Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste MDMA-ervaring, magisch...

Eerste MDMA-ervaring, magisch...

168 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
En dan moet je ook een weekje wachten voor je het resultaat binnen hebt natuurlijk. Ik houd mijn inventaris bij in een excel bestand waar ook de testresultaten in staan. Ik vind het een mega luxe. Groot gedeelte is getest inmiddels de benzo's testen ze niet dus die niet en sommige psychedelica heb ik te weinig van om ze maar naar de service te brengen. Vanavond word het MXE.

Het is zeker een luxe.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
anhaedra zei:
Nou, ff wezen testen.

Stond niet op de lijst.

Wel MDMA in de pil, maar dat sluit weinig uit, natuurlijk. Behalve dat ik placebo's heb gekocht.
Klik om te vergroten...
Nouja, je weet dat het geen pure PMMA pil is. :wink:

Afhankelijk van wat je normaal zou nemen van een 200-250mg pil zou ik hetzelfde nemen en extra lang wachten voor het bijnemen. Sowieso wat beter op jezelf letten, niet vaak bijpakken en niet combineren. :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd neem een halfje of een 1/3e ofzo. Ben ook geweest vanavond twee pillen laten testen 1 kende ze wel de ander niet en MXE weg gebracht.

anhaedra zei:
Nou, ff wezen testen.

Stond niet op de lijst.

Wel MDMA in de pil, maar dat sluit weinig uit, natuurlijk. Behalve dat ik placebo's heb gekocht.

Dus gewoon lekker een halfje pakken, tijd in de gaten houden, en kijken hoe hij inslaat.

Of iemand nog tips voor ongeteste pillen?
Klik om te vergroten...
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Al wat highlights om te delen Anhaedra?
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#5
anhaedra zei:
Dat is de theorie, ja.

In de praktijk zijn er echter nogal wat mensen die zeggen dat ze "het wel effe regelen" maar vervolgens bedrogen uitkomen. Pas bij persoon #4 had ik beet.

Vandaar. Was zeker mijn plan om op tijd te zijn, niet gelukt helaas.
Klik om te vergroten...

Dit... Zo hatelijk...
En elke keer weer een week of meer verder.
"Ja, is ga dat nog eens navragen". "Hij reageert niet, wacht nog heel even."

- Na de eerste maakte ik mezelf wijs dat ik de rest op een wc had laten liggen. Dus helemaal paranoid met een maat al die ranzige Dixies nalopen... dikke paniek. Zaten toch gewoon in m'n broekzak.
Klik om te vergroten...

Hier moest ik toch gelukkig wel om lachen.
Hoe kut het ook lijkt op het moment, dit zijn wel de dingen waar je het later nog eens over gaat hebben :tearsofjoy:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn excuses het ging me meer om het woord conservatief :wink: Het kwam een beetje over als "fight the system het is een complot van de conservatieve regering :P" Daar reageerde ik even op. Maar 3 maanden is een goede voorzorgsmaatregel.

Ik had er ook even bij moeten zetten dt ik blij was om te lezen dat je even niet meer wou droppen en je het wat gewoontjes vind geworden. Hopelijk maak je het weer speciaal voor jezelf.


anhaedra zei:
Enig genuanceerd denken is hier ook niet echt sterk vertegenwoordigd, wel?

Het is niet alsof de 3-maanden-regel een wetmatigheid is. Kun je me wel selectief quoten maar ik zeg zoiets toch echt in een bepaalde context.

Ik ga de komende tijd nadrukkelijk NIET droppen, dat geef ik ook aan. Heb net een vriend van me nog hetzelfde verteld.

Maar goed, schilder mij vooral af als een roekeloze gebruiker, die geen flauw idee heeft wat-ie doet en al met één been in de verslavingskliniek staat.

Als daarmee hier op het forum een goed voorbeeld wordt gesteld voor potentiële XTC-misbruikers, then so be it. Dan is het tenminste nog ergens goed voor.

Vind het verder prima dat je je mening ventileert, en je lijkt me ook een prima kerel, maar er wordt hier gewoon nogal dogmatisch geredeneerd, en op basis waarvan, vraag ik me af. Anders citeer je zelf even wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat de 3-maanden-regel de enige manier voor iedereen is om kerngezond en risicoloos xtc te gebruiken.

Sowieso moet je dosering erin betrekken, anders zegt zo'n interval nog niks.
Klik om te vergroten...
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, bedoelde "conservatief" als "voorzichtig" inderdaad. Heb geen politieke agenda hier of zo. :grin:

Ik heb een aantal jaren zeer braaf geleefd en door wat veranderingen in mijn leven heb ik mezelf weer gevonden en ben ik nu ten minste één zomer lekker los gegaan. En dat had ik voor geen goud willen missen.

Ook niet voor de 3-maanden-politie hier. :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
----HALT 3 Maanden politie----

Dat los komen en jezelf weer ontdekken heb ik ook enorm gedaan 2 jaar geleden. Relatie ging uit verhuisde naar Amsterdam en hoppa ik kwam in aanraking met mijn eerste pilletje. Toen mezelf alsnog goed aan de 3 maanden ellende gehouden maar de tussentijd wel goed opgevuld zeg maar met van allerlei leuke stofjes.

Dit is ook soms mijn tip aan mensen om me heen die steeds weer de mist in gaan met de 3 maanden regel. Gebruik soms is wat anders. Misschien stomme tip maar het werkt wel. Gebruiken doen ze toch al.



anhaedra zei:
Nee, bedoelde "conservatief" als "voorzichtig" inderdaad. Heb geen politieke agenda hier of zo. :grin:

Ik heb een aantal jaren zeer braaf geleefd en door wat veranderingen in mijn leven heb ik mezelf weer gevonden en ben ik nu ten minste één zomer lekker los gegaan. En dat had ik voor geen goud willen missen.

Ook niet voor de 3-maanden-politie hier. :P
Klik om te vergroten...
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#9
bobsacamano zei:
----HALT 3 Maanden politie----

Dat los komen en jezelf weer ontdekken heb ik ook enorm gedaan 2 jaar geleden. Relatie ging uit verhuisde naar Amsterdam en hoppa ik kwam in aanraking met mijn eerste pilletje. Toen mezelf alsnog goed aan de 3 maanden ellende gehouden maar de tussentijd wel goed opgevuld zeg maar met van allerlei leuke stofjes.

Dit is ook soms mijn tip aan mensen om me heen die steeds weer de mist in gaan met de 3 maanden regel. Gebruik soms is wat anders. Misschien stomme tip maar het werkt wel. Gebruiken doen ze toch al.
Klik om te vergroten...
Zeer herkenbaar.

En waarschijnlijk ook een zeer goede tip.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als drugsfanaat vind ik dat helemaal geen stomme tip. :grin:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha nou het komt soms een beetje raar over. Wil je minder xtc doen gebruik meer andere drugs :P

Maar goed het heeft twee vrienden wel geholpen. Ze vonden speed maar eng en kende 2CB niet nu gebruiken ze veel minder XTC en inplaats daarvan gebruiken ze soms 2CB en soms een punt speed. Ik ben blij met hun verandering. Ook krijgen ze van speed veel meer op hun kop de dagen na het stappen :wink: dus daar blijven ze best goed van af.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb wel na ADE en zeker na afgelopen weekend de dinsdagdip ervaren, voor het eerst. Nothing I can't handle, maar het geeft wel iets aan, natuurlijk.

Niet zo zeer down, maar emotioneel vlak. Vooral op het werk.

Hoor van meer mensen dat ze na verloop van tijd overgaan op speed of 4-FMP of methylfenidaat. Als je toch niet meer "loved up" wordt, dan maar beter je serotoninesysteem sparen.

Heb ook weer met succes L-tryptofaan gepakt voor een betere nachtrust.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey Anhaedra,

Als ik jou was zou ik lekker speed pakken. Niks mis met Ketamine ik ben fan van de keta club maar om het voor het eerst te doen op een feestje zou ik afraden. Het is zon andere stof met zon ander resultaat qua werking als bijvoorbeeld XTC of Pep. Van een klein beetje word je wel relaxt, losjes en ontspannen maar met ook maar iets te veel word je best onhandig en houterig. Ik heb al heel wat keta tripjes op mijn naam staan en heb het twee keer met uitgaan gedaan. De eerste keer samen met 2CB ik nam toen een klein beetje keta (30mg ongeveer) na de piek van de 2CB en daardoor kwam de 2CB weer wat opzetten. De tweede keer was het solo Keta ik nam toen ook ongeveer 30mg en voelde me totaal niet op mijn plek. Ik vind het niet echt een party drug.

Misschien kan je het beter thuis eerst een keer verkennen. Je krijgt er ook geen energie van. Ik zou lekker speed doen wil je daar toch een beetje bij spacen neem er dan een beetje 2CB bij.


anhaedra zei:
Vrienden van me willen nu opeens weer een feestje doen... OMG :wink: Zei al, "doe maar in 2016 ergens."

Als ik eens ketamine zou willen proberen, wat is dan een goede first-time dosis? Dus waarbij je nog een beetje lekker kunt dansen enzo?

Of moet ik maar gewoon speed pakken dan?

GHB vind ik sowieso te link met doseren op een feest, voor de eerste keer zeker.
Klik om te vergroten...
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vrienden van me willen nu opeens weer een feestje doen... OMG :wink: Zei al, "doe maar in 2016 ergens."

Als ik eens ketamine zou willen proberen, wat is dan een goede first-time dosis? Dus waarbij je nog een beetje lekker kunt dansen enzo?

Of moet ik maar gewoon speed pakken dan?

GHB vind ik sowieso te link met doseren op een feest, voor de eerste keer zeker.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar 2C-B werkt toch ook op je serotoninesysteem?

Dus misschien niet handig als ik een tijdje geen X wil pakken.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
2C-B werkt op een soortgelijke manier als LSD en paddo's op je serotonine-systeem. Dit staat los van het slopende mechanisme van MDMA, waarvoor die pauze bedoeld is. :)
B
BlokfluitLid
01-01-2024, 00:00
#17
anhaedra zei:
Maar 2C-B werkt toch ook op je serotoninesysteem?

Dus misschien niet handig als ik een tijdje geen X wil pakken.
Klik om te vergroten...

2C-B verbruikt het alleen niet, zoals MDMA dat wel doet :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#18
2C-B is net zoiets als LSD en andere trip middelen. Zoals Fool al zegt verbruiken deze drugs niet echt serotonine. Eigenlijk verbruikt het sowieso heel erg weinig stoffen. Daarom vind ik 2C-B ook zo interessant weinig nasleep of problemen naderhand.

anhaedra zei:
Aha. Goed om te weten.

Weet alleen niet of ik op iedere hoek van de straat 2C-B kan aankomen, maar goed, dat zien we dan wel.
Klik om te vergroten...
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ervaar ook alleen maar positieve na-effecten van 2C-B. Voel me vlak erna ook echt super goed en dagen er na ooo nog wat chiller. Het geeft ook een chill idee als je een drug tot je neemt die gewoon niet slecht voor je is. Ik geloof zelfs dat een middel als 2C-B goed voor je is, als je ook meeneemt dat je ervan leert. Het enige wat ik vaak heb is een heel licht (in de zin van mild) zwaar gevoel in het hoofd wat heel ver weg naar hoofdpijn neigt, maar toch ervaar ik dit dan ook niet echt als negatief, eerder neutraal.

Zeker een aanrader als je weer wat wilt proberen. Andere tripmiddelen zijn natuurlijk ook leuk en geven ook niet echt negatieve na-effecten.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar is het wel een partydrug dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."