Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport van de maand

Tripreport van de maand

128 antwoorden
112 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kunnen we niet een nieuw topic maken in tripreports?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou gewoon met een frisse lei beginnen zoals al eerder in dit topic is gezegd, en dan een aantal tripreports die eruit sprongen kiezen voor uit te kiezen, er zijn er altijd wel die eruit springen. En dan zou diegene die de poll maakt gewoon heel goed moeten bijlezen altijd.

Makkelijker gezegd dan gedaan. :wink:
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe maak je een poll :flushed:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe maak je een duitser?
tss wat zijn dat nou voor zinloze vragen.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hee, is er een vrijwilliger die het een keertje van me wil overnemen? Het gaat om één maand, december 2008 of januari 2009 (ja da's de maand waar we thans in leven). Ik heb het effe te druk om beide maanden te doen. Stuur gaarne een PB als je december of januari onder handen wil nemen. Zo blijven we tenminste bij de tijd :beer:

10-01: Oke dan, een vrijwilliger heeft zich reeds aangemeld. Dank dank!!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aangezien ik het komende halfjaar veel tijd zal moeten besteden aan mijn studie (ik moet o.a. een scriptie schrijven, HEMELTJE) zal ik stoppen met het tripverslag van de maand gebeuren. Dit kost niet zo absurd veel tijd natuurlijk, maar toch draag ik het liever over aan een andere enthousiasteling.
De laatste tijd heb ik weer veel mooie verslagen gelezen dus ik hoop dat TvdM nog even voort blijft bestaan. Succes :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok, ik heb weer internet en een beetje tijd, dus ik ga bezig met de reports van maar alvast door te nemen en over een tijdje post ik ze wel :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb alle oude reports van maart 2008 toen straks bij elkaar verzameld. Had toch even niks beters te doen. :wink: In de loop v/d week begin ik met lezen en daarna zal ik weer een poll van de tien beste aanmaken! :wave:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb alvast die van april de tien beste gekozen dus die zijn klaar voor als marla's poll is afgelopen!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
vode zei:
Ik heb alvast die van april de tien beste gekozen dus die zijn klaar voor als marla's poll is afgelopen!
Klik om te vergroten...

Te gek Vode! Ik geloof dat ik morgen even een klusje te doen heb dan... :wink:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien is het een ideetje om, bv in het general chat topic, een topic te openen met de vraag, wie het wil overnemen. Wellicht dat wat meer mensen deze oproep dan zien.
Ik denk dat de kans dan groter is dat een enthousiasteling zich meldt.

En als Marla en Vode dan, om en om, de oude reports voor hun rekening nemen dan is iig dat gedeelte al geregeld. (bij voorbaat mijn complimenten als jullie dat zo zouden regelen) :)

En zie, ik wil van de nieuwe reports best is een maand doen, maar beter is natuurlijk een vast iemand. En aangezien ik steeds minder op deze site kom ben ik niet de meest aangewezen persoon om dat te doen.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#12
kapitein-x zei:
Misschien is het een ideetje om, bv in het general chat topic, een topic te openen met de vraag, wie het wil overnemen. Wellicht dat wat meer mensen deze oproep dan zien.
Ik denk dat de kans dan groter is dat een enthousiasteling zich meldt.

En als Marla en Vode dan, om en om, de oude reports voor hun rekening nemen dan is iig dat gedeelte al geregeld. (bij voorbaat mijn complimenten als jullie dat zo zouden regelen) :)

En zie, ik wil van de nieuwe reports best is een maand doen, maar beter is natuurlijk een vast iemand. En aangezien ik steeds minder op deze site kom ben ik niet de meest aangewezen persoon om dat te doen.
Klik om te vergroten...

Er is al een vast persoon, en marla en ik zijn al lang druk bezig met de oude reports, je loopt een beetje achter :wink:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#13
^Okidoki, goed nieuws dus. :)
Was er al ergens anders een topic ofzo hierover?

Hoe het ook zij, goed om te horen dat de oude reports dus tot augustus (of september) worden bijgewerkt. En dat er dus een verse vrijwilliger is opgestaan voor de nieuwe reports.
Hulde aan allen. :sunglasses:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Onverwacht beetje drukke dagen deze week, dus de reports van mrt 2008 schieten er een klein beetje bij in nu deze week, maar ik beloof ze op korte termijn te gaan plaatsen hoor!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#15
vode zei:
kapitein-x zei:
Misschien is het een ideetje om, bv in het general chat topic, een topic te openen met de vraag, wie het wil overnemen. Wellicht dat wat meer mensen deze oproep dan zien.
Ik denk dat de kans dan groter is dat een enthousiasteling zich meldt.

En als Marla en Vode dan, om en om, de oude reports voor hun rekening nemen dan is iig dat gedeelte al geregeld. (bij voorbaat mijn complimenten als jullie dat zo zouden regelen) :)

En zie, ik wil van de nieuwe reports best is een maand doen, maar beter is natuurlijk een vast iemand. En aangezien ik steeds minder op deze site kom ben ik niet de meest aangewezen persoon om dat te doen.
Klik om te vergroten...

Er is al een vast persoon, en marla en ik zijn al lang druk bezig met de oude reports, je loopt een beetje achter :wink:
Klik om te vergroten...

Als je met die vaste persoon mij bedoelt dan heb je het mis :P
Ik heb gepost dat ik er geen tijd meer voor heb.

DrippTone, voor zover ik weet is er niemand bezig met februari 2009, dus vreugde doet ons voortleven wanneer jij deze zware taak met verve zult volbrengen!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok no problemo. Ik denk dat ik hier het meeste tijd (= geen leven) heb van iedereen. En ik doe het met plezier. :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Okay, Sweet Shadow, jammer dat je geen tijd hebt! :)

Als het nodig is wil ik me wel aanmelden als nieuwe vast persoon :) Tenzij iemand anders zich geroepen voelt?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kunnen toch afwisselen, of als meer mensen 1 maand alle trip reports hebben gelezen samen een top 10 selecteren. Ik heb zo periodes dat ik ze allemaal lees, en soms weer niet. Maar vond het wel leuk om vorige maand te doen. Dus mocht het nog een keer nodig zijn voel ik me geroepen. :grin:

Maar wat mij betreft kun jij dat prima Vode, dus als je het leuk vind ga je gang. :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zal me wel verantwoordelijk houden voor de TvdM verkiezingen tegenwoordig, maar het lijkt me inderdaad leuk om af te wisselen. Zijn er nog gegadigden die mee willen helpen in de toekomst?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Komt helemaal goed zo :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."