#1
En dan moet je ook een weekje wachten voor je het resultaat binnen hebt natuurlijk. Ik houd mijn inventaris bij in een excel bestand waar ook de testresultaten in staan. Ik vind het een mega luxe. Groot gedeelte is getest inmiddels de benzo's testen ze niet dus die niet en sommige psychedelica heb ik te weinig van om ze maar naar de service te brengen. Vanavond word het MXE.
Het is zeker een luxe.
Het is zeker een luxe.