#1
Daarginder zei:Tempo zei:3 Weekjes trug heb ik voor het eerst methamfetamine geprobeert,
Die zaterdagmiddag heb ik een klein lijntje genomen (ca. 20mg),
echt een ongelofelijke rush.
't Is net gewone amfetamine maar dan minstens 4x zo sterk en euforisch.
's Avonds heb ik ongeveer 20mg in een gloeilamp gedaan waarvan de achtekant (het schroefdraad) verwijderd was. Aansteker er onder gehouden zodat de meth begon te smelten, zodra de meth gesmolten was, stoppen met verwarmen en er kwam rook/damp af en die dampen opgezogen met een rietje. De rush die hierna kwam was onbeschrijvelijk: zeer euforisch en hij bruiste van de energie.
Het is een ontzettende potente drug, waarvan je zeer weinig nodig bent om het effect te voelen.
Het voelt iig minder chemisch aan dan zijn kleine broertje amfetamine, ook de smaak was een stuk minder vies maar dit komt waarschijnlijk ook omdat je veel minder nodig hebt en dus minder in je keel/mond komt.
Hoe lang het precies heeft gewerkt kan ik niet zeggen, aangezien ik later nog een lijntje 'gewone' pep heeft gehad toen ik later in stappen is geweest.
Het gekke is dat wanneer je het rookt, het niet direct in begint te slaan zoals crack dat doet, maar komt pas na een aantal minuten (ca.5min), net zoals een joint ongeveer.
Wanneer de meth afgekoeld is, kistalliseert het weer en krijg je grote kristallen net zoals je wel eens meth-kristallen ziet op een foto.
Ik wilde nog een foto maken maar ik had het alweer op voordat voordat ik het in de gaten had
Van een crash/comedown heb ik geen last gehad, althans niet erger dan normaal wanneer ik een nachtje doortrekt.
Gelukkig kan ik geen meth meer krijgen en liep er toevallig tegen aan, aangezien ik goed kan begrijpen dat mensen hier verslaafd aan raken.
Iemand die ik ken, kent weer iemand uit Amerika die het spul aan heeft gestuurd en hij heeft mij vervolgens een sample gedaan van ongeveer 80mg.
Een leuke ervaring die ik altijd al een keer mee wilde maken maar hier blijft het (hopelijk) bij.
Je moet maar eens op het internet kijken, hoe je er uit gaat zien echt LELIJK!!!
Veel succes ermee, mensen dit spul is echt heel slecht, niet gebruiken niet gebruiken!!!!!!!!!!!!!!
Lol, die foto's waren er vroeger ook van Cannabisgebruikers hoor :P Deze foto's dienen niet als voorlichting, maar men wil er angst mee zaaien..
Als je Ice gaat verglijken met speed, is de stof niet eens heel anders van structuur. (Balon?!:P)
Volgens mij is het zo heel veel slechter nog niet dan de ''gewone'' speed..
Het is gewoon een stuk sterker(en dus slechter?)..
Nee toch?, je hebt er een stuk minder van nodig lezen we net?!
Wat is slechter?
20 Ephedra's op een avond
gram speed op een avond
1 lijntje Ice?!
Moeilijk te bepalen denk ik? Ik wil het antwoord wel eens uit de mond van een deskundig horen..
