten, door teveel keuze.
Ik vond dat idee van bij elk verslag een poll wel een goed idee. Als een moderator nu bij alle trips van deze maand al een poll zet, zullen de mensen die nog een tripreport posten, er zelf direct ook een poll inzetten denk ik zo, kwestie van uniform, (en de onbewuste drang omdat iedereen het doet
). Dan die met de meeste punten, zoals eerder uitgelegt, in een top 10 plaatsen, en daar een final vote van maken.
Ik vond dat idee van bij elk verslag een poll wel een goed idee. Als een moderator nu bij alle trips van deze maand al een poll zet, zullen de mensen die nog een tripreport posten, er zelf direct ook een poll inzetten denk ik zo, kwestie van uniform, (en de onbewuste drang omdat iedereen het doet