Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"om mezelf te stimuleren , slik ik nu conzerta 36 mg , 1 per dag . maar omdat het nog een tijdje duurt voordat ik het voorgeschreven krijg , krijg het nu van een vriend , en dat kan natuurlijk niet zo door blijven gaan die gast heeft zijn medicijnen ook nodig , heb ik de vraag , of er naast conzerta en ritalin , nog stimulerende middelen die makkelijk verkrijgbaar zijn , en verwant zijn met amfetamine? hit me up"
"benodigdheden: -klaprozen zaadjes ( zorg dat je de goede hebt , met de werkzame stoffene er in ) ik had ongeveer 50 gram -fornuis met pannetje -koffiefilters -zuur ( ik heb citroensap gebruikt) doe de zaadjes in de pan met water erbij, en zet dit alles op laag vuur zorg dat het water niet kookt , als het dit doet , verdampen de werkzame stoffen voeg er citroensap bij , dit zorgt ervoor dat de extractie van de stoffen uit de zaadjes beter verloopt, laat het ongevver 4 uur staan , zorg ervoor dat je het vuur niet te hoog zet , want anders ben je je opium kwijt! de vloeistof die achter blijft moet donkerder van kleur zijn geworden ( geel/bruin) laat alles afkoelen , en filter dan alles door de koffiefilters , hierdoor blijft geen troep achter in de voeistof. laat de voeistof in een bakje á la natura drogen totdat je olie krijgt, ik heb de olie door shag heen gerold omdat ik niet kon wachten , maar als je het wat langer laat staan , kun je de olie tot een bolletje rollen. zeg maar als een soort van hasj dan heb je ruwe opium , je kan het nog verfijnen , zodat het effect verbetert , maar zo is voor mij ook al genoeg. het precieze recept kun je googelen ookal is deze manier wat moeilijker , maar wie zoekt , die vind . de planten zijn door mijn moeder geplant , maar klaprozenzaadjes kan je overal kopen , vrijwel voor niets , zorg wel dat je de goeie koopt! cheerz"
"ik heb er ook aan gedacht , maar kon er niks over vinden , dus ik zou het gewoon normaal bereiden , kan je niet wachten? rook je in de tijd die je moet wachten lekker relax een joint...."
"is maar net de situatie , als ik tijdens een dikke party schijven gooi ga ik lekker stuiteren , en ookal werke ze uit , dan blijf ik stuiteren , daarba smoken is dodelijk , partykiller alleen thuis lekker op de bank spacen met een joint drbij is geweldig , dan vlieg je weg terwijl je steeds dieper in de bank zakt"
"hier 4 euro voor harley davidsons waar waarschijnlijk mccp inzit , gezien de lange duur , maar kan dr mee door"
"heb die stuiptrekkingen ook gehad , bleef 1 of 2 weken na flink gebruik ( 5 dagen in een week ) gewoon overdag , het kon me overal voorkomen , soms waren de stuiptrekkingen zo zwaar dat ik er vanzelf , zonder er controle over te hebben , geluiden maakten . het leek wel alsof mijn hersenen even een rilling ofso kregen die me verblindde , en die ik via mijn ruggengraat naar beneden voelde lopen , mijn nek en armen , en bovenrug verkrampten , 1 tot 5 seconden . heeeeeeeeeeeel veel mensen hebben mij vreemd aangekeken gelukkig was het vakantie"
"eerst bevorderde wiet mijn tekenvaardigheden , maar de laatste jaren verkloot het juist mijn inspiratie , ik word van wiet alleen nog maar moe , ik heb wel ideeen maar kan ze niet uitvoeren , speed en sos doen het wel goed , schijven is wat minder kan dan geen strakke lijnen meer trekken"
"its all about lucky strike ! liefste shag natuurlijk , maar als die op is zijn dr altijd nog vaste bij de hand! (l) lucky strike"
"toen ik pas begon met XTC heb ik zelfs een paar keer 3 keer in de week gebruikt , en zelfs met nieuwjaar 4 keer in de week gegooid , als je maar meer blijft bijpakken krijg je zeker het gewenste effect , nu doe ik het om de 2-3 maanden haha , maar zeker geen spijt van die vele keren , altijd goed gegaan , hoewel het gevoel na 2 maanden toch flink gekelderd was , waardoor ik er flink mee ben geminderd"
"heb ik hier een mede gebruiker zitten op het forum dioe het ook heerlijk vind om lekker spacend van de x te gaan kloten met verf? graffiti op straat is wel para dan , en ben je spichtig , maar lekker pink floyd luisteren en met verf op doek kloten gaat me altijd wel goed af . iemand?"