#1
Dus geen polls erbij? Als dat het makkelijkst is dan zet ik ze gewoon bij mijn nieuwe reports. Ik baal wel dat ik heel drugsforum vroeger nog niet kende! Anders had ik er toch nog wel wat leuke reports op kunnen hebben! Veel trips waar leuke dingen in zijn gebeurt, maar die ik nu niet meer terug kan halen! Nou ja, ik hoop dat ik ooit een keer een masterlijk tripreport kan schrijven wat de report vd maand word ![:grin:]()
