#1
Van de oude reports moeten april mei juni juli en augustus nog gedaan worden. Van de eerste vier heb ik alle linkjes al, van augustus nog niet.
Met mei van dit jaar ga ik bezig!
Met mei van dit jaar ga ik bezig!
vode zei:in juli 2009 heb ik zelf een report gepost en dat vind ik moeilijk dan![]()
soldiermoney zei:Hey als ik ergens mee kan helpen ofzo moet je het zeggen want ik ben echt een fan van tripreports
![]()
lanxiang zei:Oke heel erg bedankt. Ik ga vanavond october en januari doen als het goed is. Dan komen ergens over 1-2-3 weken alle polls die nog gedaan moeten worden er wel te staan.
lolnoob zei:Ik ben net nieuw hier maar ik wil even zeggen dat de tripreports van de maand uit het archief erg leuk waren om te lezen. Zou het dus leuk vinden als hier weer mee verder wordt gegaan (en als ik weer ga trippen zal ik ook proberen een mooi verhaaltje te plaatsen).
25tolife zei:lolnoob zei:Ik ben net nieuw hier maar ik wil even zeggen dat de tripreports van de maand uit het archief erg leuk waren om te lezen. Zou het dus leuk vinden als hier weer mee verder wordt gegaan (en als ik weer ga trippen zal ik ook proberen een mooi verhaaltje te plaatsen).
Zover ik weet levert Sublimo daarbij al hulp. Correct me If I'm wrong Maar kijk bijvoorbeeld naar dat andere topic bovenaan :P
Piece!

Lord Herbal zei:anders zou iedereen een poll in zijn report moeten zetten met het volgende:
Geweldig
OK
matig
Slecht
Bagger
Daarbij telt bagger voor -2 punten, slecht voor -1, matig voor 0, OK voor 1, en geweldig voor 2.
Misschien een optie?
Lord Herbal zei:anders zou iedereen een poll in zijn report moeten zetten met het volgende:
Geweldig
OK
matig
Slecht
Bagger
Daarbij telt bagger voor -2 punten, slecht voor -1, matig voor 0, OK voor 1, en geweldig voor 2.
Misschien een optie?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."