#1
Ik zal wel te simpel denken.. ben ook nog net wakker. Maar waarom kunnen we niet per maand alle reports van die maand in een topic zetten en daarop voten? of als dat teveel word dat we er bijvoorbeeld 10 neerzetten met de meeste views?
Argulas zei:Waarom sluit je de badtrips uit?
vode zei:in juli 2009 heb ik zelf een report gepost en dat vind ik moeilijk dan![]()
soldiermoney zei:Hey als ik ergens mee kan helpen ofzo moet je het zeggen want ik ben echt een fan van tripreports
![]()
lanxiang zei:Oke heel erg bedankt. Ik ga vanavond october en januari doen als het goed is. Dan komen ergens over 1-2-3 weken alle polls die nog gedaan moeten worden er wel te staan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."