Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nicolai zei: ik heb het gezien, maar het heksenzalf stukje duurde eigenlijk veel te kort vind ik. je krijgt een beetje een stoned en blij gevoel van binnen. ook wordt je er geil van volgens nicolette. wil het wel eens proberen, zag er nogal kalm en peacefull uit. Klik om te vergroten... Ja idd Kan ook niet veel mis bij gaan of wel?"
"Dan ga ik dat ook even doen, kleine kans dat ik het ga worden.. maar goed"
"Heel leuk report Word weer tijd voor een feestje :P Angerfist viel me wat tegen"
"Zo, het is alweer een tijdje dood hier!! Ik heb gisteren mijn moeder verhuisd en er is 'per ongeluk' een doosje Lorazepam 7,5 mg in mijn tas gevallen. Ben best nieuwsgierig en zo te zien ben ik niet de enige dus denk dat ik vanavond of morgenavond live hier ergens aan de loraz ga"
"Flameon zei: Lorazepam 7,5 mg? Ik dacht dat lorazepam alleen te verkrijgen is 1 mg en 2,5 mg? Enfin have fun tonight Klik om te vergroten... Vergeef mijn lompigheid, bedoelde Zopiclon 7,5 mg.. Ik ga even mij pyama aantrekken en een live reportje maken"