Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport van de maand

Tripreport van de maand

128 antwoorden
111 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van de oude reports moeten april mei juni juli en augustus nog gedaan worden. Van de eerste vier heb ik alle linkjes al, van augustus nog niet.

Met mei van dit jaar ga ik bezig!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben weer terug van een fantastische tijd op Terschelling! Bijdeze doe ik de maand juni dan en evt wil ik ook april '08 wel voor mijn rekening nemen. Stuur jij dan nog even een pb met de link daarvoor?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wie doet juli 2009 en mei 2008?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik doe mei 2008 wel, in juli 2009 heb ik zelf een report gepost en dat vind ik moeilijk dan :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
vode zei:
in juli 2009 heb ik zelf een report gepost en dat vind ik moeilijk dan :wink:
Klik om te vergroten...

Same here... Misschien wil ExceptionalInsight of Azgaza dan juli doen? Of als Drientje toevallig weer animo daarvoor heeft??
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey als ik ergens mee kan helpen ofzo moet je het zeggen want ik ben echt een fan van tripreports
:grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
soldiermoney zei:
Hey als ik ergens mee kan helpen ofzo moet je het zeggen want ik ben echt een fan van tripreports
:grin:
Klik om te vergroten...

I'll keep it in mind, maar voorlopig lukt het me allemaal nog prima om het bij te houden. Misschien dat ik vanaf de lente, als ons kindje geboren is, de tijd er niet meer voor heb, maar dat laat ik dan nog wel weten! :)
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dus geen polls erbij? Als dat het makkelijkst is dan zet ik ze gewoon bij mijn nieuwe reports. Ik baal wel dat ik heel drugsforum vroeger nog niet kende! Anders had ik er toch nog wel wat leuke reports op kunnen hebben! Veel trips waar leuke dingen in zijn gebeurt, maar die ik nu niet meer terug kan halen! Nou ja, ik hoop dat ik ooit een keer een masterlijk tripreport kan schrijven wat de report vd maand word :grin:
l
lanxiangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke heel erg bedankt. Ik ga vanavond october en januari doen als het goed is. Dan komen ergens over 1-2-3 weken alle polls die nog gedaan moeten worden er wel te staan.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er heeft zich destijds bij miss kittin een kandidaat gemeld die bereid zou zijn om dit over te nemen. Gezien het toch wel een toevoeging is voor DF en een motivatie voor leden om een report te schrijven ben ik er wel voor dat iemand deze taak van miss kittin overneemt.
Freak heeft een bericht gekregen hierover ..... dus binnenkort horen jullie of er binnenkort weer een 'tripreport van de maand' wordt gemaakt. Dit ter info!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
lanxiang zei:
Oke heel erg bedankt. Ik ga vanavond october en januari doen als het goed is. Dan komen ergens over 1-2-3 weken alle polls die nog gedaan moeten worden er wel te staan.
Klik om te vergroten...

Nee hoor, dat ga je niet. Volgens mij ben jij een hele vage spambot namelijk en in je signature reclame maken voor nike schoenen mag niet, dus ik heb je een ban gegeven... :P
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben net nieuw hier maar ik wil even zeggen dat de tripreports van de maand uit het archief erg leuk waren om te lezen. Zou het dus leuk vinden als hier weer mee verder wordt gegaan (en als ik weer ga trippen zal ik ook proberen een mooi verhaaltje te plaatsen).
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
lolnoob zei:
Ik ben net nieuw hier maar ik wil even zeggen dat de tripreports van de maand uit het archief erg leuk waren om te lezen. Zou het dus leuk vinden als hier weer mee verder wordt gegaan (en als ik weer ga trippen zal ik ook proberen een mooi verhaaltje te plaatsen).
Klik om te vergroten...

Zover ik weet levert Sublimo daarbij al hulp. Correct me If I'm wrong Maar kijk bijvoorbeeld naar dat andere topic bovenaan :P
Peace!
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#14
25tolife zei:
lolnoob zei:
Ik ben net nieuw hier maar ik wil even zeggen dat de tripreports van de maand uit het archief erg leuk waren om te lezen. Zou het dus leuk vinden als hier weer mee verder wordt gegaan (en als ik weer ga trippen zal ik ook proberen een mooi verhaaltje te plaatsen).
Klik om te vergroten...

Zover ik weet levert Sublimo daarbij al hulp. Correct me If I'm wrong Maar kijk bijvoorbeeld naar dat andere topic bovenaan :P
Piece!
Klik om te vergroten...


Ik postte dat ook 1.5 maand geleden, toen het nog niet weer begonnen was :wink:
Ik heb mijn stem al uitgebracht :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oops lol sorry heb denk ik al wat teveel bier gedronken. Peace :wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zal kijken of ik december even kan doen. Ik lees toch vrijwel alle tripreports dus het zal wel goed komen :)
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#17
anders zou iedereen een poll in zijn report moeten zetten met het volgende:

Geweldig
OK
matig
Slecht
Bagger

Daarbij telt bagger voor -2 punten, slecht voor -1, matig voor 0, OK voor 1, en geweldig voor 2.

Misschien een optie?
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lord Herbal zei:
anders zou iedereen een poll in zijn report moeten zetten met het volgende:

Geweldig
OK
matig
Slecht
Bagger

Daarbij telt bagger voor -2 punten, slecht voor -1, matig voor 0, OK voor 1, en geweldig voor 2.

Misschien een optie?
Klik om te vergroten...

das wel een goed plan lijk me
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jup, vind ik ook. +1
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Lord Herbal zei:
anders zou iedereen een poll in zijn report moeten zetten met het volgende:

Geweldig
OK
matig
Slecht
Bagger

Daarbij telt bagger voor -2 punten, slecht voor -1, matig voor 0, OK voor 1, en geweldig voor 2.

Misschien een optie?
Klik om te vergroten...

das idd een goed idee! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."