#1
Kunnen we niet een nieuw topic maken in tripreports?


vode zei:Ik heb alvast die van april de tien beste gekozen dus die zijn klaar voor als marla's poll is afgelopen!
kapitein-x zei:Misschien is het een ideetje om, bv in het general chat topic, een topic te openen met de vraag, wie het wil overnemen. Wellicht dat wat meer mensen deze oproep dan zien.
Ik denk dat de kans dan groter is dat een enthousiasteling zich meldt.
En als Marla en Vode dan, om en om, de oude reports voor hun rekening nemen dan is iig dat gedeelte al geregeld. (bij voorbaat mijn complimenten als jullie dat zo zouden regelen)![]()
En zie, ik wil van de nieuwe reports best is een maand doen, maar beter is natuurlijk een vast iemand. En aangezien ik steeds minder op deze site kom ben ik niet de meest aangewezen persoon om dat te doen.
vode zei:kapitein-x zei:Misschien is het een ideetje om, bv in het general chat topic, een topic te openen met de vraag, wie het wil overnemen. Wellicht dat wat meer mensen deze oproep dan zien.
Ik denk dat de kans dan groter is dat een enthousiasteling zich meldt.
En als Marla en Vode dan, om en om, de oude reports voor hun rekening nemen dan is iig dat gedeelte al geregeld. (bij voorbaat mijn complimenten als jullie dat zo zouden regelen)![]()
En zie, ik wil van de nieuwe reports best is een maand doen, maar beter is natuurlijk een vast iemand. En aangezien ik steeds minder op deze site kom ben ik niet de meest aangewezen persoon om dat te doen.
Er is al een vast persoon, en marla en ik zijn al lang druk bezig met de oude reports, je loopt een beetje achter![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."