Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport van de maand

Tripreport van de maand

128 antwoorden
107 weergaven
18-5-2026
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
vode zei:
kapitein-x zei:
Misschien is het een ideetje om, bv in het general chat topic, een topic te openen met de vraag, wie het wil overnemen. Wellicht dat wat meer mensen deze oproep dan zien.
Ik denk dat de kans dan groter is dat een enthousiasteling zich meldt.

En als Marla en Vode dan, om en om, de oude reports voor hun rekening nemen dan is iig dat gedeelte al geregeld. (bij voorbaat mijn complimenten als jullie dat zo zouden regelen) :)

En zie, ik wil van de nieuwe reports best is een maand doen, maar beter is natuurlijk een vast iemand. En aangezien ik steeds minder op deze site kom ben ik niet de meest aangewezen persoon om dat te doen.
Klik om te vergroten...

Er is al een vast persoon, en marla en ik zijn al lang druk bezig met de oude reports, je loopt een beetje achter :wink:
Klik om te vergroten...

Als je met die vaste persoon mij bedoelt dan heb je het mis :P
Ik heb gepost dat ik er geen tijd meer voor heb.

DrippTone, voor zover ik weet is er niemand bezig met februari 2009, dus vreugde doet ons voortleven wanneer jij deze zware taak met verve zult volbrengen!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok no problemo. Ik denk dat ik hier het meeste tijd (= geen leven) heb van iedereen. En ik doe het met plezier. :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Okay, Sweet Shadow, jammer dat je geen tijd hebt! :)

Als het nodig is wil ik me wel aanmelden als nieuwe vast persoon :) Tenzij iemand anders zich geroepen voelt?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kunnen toch afwisselen, of als meer mensen 1 maand alle trip reports hebben gelezen samen een top 10 selecteren. Ik heb zo periodes dat ik ze allemaal lees, en soms weer niet. Maar vond het wel leuk om vorige maand te doen. Dus mocht het nog een keer nodig zijn voel ik me geroepen. :grin:

Maar wat mij betreft kun jij dat prima Vode, dus als je het leuk vind ga je gang. :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zal me wel verantwoordelijk houden voor de TvdM verkiezingen tegenwoordig, maar het lijkt me inderdaad leuk om af te wisselen. Zijn er nog gegadigden die mee willen helpen in de toekomst?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Komt helemaal goed zo :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vode, ik doe het voor de afwisseling graag samen met jou hoor! Ik werk sindskort met mijn nieuwe baan weer een stuk minder dan ik eerst deed, dus ik heb weer wat meer vrije tijd over. :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
vode zei:
Komt helemaal goed zo :)
Klik om te vergroten...

:wave:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is er iemand die April 2009 wilde doen? Ik begreep dat dripptone deze liever niet deed omdat hij er zelf twee tripreports in zou posten. En dan snap ik wel want dat is moeilijk als je je eigen tripreports objectief moet beoordelen. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."