Lage hartslag nog. Die van mij zou veel hoger zijn... Denk ik
Wat ongemakkelijke temperatuurschommelingen, maar alleen al omdat het bij de ervaring hoor: heerlijk! HR:114
Schoentjes gaan toch uit, vloer hier is wel koud maar in mijn AirForce begint het haast als een jaccuzi te voelen![]()
wauw geweldig, je ziet er ook niet verkeerd uit trouwens!
Ahww! Wat lief dankjewauw geweldig, je ziet er ook niet verkeerd uit trouwens!
wauw geweldig, je ziet er ook niet verkeerd uit trouwens!
Genieten ditHi, Remi hier! Ik ga vanavond 6-APB proberen om te kijken of het me beter bevalt dan MDMA, zodat ik het (hopelijk!!) deze zomer op een festival kan gebruiken! Een MDMA gevoel was stabiel 5-6 uur aanhoudt klinkt namelijk ideaal op zo'n feest.
Leeftijd en gewicht - 19 jaar jong, 75 kg
Ervaring:
-Alcohol
-Wiet
-2C-B
-MDMA
-2-FMA
-4F-MPH
-1cP-LSD (micro en macro dosis)
-Truffels
Middel: 6-APB Succinate
Bekijk bijlage 20555Bekijk bijlage 20556
Hoeveelheid: 160mg
ROA: Oraal, in twee gelatine capsules.
T+ 00:00 (19:50) - Twee capsules ingenomen. Ik ging uit van een lange inwerktijd dus ben nog even langs de winkel geweest onderweg naar mijn tuinhuis (45 minuutjes lopen).
T+ 01:20 (21:10) - HR: 102- Zweethandjes. Lichtelijk misselijk gevoel, maar niets geks. Trackpad van m'n laptop doet altijd vervelend met van die zweet handjes hahahaha
Ik ga hieronder verder en verwerk het naderhand tot een mooi verslag.
P.S. hou me er even aan dat ik stop met reporten zodra het inkicked xoxo
hahaha, denk dat het toch een vrouw is. wou een vraagteken doen maar mijn pc is weer eens in de war waarschijnlijk heeft mijn kat weer ergens op geklikt want kan geen eens tussen haakjes gebruiken.. maargoed, ik wou eens kijken of deze profielfoto er misschien voor zorgt dat mensen mij niet meteen voor een man aanzienInderdaad, en een heeeeeel stuk beter dan die enge meneer in je avatar, geen idee wie het is. ๐
hahaha, denk dat het toch een vrouw is. wou een vraagteken doen maar mijn pc is weer eens in de war waarschijnlijk heeft mijn kat weer ergens op geklikt want kan geen eens tussen haakjes gebruiken.. maargoed, ik wou eens kijken of deze profielfoto er misschien voor zorgt dat mensen mij niet meteen voor een man aanzien![]()
Potverdorie, echt mooie ogen!
hahaha, ik zit me hier beetje druk te maken om niks lol. maar oke dankje!Ik bedoelde die van Remi, (bedacht me net al dat mijn post verwarrend was omdat ik jou citeerde) jouw avatar is geen enge meneer maar een leuk meisje met blauw haar.![]()
hahaha, ik zit me hier beetje druk te maken om niks lol. maar oke dankje!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."