Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wow xD lowl op zich niet zo goed hea :P Iedereen straks moorden plegen om in de gevangenis te komen xD"
"ik vind het maar dom volgens mij zit er, als je jezelf goed informeert van te voren, zowat geen gevaren aan"
"ik ga morge wsl in de duinen alleen degene die nuchter zou blijven kan dan niet ik denk dat het op zich geen probleemmoet zijn als we gewoon ergens gaan zitten waar geen mensen komen?"
"7 juni naar Harmony of Hardcore! Zoveel zin in!"
"Hij mag verwijderd worden."
"oke ik ga wel ff kijken ^.^"
"als ik op die link klik kom ik op een dating site xD"
"voor zover ik weet mag je max 5 gram (toch??)"
"Oke apart. ik onthoudt dromen vaak wel heel erg goed. En vaak zijn ze heel realistisch dat ik ook niet meer weet of het nou waar was of niet. Wel leuk dat mensen gereageerd hebben op dit topic^^"
"wow zielig kind"