Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsChristal Meth, (Methafetamine)

Christal Meth, (Methafetamine)

67 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
F
FlyLid
01-01-2024, 00:00
#1
[Dubbele post verwijderd]
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Re:

soldiermoney zei:
psych-out zei:
Freezing zei:
Zoek eens op google afbeeldingen: Faces of methamphetamine.

Als jy er zo uit wil gaan zien, Go on! :confused:
Klik om te vergroten...

die verslaafden denken op den duur dat er beestjes onder hun huid zitten en beginnen eraan te krabben. op den duur krijg je van die wondjes.
echt goor
Klik om te vergroten...

Dat is trouwens ook een ziekte, dat je denkt dat er parasieten onder je huid zitten. Weet alleen niet meer hoe het heet.
Klik om te vergroten...

Sterker nog, it's real!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schurft_(mens)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeggen ze ook allemaal van crack , dikke bullshit dus.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daarginder zei:
Tempo zei:
3 Weekjes trug heb ik voor het eerst methamfetamine geprobeert,
Die zaterdagmiddag heb ik een klein lijntje genomen (ca. 20mg),
echt een ongelofelijke rush.
't Is net gewone amfetamine maar dan minstens 4x zo sterk en euforisch.

's Avonds heb ik ongeveer 20mg in een gloeilamp gedaan waarvan de achtekant (het schroefdraad) verwijderd was. Aansteker er onder gehouden zodat de meth begon te smelten, zodra de meth gesmolten was, stoppen met verwarmen en er kwam rook/damp af en die dampen opgezogen met een rietje. De rush die hierna kwam was onbeschrijvelijk: zeer euforisch en hij bruiste van de energie.
Het is een ontzettende potente drug, waarvan je zeer weinig nodig bent om het effect te voelen.


Het voelt iig minder chemisch aan dan zijn kleine broertje amfetamine, ook de smaak was een stuk minder vies maar dit komt waarschijnlijk ook omdat je veel minder nodig hebt en dus minder in je keel/mond komt.

Hoe lang het precies heeft gewerkt kan ik niet zeggen, aangezien ik later nog een lijntje 'gewone' pep heeft gehad toen ik later in stappen is geweest.

Het gekke is dat wanneer je het rookt, het niet direct in begint te slaan zoals crack dat doet, maar komt pas na een aantal minuten (ca.5min), net zoals een joint ongeveer.

Wanneer de meth afgekoeld is, kistalliseert het weer en krijg je grote kristallen net zoals je wel eens meth-kristallen ziet op een foto.
Ik wilde nog een foto maken maar ik had het alweer op voordat voordat ik het in de gaten had

Van een crash/comedown heb ik geen last gehad, althans niet erger dan normaal wanneer ik een nachtje doortrekt.

Gelukkig kan ik geen meth meer krijgen en liep er toevallig tegen aan, aangezien ik goed kan begrijpen dat mensen hier verslaafd aan raken.
Iemand die ik ken, kent weer iemand uit Amerika die het spul aan heeft gestuurd en hij heeft mij vervolgens een sample gedaan van ongeveer 80mg.

Een leuke ervaring die ik altijd al een keer mee wilde maken maar hier blijft het (hopelijk) bij.
Klik om te vergroten...

Je moet maar eens op het internet kijken, hoe je er uit gaat zien echt LELIJK!!!

Veel succes ermee, mensen dit spul is echt heel slecht, niet gebruiken niet gebruiken!!!!!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...

Lol, die foto's waren er vroeger ook van Cannabisgebruikers hoor :P Deze foto's dienen niet als voorlichting, maar men wil er angst mee zaaien..

Als je Ice gaat verglijken met speed, is de stof niet eens heel anders van structuur. (Balon?!:P)

Volgens mij is het zo heel veel slechter nog niet dan de ''gewone'' speed..
Het is gewoon een stuk sterker(en dus slechter?)..

Nee toch?, je hebt er een stuk minder van nodig lezen we net?!

Wat is slechter?

20 Ephedra's op een avond
gram speed op een avond
1 lijntje Ice?!

Moeilijk te bepalen denk ik? Ik wil het antwoord wel eens uit de mond van een deskundig horen..
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
SpacingBen zei:
Daarginder zei:
Tempo zei:
3 Weekjes trug heb ik voor het eerst methamfetamine geprobeert,
Die zaterdagmiddag heb ik een klein lijntje genomen (ca. 20mg),
echt een ongelofelijke rush.
't Is net gewone amfetamine maar dan minstens 4x zo sterk en euforisch.

's Avonds heb ik ongeveer 20mg in een gloeilamp gedaan waarvan de achtekant (het schroefdraad) verwijderd was. Aansteker er onder gehouden zodat de meth begon te smelten, zodra de meth gesmolten was, stoppen met verwarmen en er kwam rook/damp af en die dampen opgezogen met een rietje. De rush die hierna kwam was onbeschrijvelijk: zeer euforisch en hij bruiste van de energie.
Het is een ontzettende potente drug, waarvan je zeer weinig nodig bent om het effect te voelen.


Het voelt iig minder chemisch aan dan zijn klein

e broertje amfetamine, ook de smaak was een stuk minder vies maar dit komt waarschijnlijk ook omdat je veel minder nodig hebt en dus minder in je keel/mond komt.

Hoe lang het precies heeft gewerkt kan ik niet zeggen, aangezien ik later nog een lijntje 'gewone' pep heeft gehad toen ik later in stappen is geweest.

Het gekke is dat wanneer je het rookt, het niet direct in begint te slaan zoals crack dat doet, maar komt pas na een aantal minuten (ca.5min), net zoals een joint ongeveer.

Wanneer de meth afgekoeld is, kistalliseert het weer en krijg je grote kristallen net zoals je wel eens meth-kristallen ziet op een foto.
Ik wilde nog een foto maken maar ik had het alweer op voordat voordat ik het in de gaten had

Van een crash/comedown heb ik geen last gehad, althans niet erger dan normaal wanneer ik een nachtje doortrekt.

Gelukkig kan ik geen meth meer krijgen en liep er toevallig tegen aan, aangezien ik goed kan begrijpen dat mensen hier verslaafd aan raken.
Iemand die ik ken, kent weer iemand uit Amerika die het spul aan heeft gestuurd en hij heeft mij vervolgens een sample gedaan van ongeveer 80mg.

Een leuke ervaring die ik altijd al een keer mee wilde maken maar hier blijft het (hopelijk) bij.
Klik om te vergroten...

Je moet maar eens op het internet kijken, hoe je er uit gaat zien echt LELIJK!!!

Veel succes ermee, mensen dit spul is echt heel slecht, niet gebruiken niet gebruiken!!!!!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...

Lol, die foto's waren er vroeger ook van Cannabisgebruikers hoor :P Deze foto's dienen niet als voorlichting, maar men wil er angst mee zaaien..

Als je Ice gaat verglijken met speed, is de stof niet eens heel anders van structuur. (Balon?!:P)

Volgens mij is het zo heel veel slechter nog niet dan de ''gewone'' speed..
Het is gewoon een stuk sterker(en dus slechter?)..

Nee toch?, je hebt er een stuk minder van nodig lezen we net?!

Wat is slechter?

20 Ephedra's op een avond
gram speed op een avond
1 lijntje Ice?!

Moeilijk te bepalen denk ik? Ik wil het antwoord wel eens uit de mond van een deskundig horen..
Klik om te vergroten...

Welke zieke geest vreet er nou 20 ephedra's op een avond?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haze zei:
SpacingBen zei:
Daarginder zei:
Tempo zei:
3 Weekjes trug heb ik voor het eerst methamfetamine geprobeert,
Die zaterdagmiddag heb ik een klein lijntje genomen (ca. 20mg),
echt een ongelofelijke rush.
't Is net gewone amfetamine maar dan minstens 4x zo sterk en euforisch.

's Avonds heb ik ongeveer 20mg in een gloeilamp gedaan waarvan de achtekant (het schroefdraad) verwijderd was. Aansteker er onder gehouden zodat de meth begon te smelten, zodra de meth gesmolten was, stoppen met verwarmen en er kwam rook/damp af en die dampen opgezogen met een rietje. De rush die hierna kwam was onbeschrijvelijk: zeer euforisch en hij bruiste van de energie.
Het is een ontzettende potente drug, waarvan je zeer weinig nodig bent om het effect te voelen.


Het voelt iig minder chemisch aan dan zijn klein

e broertje amfetamine, ook de smaak was een stuk minder vies maar dit komt waarschijnlijk ook omdat je veel minder nodig hebt en dus minder in je keel/mond komt.

Hoe lang het precies heeft gewerkt kan ik niet zeggen, aangezien ik later nog een lijntje 'gewone' pep heeft gehad toen ik later in stappen is geweest.

Het gekke is dat wanneer je het rookt, het niet direct in begint te slaan zoals crack dat doet, maar komt pas na een aantal minuten (ca.5min), net zoals een joint ongeveer.

Wanneer de meth afgekoeld is, kistalliseert het weer en krijg je grote kristallen net zoals je wel eens meth-kristallen ziet op een foto.
Ik wilde nog een foto maken maar ik had het alweer op voordat voordat ik het in de gaten had

Van een crash/comedown heb ik geen last gehad, althans niet erger dan normaal wanneer ik een nachtje doortrekt.

Gelukkig kan ik geen meth meer krijgen en liep er toevallig tegen aan, aangezien ik goed kan begrijpen dat mensen hier verslaafd aan raken.
Iemand die ik ken, kent weer iemand uit Amerika die het spul aan heeft gestuurd en hij heeft mij vervolgens een sample gedaan van ongeveer 80mg.

Een leuke ervaring die ik altijd al een keer mee wilde maken maar hier blijft het (hopelijk) bij.
Klik om te vergroten...

Je moet maar eens op het internet kijken, hoe je er uit gaat zien echt LELIJK!!!

Veel succes ermee, mensen dit spul is echt heel slecht, niet gebruiken niet gebruiken!!!!!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...

Lol, die foto's waren er vroeger ook van Cannabisgebruikers hoor :P Deze foto's dienen niet als voorlichting, maar men wil er angst mee zaaien..

Als je Ice gaat verglijken met speed, is de stof niet eens heel anders van structuur. (Balon?!:P)

Volgens mij is het zo heel veel slechter nog niet dan de ''gewone'' speed..
Het is gewoon een stuk sterker(en dus slechter?)..

Nee toch?, je hebt er een stuk minder van nodig lezen we net?!

Wat is slechter?

20 Ephedra's op een avond
gram speed op een avond
1 lijntje Ice?!

Moeilijk te bepalen denk ik? Ik wil het antwoord wel eens uit de mond van een deskundig horen..
Klik om te vergroten...

Welke zieke geest vreet er nou 20 ephedra's op een avond?
Klik om te vergroten...

Haha, dat is waar.. (vind het al vervelend er 1 van naar binnen te werken..) Maar wat dacht je van een verslaafde Meth gebruiker die niets anders in zijn bezit heeft dan Ephedra?!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet praten over dingen waar je niks vanaf weet.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Niet praten over dingen waar je niks vanaf weet.
Klik om te vergroten...
Praten om iets te weten te komen/bevestigt te hebben..

Geen speed, weinig woorden..

Niet ruimdenkend, maar kortzichtig..

Niet behulpzaam, maar zwartmakend..

Geen leven, maar een hel..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hoop ten zeerste voor je dat je daarmee niet mij bedoeld. Maar het slaat natuurlijk hoe dan ook weereens helemaal nergens op.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Ik hoop ten zeerste voor je dat je daarmee niet mij bedoeld. Maar het slaat natuurlijk hoe dan ook weereens helemaal nergens op.
Klik om te vergroten...

Het was mijn reactie, zonder bedoelingen, want sommige van mijn reacties zijn moeilijk uit de drukken in woorden..

Een vluchtige vertaling van een ongewilde emotie dus..

Nothing more nothing less..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nouja ach, Ben is net zo eerlijk als Deranged, ik vind ze allebei nogal negatief over elkaar.

Just live and let live... :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik bedoelde ook van beide kanten.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ow ok. Ja het is inderdaad gelul :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
helemaal geen gelul
Ben heeft gewoon gelijk , die foto's zijn er altijd al geweest als drugspropaganda en de ernstigheid rondom meth word overdreven.

die echt ernstige gevallen roken het geloof ik sowieso , dat is al iets heel anders.

vind dat ben een goed punt maakte , en deranged nutteloos reageerde met niet praten als je er niks over weet.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Volgende keer zal erbij zeggen wat ik precies gelul vond.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
spacekonijn zei:
helemaal geen gelul
Ben heeft gewoon gelijk , die foto's zijn er altijd al geweest als drugspropaganda en de ernstigheid rondom meth word overdreven.

die echt ernstige gevallen roken het geloof ik sowieso , dat is al iets heel anders.

vind dat ben een goed punt maakte , en deranged nutteloos reageerde met niet praten als je er niks over weet.
Klik om te vergroten...

Dat met die foto's klopt inderdaad wel, maar de manier van uitleggen is op zich vrij 'gelullerig' te noemen. Het was namelijk al op dezelfde manier uitgelegd, alleen er wert getracht dit nog creatiever onder woorden te brengen. Maar je hebt wel gelijk dat de reactie van Deranged in ieder niets aan de 'discussie' toe te voegen had.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zag ''ephedra'' staan en dus vond ik het gelul.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Ik zag ''ephedra'' staan en dus vond ik het gelul.
Klik om te vergroten...

:rock:
l
liv23Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Psilo zei:
Ik zou het helaas ook een keer willen proberen als het hier voor handen was. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het zo lang duurt voordat het hier een hype wordt.

Waarschijnlijk is het over een aantal jaar net zo makkelijk te krijgen als amfetamine....maar of je daar blij mee moet zijn.......
Klik om te vergroten...
ze zullen er alles aan doen op het niet in nederland tekrijgen,maar dat gaat niet lukken.dit midel gaat problemen leveren in nederland
is zeer verslafend en kan na 1keer gebruik na meer lijden!
denk dat we het maar moeten houden op onze drugs die we hier hebben
ik zou niet willen dat mijn kinderen straks die troep gaan proberen om dat het zo hot is!!want als het naar nederland komt gaat iedereen die drugs gebruikt het proberen,en hoeveel zullen er van af kunnen blijfen???

nee deze drugs is gekkehuis!in amerika zijn er veel mensen aan verslaaft
veel jongeren!ook van de leeftijd van 14 15 jaar ziek duss!!
opzouten dus met die bende!!
Klik om te vergroten...
M
MethodZenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psilo zei:
Ik zou het helaas ook een keer willen proberen als het hier voor handen was. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het zo lang duurt voordat het hier een hype wordt.
Klik om te vergroten...

Misschien dat de dealers het hier nieteens de moeite vinden om hun klantenkring na een jaar dood te zien vallen voor wat snel geld :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."