Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport van de maand

Tripreport van de maand

128 antwoorden
113 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zal kijken of ik december even kan doen. Ik lees toch vrijwel alle tripreports dus het zal wel goed komen :)
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#2
anders zou iedereen een poll in zijn report moeten zetten met het volgende:

Geweldig
OK
matig
Slecht
Bagger

Daarbij telt bagger voor -2 punten, slecht voor -1, matig voor 0, OK voor 1, en geweldig voor 2.

Misschien een optie?
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lord Herbal zei:
anders zou iedereen een poll in zijn report moeten zetten met het volgende:

Geweldig
OK
matig
Slecht
Bagger

Daarbij telt bagger voor -2 punten, slecht voor -1, matig voor 0, OK voor 1, en geweldig voor 2.

Misschien een optie?
Klik om te vergroten...

das wel een goed plan lijk me
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jup, vind ik ook. +1
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Lord Herbal zei:
anders zou iedereen een poll in zijn report moeten zetten met het volgende:

Geweldig
OK
matig
Slecht
Bagger

Daarbij telt bagger voor -2 punten, slecht voor -1, matig voor 0, OK voor 1, en geweldig voor 2.

Misschien een optie?
Klik om te vergroten...

das idd een goed idee! :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
-spaceman- zei:
Lord Herbal zei:
anders zou iedereen een poll in zijn report moeten zetten met het volgende:

Geweldig
OK
matig
Slecht
Bagger

Daarbij telt bagger voor -2 punten, slecht voor -1, matig voor 0, OK voor 1, en geweldig voor 2.

Misschien een optie?
Klik om te vergroten...

das idd een goed idee! :)
Klik om te vergroten...

Prima idee ja, nog even nadenken of het echt handig is om in te voeren. Als mensen het vergeten kan ik de poll er nog bij editen ofzo.
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi, dan hebben we een oplossing... Drugs Forum.nl's eigen Idols, maar dan beter :P Ik heb mijn report al voorzien van een poll, dus stemmen he :wink: :P
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lord Herbal, dacht je nou echt dat je een ster zou worden? Je hebt geen uitstraling, je kunt niet zingen en je bent geen homo...

Toedeledoki
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#9
shokora zei:
Lord Herbal, dacht je nou echt dat je een ster zou worden? Je hebt geen uitstraling, je kunt niet zingen en je bent geen homo...

Toedeledoki
Klik om te vergroten...

alsof jij volle zalen trekt :P

ik kan niet zingen, maar dat maakt niet uit

ik ben geen homo, gelukkig
en mijn uitstraling... is die van een stoner...

Trouwens, als ik eens een goede trip, zou het best kunnen dat ik denk dat ik een ster ben die naast jupiter ofzo zweeft:P
S
SchmeirdoLid
01-01-2024, 00:00
#10
ah ik vind dat zeker een tof idee om die polls er bij te zetten!
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Agree!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je je eerste post edit, kan je de poll zelf toevoegen bij je tripreport.

als iedereen de zelfde zoals boven beschreven aanhoud. dan scheelt t een hele hoop edit door de moderator
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed plan! Ik heb mijn reports al aangepast :)
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lord Herbal zei:
anders zou iedereen een poll in zijn report moeten zetten met het volgende:

Geweldig
OK
matig
Slecht
Bagger

Daarbij telt bagger voor -2 punten, slecht voor -1, matig voor 0, OK voor 1, en geweldig voor 2.

Misschien een optie?
Klik om te vergroten...

Lijkt me niet een goed plan. Dan worden mensen nog minder uitgenodigd om inhoudelijk in te gaan op het report, en te beargumenteren waarom het een goed of slecht report is.

En als je die verkiezing iedere maand bijhoudt, dan is het niet zo heel veel werk. Want de moderator hoeft echt niet elk report woord voor woord te lezen. Vaak weet je na tien regels al dat hij niet bij de beste 10 hoort (of dat het wel een kanshebber is).

Wil je het wel invoeren, zorg dan iig dat je termen als 'bagger' en dergelijke vermijdt. Want anders wordt het inderdaad idols :tearsofjoy: (oh, wat zullen ze van me vinden...)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
kapitein-x zei:
Lord Herbal zei:
anders zou iedereen een poll in zijn report moeten zetten met het volgende:

Geweldig
OK
matig
Slecht
Bagger

Daarbij telt bagger voor -2 punten, slecht voor -1, matig voor 0, OK voor 1, en geweldig voor 2.

Misschien een optie?
Klik om te vergroten...

Lijkt me niet een goed plan. Dan worden mensen nog minder uitgenodigd om inhoudelijk in te gaan op het report, en te beargumenteren waarom het een goed of slecht report is.

En als je die verkiezing iedere maand bijhoudt, dan is het niet zo heel veel werk. Want de moderator hoeft echt niet elk report woord voor woord te lezen. Vaak weet je na tien regels al dat hij niet bij de beste 10 hoort (of dat het wel een kanshebber is).

Wil je het wel invoeren, zorg dan iig dat je termen als 'bagger' en dergelijke vermijdt. Want anders wordt het inderdaad idols :tearsofjoy: (oh, wat zullen ze van me vinden...)
Klik om te vergroten...

Het punt is nu dat we door omstandigheden nog al achter lopen en ik heb het vrij druk, er worden ook véél tripreports geplaatst en op deze manier is de nominatie eerlijker, want dan hoef ik niet te bepalen welke reports in de poll komen. En bovendien, als je moet stemmen op een report, moet je hem toch wel lezen? En bagger is inderdaad een verkeerde term. Ik zou eerder denken van:

Uitstekend
Goed
Gemiddeld
Ondergemiddeld
Slecht

En dan met een identieke puntentelling.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik moet zeggen dat ik die benaming beter vind. 'Geweldig' vind ik wel heel erg ver gaan :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb inmiddels ook een poll toegevoegd bij mijn tripreports!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marla Singer zei:
Ik heb inmiddels ook een poll toegevoegd bij mijn tripreports!
Klik om te vergroten...

Je LSD trip report was zeker een geweldig waard. Erg mooi beschreven! :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
Marla Singer zei:
Ik heb inmiddels ook een poll toegevoegd bij mijn tripreports!
Klik om te vergroten...

Je LSD trip report was zeker een geweldig waard. Erg mooi beschreven! :grin:
Klik om te vergroten...

Dank je wel! :hearteyes:

Ik las pas later, dat de woorden "bagger"en "geweldig"in de poll eigenlijk ook weer anders moesten, maar ik had de mijne toen al aangemaakt..... Ik kijk wel of ik het nog kan veranderen.
T
The oao TLid
01-01-2024, 00:00
#20
Denk dat dit een goed idee is, heb inmiddels mijn report al aangepast.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."