#1
[/quote]
Heel herkenbaar dat plassen erna. Ik drink normaal, niet teveel, als ik het niet doe, krijg ik die uitdroog hoofdpijn. De eerste uren dat ik ga slapen, moet ik ieder half uur plassen, heel storend. Geen idee hoe dat te voorkomen.
[/quote]
Vroeger ook veel gehad, wat helpt is dat ik mn drinken altijd deel met mn vriendin. Meestal als je het alleen op drinkt gaat t in sneltreinvaart omdat je weer door wil dansen
.
Dus bespaart dus geld en onnodig plassen![:)]()
Heel herkenbaar dat plassen erna. Ik drink normaal, niet teveel, als ik het niet doe, krijg ik die uitdroog hoofdpijn. De eerste uren dat ik ga slapen, moet ik ieder half uur plassen, heel storend. Geen idee hoe dat te voorkomen.
[/quote]
Vroeger ook veel gehad, wat helpt is dat ik mn drinken altijd deel met mn vriendin. Meestal als je het alleen op drinkt gaat t in sneltreinvaart omdat je weer door wil dansen
Dus bespaart dus geld en onnodig plassen
Het heeft nog meer functies dan je xtc-ervaring leuk maken namelijk.