#1
vode zei:kapitein-x zei:Misschien is het een ideetje om, bv in het general chat topic, een topic te openen met de vraag, wie het wil overnemen. Wellicht dat wat meer mensen deze oproep dan zien.
Ik denk dat de kans dan groter is dat een enthousiasteling zich meldt.
En als Marla en Vode dan, om en om, de oude reports voor hun rekening nemen dan is iig dat gedeelte al geregeld. (bij voorbaat mijn complimenten als jullie dat zo zouden regelen)![]()
En zie, ik wil van de nieuwe reports best is een maand doen, maar beter is natuurlijk een vast iemand. En aangezien ik steeds minder op deze site kom ben ik niet de meest aangewezen persoon om dat te doen.
Er is al een vast persoon, en marla en ik zijn al lang druk bezig met de oude reports, je loopt een beetje achter![]()
Als je met die vaste persoon mij bedoelt dan heb je het mis :P
Ik heb gepost dat ik er geen tijd meer voor heb.
DrippTone, voor zover ik weet is er niemand bezig met februari 2009, dus vreugde doet ons voortleven wanneer jij deze zware taak met verve zult volbrengen!
