Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLIVE 6-APB TRIPREPORT

LIVE 6-APB TRIPREPORT

152 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk hรจ, 6-APB! Die lengte! Hemels.

Met jouw dosis ben ik al helemaal benieuwd hoe lang je bezig bent. Ik neem zelden bij bij 6-APB, alleen na de eerste +/- 2 uur als het effect tegenvalt soms nog een 30-50 mg, maar nog nooit later in de space gedaan. Ben eens benieuwd hoe veel langer het dan nog duurt.

Op lagere dosis vallen bijwerkingen zoals kaakschaatsen mee, op hogere dosissen ga je dat er gratis bij krijgen. Maar echt nice dat je zo goed gaat, houden zo, living the life. ๐Ÿคฉ
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Met jouw dosis ben ik al helemaal benieuwd hoe lang je bezig bent. Ik neem zelden bij bij 6-APB, alleen na de eerste +/- 2 uur als het effect tegenvalt soms nog een 30-50 mg, maar nog nooit later in de space gedaan. Ben eens benieuwd hoe veel langer het dan nog duurt.
Klik om te vergroten...
Ja ik ook! Kan ook niet wachten om dit tot een mooi report te verwerken :grin: :grin: Ga ik straks alle tijd voor hebben denk ik hahaha. Voor nu blijf ik gewoon dansen :kissingsmiling:
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat dacht je? Pupil check :tongueclosed:

IMG_9557.jpg
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#4
20210425_052436.jpg
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#5
5-ReMI-DMT zei:
Wel van m'n piek af inmiddels :tilttearlaugh: . Zit nogsteeds vol energie! En een heel satisfying gevoel van een geslaagde avond :). Mag straks nog lekker terug naar huis lopen, heb er zin in! HR: 84
Klik om te vergroten...
Haha een mooi ontnuchteringswandelingetje (is dat een woord)๐Ÿ˜‚

Maar erg fijn dat je een geslaagde avond hebt gehad!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pipo982 zei:
Haha een mooi ontnuchteringswandelingetje (is dat een woord)๐Ÿ˜‚

Maar erg fijn dat je een geslaagde avond hebt gehad!
Klik om te vergroten...
Ontnuchteren kan niet op dit moment, alhoewel... Nee ik ga m'n benzo's erin gooien straks denk ik :tongueclosed:
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#7
5-ReMI-DMT zei:
P.S. hou me er even aan dat ik stop met reporten zodra het inkicked xoxo
Klik om te vergroten...
Niet... Niet stop met reporten... Denk dat hij al ingekickt was ๐Ÿ˜…
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dara zei:
Waarom heeft iedereen aardbeien?
Klik om te vergroten...
omdat ik ooit met een zak bevroren aardbeien in mijn nek zat omdat ik teveel drugs had genomen, en daar is de obsessie met aardbeien begonnen..
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Purplext zei:
Ik heb ze niet, voel me buitengesloten ๐Ÿ˜ข
Klik om te vergroten...
je mag er van mij wel wat lenen, heb er nog wel een paar in de vriezer :tongueclosed:
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo te lezen een geweldige nacht gehad:hearteyes: Hopenlijk valt de kater mee,persoonlijk heb ik er geen last van
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#11
wapboy zei:
Zo te lezen een geweldige nacht gehad:hearteyes: Hopenlijk valt de kater mee,persoonlijk heb ik er geen last van
Klik om te vergroten...
Nog nooit een MDMA kater gehad, dus ben benieuwd hoe het hierbij zit.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
benieuwd naar je " thermostaat"
laat me weten hoe je je warme en koelte ervaart.. tijdens en nรก.. ook morgen wellicht.
geniet ervan! ๐Ÿ˜˜
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
20210425_052850.jpghaha hier dikke 15u na inname 1p lsd 100micr 6apb 150mg en pupillen zijn nog vrรฉ groot. 6apb is top spul, de lengte en stabiele rush ook. Wonderfull ๐Ÿ˜œ
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ervaar nu het typische MDMA-inkick gevoel. Die wazigheid in je hoofd, lichte opkomende euforie..! Ik heb nu al besloten dat ik vanavond geen likes ga geven, alleen :hearteyes:'s!!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tot nu toe niet te onderscheiden van MDMA, ik voel me heerlijk! Ik ga m'n boxen maar eens aansluiten, niet :tongueclosed: HR:112
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hi, Remi hier! Ik ga vanavond 6-APB proberen om te kijken of het me beter bevalt dan MDMA, zodat ik het (hopelijk!!) deze zomer op een festival kan gebruiken! Een MDMA gevoel was stabiel 5-6 uur aanhoudt klinkt namelijk ideaal op zo'n feest.

Leeftijd en gewicht - 19 jaar jong, 75 kg
Ervaring:
-Alcohol
-Wiet
-2C-B
-MDMA
-2-FMA
-4F-MPH
-1cP-LSD (micro en macro dosis)
-Truffels

Middel: 6-APB Succinate
photo_2021-04-24_19-06-23.jpgIMG_9519.jpg
Hoeveelheid: 160mg
ROA: Oraal, in twee gelatine capsules.

T+ 00:00 (19:50) - Twee capsules ingenomen. Ik ging uit van een lange inwerktijd dus ben nog even langs de winkel geweest onderweg naar mijn tuinhuis (45 minuutjes lopen).

T+ 01:20 (21:10) - HR: 102- Zweethandjes :grin:. Lichtelijk misselijk gevoel, maar niets geks. Trackpad van m'n laptop doet altijd vervelend met van die zweet handjes hahahaha

Ik ga hieronder verder en verwerk het naderhand tot een mooi verslag.

P.S. hou me er even aan dat ik stop met reporten zodra het inkicked xoxo
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Begin al een beetje wazig te worden in mijn hoofd hihi. Misselijkheid is overigens heel snel weer weggetrokken
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
5-ReMI-DMT zei:
Hi, Remi hier! Ik ga vanavond 6-APB proberen om te kijken of het me beter bevalt dan MDMA, zodat ik het (hopelijk!!) deze zomer op een festival kan gebruiken! Een MDMA gevoel was stabiel 5-6 uur aanhoudt klinkt namelijk ideaal op zo'n feest.

Leeftijd en gewicht - 19 jaar jong, 75 kg
Ervaring:
-Alcohol
-Wiet
-2C-B
-MDMA
-2-FMA
-4F-MPH
-1cP-LSD (micro en macro dosis)
-Truffels

Middel: 6-APB Succinate
Bekijk bijlage 20555Bekijk bijlage 20556
Hoeveelheid: 160mg
ROA: Oraal, in twee gelatine capsules.

T+ 00:00 (19:50) - Twee capsules ingenomen. Ik ging uit van een lange inwerktijd dus ben nog even langs de winkel geweest onderweg naar mijn tuinhuis (45 minuutjes lopen).

T+ 01:20 (21:10) - Zweethandjes :grin:. Lichtelijk misselijk gevoel, maar niets geks. Trackpad van m'n laptop doet altijd vervelend met van die zweet handjes hahahaha

Ik ga hieronder verder en verwerk het naderhand tot een mooi verslag.

P.S. hou me er even aan dat ik stop met reporten zodra het inkicked xoxo
Klik om te vergroten...
Leuk om mee te lezen en geniet vooral.
heb het thuis liggen en wacht op een goed moment en ben dus benieuwd ๐Ÿ‘
Ik zou het ook graag op een festival gaan gebruiken ipv mdma vanwege de langere werkingsduur.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Woehoe. Veel plezier! Maar dat zal wel goed zitten denk ik... Gotta love 6-APB. ๐Ÿ˜ Die lange werkingsduur is fenomenaal (vind ik toch). Je zal wrs. merken dat het net wat minder spacend is dan MDMA, maar door de duur van het effect vind ik het toch net een betere deal. :)

Chill ze. ^^

* Edit: Ah niet te onderscheiden van MDMA zeg je, good!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Woehoe. Veel plezier! Maar dat zal wel goed zitten denk ik... Gotta love 6-APB. ๐Ÿ˜ Die lange werkingsduur is fenomenaal (vind ik toch). Je zal wrs. merken dat het net wat minder spacend is dan MDMA, maar door de duur van het effect vind ik het toch net een betere deal. :)

Chill ze. ^^

* Edit: Ah niet te onderscheiden van MDMA zeg je, good!
Klik om te vergroten...
Als het zo blijft, kan ik wel beamen wat je zegt hoor! Ik ben zweverig in m'n hoofd, maar niet zo weg als ik met MDMA ben. De come-up is niet te onderscheiden in iedergeval!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."