#1
[Dubbele post verwijderd]
soldiermoney zei:psych-out zei:Freezing zei:Zoek eens op google afbeeldingen: Faces of methamphetamine.
Als jy er zo uit wil gaan zien, Go on!![]()
die verslaafden denken op den duur dat er beestjes onder hun huid zitten en beginnen eraan te krabben. op den duur krijg je van die wondjes.
echt goor
Dat is trouwens ook een ziekte, dat je denkt dat er parasieten onder je huid zitten. Weet alleen niet meer hoe het heet.
Daarginder zei:Tempo zei:3 Weekjes trug heb ik voor het eerst methamfetamine geprobeert,
Die zaterdagmiddag heb ik een klein lijntje genomen (ca. 20mg),
echt een ongelofelijke rush.
't Is net gewone amfetamine maar dan minstens 4x zo sterk en euforisch.
's Avonds heb ik ongeveer 20mg in een gloeilamp gedaan waarvan de achtekant (het schroefdraad) verwijderd was. Aansteker er onder gehouden zodat de meth begon te smelten, zodra de meth gesmolten was, stoppen met verwarmen en er kwam rook/damp af en die dampen opgezogen met een rietje. De rush die hierna kwam was onbeschrijvelijk: zeer euforisch en hij bruiste van de energie.
Het is een ontzettende potente drug, waarvan je zeer weinig nodig bent om het effect te voelen.
Het voelt iig minder chemisch aan dan zijn kleine broertje amfetamine, ook de smaak was een stuk minder vies maar dit komt waarschijnlijk ook omdat je veel minder nodig hebt en dus minder in je keel/mond komt.
Hoe lang het precies heeft gewerkt kan ik niet zeggen, aangezien ik later nog een lijntje 'gewone' pep heeft gehad toen ik later in stappen is geweest.
Het gekke is dat wanneer je het rookt, het niet direct in begint te slaan zoals crack dat doet, maar komt pas na een aantal minuten (ca.5min), net zoals een joint ongeveer.
Wanneer de meth afgekoeld is, kistalliseert het weer en krijg je grote kristallen net zoals je wel eens meth-kristallen ziet op een foto.
Ik wilde nog een foto maken maar ik had het alweer op voordat voordat ik het in de gaten had
Van een crash/comedown heb ik geen last gehad, althans niet erger dan normaal wanneer ik een nachtje doortrekt.
Gelukkig kan ik geen meth meer krijgen en liep er toevallig tegen aan, aangezien ik goed kan begrijpen dat mensen hier verslaafd aan raken.
Iemand die ik ken, kent weer iemand uit Amerika die het spul aan heeft gestuurd en hij heeft mij vervolgens een sample gedaan van ongeveer 80mg.
Een leuke ervaring die ik altijd al een keer mee wilde maken maar hier blijft het (hopelijk) bij.
Je moet maar eens op het internet kijken, hoe je er uit gaat zien echt LELIJK!!!
Veel succes ermee, mensen dit spul is echt heel slecht, niet gebruiken niet gebruiken!!!!!!!!!!!!!!
SpacingBen zei:Daarginder zei:Tempo zei:3 Weekjes trug heb ik voor het eerst methamfetamine geprobeert,
Die zaterdagmiddag heb ik een klein lijntje genomen (ca. 20mg),
echt een ongelofelijke rush.
't Is net gewone amfetamine maar dan minstens 4x zo sterk en euforisch.
's Avonds heb ik ongeveer 20mg in een gloeilamp gedaan waarvan de achtekant (het schroefdraad) verwijderd was. Aansteker er onder gehouden zodat de meth begon te smelten, zodra de meth gesmolten was, stoppen met verwarmen en er kwam rook/damp af en die dampen opgezogen met een rietje. De rush die hierna kwam was onbeschrijvelijk: zeer euforisch en hij bruiste van de energie.
Het is een ontzettende potente drug, waarvan je zeer weinig nodig bent om het effect te voelen.
Het voelt iig minder chemisch aan dan zijn klein
e broertje amfetamine, ook de smaak was een stuk minder vies maar dit komt waarschijnlijk ook omdat je veel minder nodig hebt en dus minder in je keel/mond komt.
Hoe lang het precies heeft gewerkt kan ik niet zeggen, aangezien ik later nog een lijntje 'gewone' pep heeft gehad toen ik later in stappen is geweest.
Het gekke is dat wanneer je het rookt, het niet direct in begint te slaan zoals crack dat doet, maar komt pas na een aantal minuten (ca.5min), net zoals een joint ongeveer.
Wanneer de meth afgekoeld is, kistalliseert het weer en krijg je grote kristallen net zoals je wel eens meth-kristallen ziet op een foto.
Ik wilde nog een foto maken maar ik had het alweer op voordat voordat ik het in de gaten had
Van een crash/comedown heb ik geen last gehad, althans niet erger dan normaal wanneer ik een nachtje doortrekt.
Gelukkig kan ik geen meth meer krijgen en liep er toevallig tegen aan, aangezien ik goed kan begrijpen dat mensen hier verslaafd aan raken.
Iemand die ik ken, kent weer iemand uit Amerika die het spul aan heeft gestuurd en hij heeft mij vervolgens een sample gedaan van ongeveer 80mg.
Een leuke ervaring die ik altijd al een keer mee wilde maken maar hier blijft het (hopelijk) bij.
Je moet maar eens op het internet kijken, hoe je er uit gaat zien echt LELIJK!!!
Veel succes ermee, mensen dit spul is echt heel slecht, niet gebruiken niet gebruiken!!!!!!!!!!!!!!
Lol, die foto's waren er vroeger ook van Cannabisgebruikers hoor :P Deze foto's dienen niet als voorlichting, maar men wil er angst mee zaaien..
Als je Ice gaat verglijken met speed, is de stof niet eens heel anders van structuur. (Balon?!:P)
Volgens mij is het zo heel veel slechter nog niet dan de ''gewone'' speed..
Het is gewoon een stuk sterker(en dus slechter?)..
Nee toch?, je hebt er een stuk minder van nodig lezen we net?!
Wat is slechter?
20 Ephedra's op een avond
gram speed op een avond
1 lijntje Ice?!
Moeilijk te bepalen denk ik? Ik wil het antwoord wel eens uit de mond van een deskundig horen..
Haze zei:SpacingBen zei:Daarginder zei:Tempo zei:3 Weekjes trug heb ik voor het eerst methamfetamine geprobeert,
Die zaterdagmiddag heb ik een klein lijntje genomen (ca. 20mg),
echt een ongelofelijke rush.
't Is net gewone amfetamine maar dan minstens 4x zo sterk en euforisch.
's Avonds heb ik ongeveer 20mg in een gloeilamp gedaan waarvan de achtekant (het schroefdraad) verwijderd was. Aansteker er onder gehouden zodat de meth begon te smelten, zodra de meth gesmolten was, stoppen met verwarmen en er kwam rook/damp af en die dampen opgezogen met een rietje. De rush die hierna kwam was onbeschrijvelijk: zeer euforisch en hij bruiste van de energie.
Het is een ontzettende potente drug, waarvan je zeer weinig nodig bent om het effect te voelen.
Het voelt iig minder chemisch aan dan zijn klein
e broertje amfetamine, ook de smaak was een stuk minder vies maar dit komt waarschijnlijk ook omdat je veel minder nodig hebt en dus minder in je keel/mond komt.
Hoe lang het precies heeft gewerkt kan ik niet zeggen, aangezien ik later nog een lijntje 'gewone' pep heeft gehad toen ik later in stappen is geweest.
Het gekke is dat wanneer je het rookt, het niet direct in begint te slaan zoals crack dat doet, maar komt pas na een aantal minuten (ca.5min), net zoals een joint ongeveer.
Wanneer de meth afgekoeld is, kistalliseert het weer en krijg je grote kristallen net zoals je wel eens meth-kristallen ziet op een foto.
Ik wilde nog een foto maken maar ik had het alweer op voordat voordat ik het in de gaten had
Van een crash/comedown heb ik geen last gehad, althans niet erger dan normaal wanneer ik een nachtje doortrekt.
Gelukkig kan ik geen meth meer krijgen en liep er toevallig tegen aan, aangezien ik goed kan begrijpen dat mensen hier verslaafd aan raken.
Iemand die ik ken, kent weer iemand uit Amerika die het spul aan heeft gestuurd en hij heeft mij vervolgens een sample gedaan van ongeveer 80mg.
Een leuke ervaring die ik altijd al een keer mee wilde maken maar hier blijft het (hopelijk) bij.
Je moet maar eens op het internet kijken, hoe je er uit gaat zien echt LELIJK!!!
Veel succes ermee, mensen dit spul is echt heel slecht, niet gebruiken niet gebruiken!!!!!!!!!!!!!!
Lol, die foto's waren er vroeger ook van Cannabisgebruikers hoor :P Deze foto's dienen niet als voorlichting, maar men wil er angst mee zaaien..
Als je Ice gaat verglijken met speed, is de stof niet eens heel anders van structuur. (Balon?!:P)
Volgens mij is het zo heel veel slechter nog niet dan de ''gewone'' speed..
Het is gewoon een stuk sterker(en dus slechter?)..
Nee toch?, je hebt er een stuk minder van nodig lezen we net?!
Wat is slechter?
20 Ephedra's op een avond
gram speed op een avond
1 lijntje Ice?!
Moeilijk te bepalen denk ik? Ik wil het antwoord wel eens uit de mond van een deskundig horen..
Welke zieke geest vreet er nou 20 ephedra's op een avond?
Praten om iets te weten te komen/bevestigt te hebben..Deranged zei:Niet praten over dingen waar je niks vanaf weet.
Deranged zei:Ik hoop ten zeerste voor je dat je daarmee niet mij bedoeld. Maar het slaat natuurlijk hoe dan ook weereens helemaal nergens op.
spacekonijn zei:helemaal geen gelul
Ben heeft gewoon gelijk , die foto's zijn er altijd al geweest als drugspropaganda en de ernstigheid rondom meth word overdreven.
die echt ernstige gevallen roken het geloof ik sowieso , dat is al iets heel anders.
vind dat ben een goed punt maakte , en deranged nutteloos reageerde met niet praten als je er niks over weet.
Psilo zei:Ik zou het helaas ook een keer willen proberen als het hier voor handen was. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het zo lang duurt voordat het hier een hype wordt.
Waarschijnlijk is het over een aantal jaar net zo makkelijk te krijgen als amfetamine....maar of je daar blij mee moet zijn.......
ze zullen er alles aan doen op het niet in nederland tekrijgen,maar dat gaat niet lukken.dit midel gaat problemen leveren in nederland
is zeer verslafend en kan na 1keer gebruik na meer lijden!
denk dat we het maar moeten houden op onze drugs die we hier hebben
ik zou niet willen dat mijn kinderen straks die troep gaan proberen om dat het zo hot is!!want als het naar nederland komt gaat iedereen die drugs gebruikt het proberen,en hoeveel zullen er van af kunnen blijfen???
nee deze drugs is gekkehuis!in amerika zijn er veel mensen aan verslaaft
veel jongeren!ook van de leeftijd van 14 15 jaar ziek duss!!
opzouten dus met die bende!!
Psilo zei:Ik zou het helaas ook een keer willen proberen als het hier voor handen was. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het zo lang duurt voordat het hier een hype wordt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."