Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLIVE 6-APB TRIPREPORT

LIVE 6-APB TRIPREPORT

152 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
20210425_052850.jpghaha hier dikke 15u na inname 1p lsd 100micr 6apb 150mg en pupillen zijn nog vrรฉ groot. 6apb is top spul, de lengte en stabiele rush ook. Wonderfull ๐Ÿ˜œ
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ervaar nu het typische MDMA-inkick gevoel. Die wazigheid in je hoofd, lichte opkomende euforie..! Ik heb nu al besloten dat ik vanavond geen likes ga geven, alleen :hearteyes:'s!!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tot nu toe niet te onderscheiden van MDMA, ik voel me heerlijk! Ik ga m'n boxen maar eens aansluiten, niet :tongueclosed: HR:112
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
IMG_9525.jpg

PUPIL CHECK! HR: 106
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
5-ReMI-DMT zei:
Bekijk bijlage 20558

PUPIL CHECK! HR: 106
Klik om te vergroten...
Lage hartslag nog. Die van mij zou veel hoger zijn... Denk ik
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
5-ReMI-DMT zei:
Wat ongemakkelijke temperatuurschommelingen, maar alleen al omdat het bij de ervaring hoor: heerlijk! HR:114
Schoentjes gaan toch uit, vloer hier is wel koud maar in mijn AirForce begint het haast als een jaccuzi te voelen :tongueclosed:
Klik om te vergroten...

Ja dat ken ik wel. Het fuckt wel een beetje met je temperatuur. XTC uiteraard ook maar bij 6 is me dit een aantal keer specifieker opgevallen (kan toeval geweest zijn). Wel grappig dat je de come up op MDMA vind lijken, ik vind die over het algemeen geleidelijker en langduriger bij 6-APB, hoewel ik ooit op een festival wel onverwacht een โ€˜inkickโ€™ kreeg ineens, veel vroeger dan normaal. Nooit helemaal te zeggen dus.

Doordat het effect van 6 wat consistenter is heb je minder die โ€˜valโ€™ naar beneden na de piek en dus ook minder craving, heerlijk is dat. Ben stiekem een beetje jaloers. :grin:
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
5-ReMI-DMT zei:
Bekijk bijlage 20558

PUPIL CHECK! HR: 106
Klik om te vergroten...
wauw geweldig, je ziet er ook niet verkeerd uit trouwens!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gespannen kaakjes nu! HR: 89!! Veel lager dan ik had gedacht... Handen voelen erg koud aan, maar dit is me nog niet tot last(idk of iets me tot last gaat zijn vanavond hahaha)!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#9
whitesugar zei:
wauw geweldig, je ziet er ook niet verkeerd uit trouwens!
Klik om te vergroten...
Ahww! Wat lief dankje :grin:
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
aardbeien thee ook heerlijk dan
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
whitesugar zei:
wauw geweldig, je ziet er ook niet verkeerd uit trouwens!
Klik om te vergroten...

Inderdaad, en een heeeeeel stuk beter dan die enge meneer in je avatar, geen idee wie het is. ๐Ÿ˜‚
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
5-ReMI-DMT zei:
Hi, Remi hier! Ik ga vanavond 6-APB proberen om te kijken of het me beter bevalt dan MDMA, zodat ik het (hopelijk!!) deze zomer op een festival kan gebruiken! Een MDMA gevoel was stabiel 5-6 uur aanhoudt klinkt namelijk ideaal op zo'n feest.

Leeftijd en gewicht - 19 jaar jong, 75 kg
Ervaring:
-Alcohol
-Wiet
-2C-B
-MDMA
-2-FMA
-4F-MPH
-1cP-LSD (micro en macro dosis)
-Truffels

Middel: 6-APB Succinate
Bekijk bijlage 20555Bekijk bijlage 20556
Hoeveelheid: 160mg
ROA: Oraal, in twee gelatine capsules.

T+ 00:00 (19:50) - Twee capsules ingenomen. Ik ging uit van een lange inwerktijd dus ben nog even langs de winkel geweest onderweg naar mijn tuinhuis (45 minuutjes lopen).

T+ 01:20 (21:10) - HR: 102- Zweethandjes :grin:. Lichtelijk misselijk gevoel, maar niets geks. Trackpad van m'n laptop doet altijd vervelend met van die zweet handjes hahahaha

Ik ga hieronder verder en verwerk het naderhand tot een mooi verslag.

P.S. hou me er even aan dat ik stop met reporten zodra het inkicked xoxo
Klik om te vergroten...
Genieten dit :hearteyes: :hearteyes:
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Inderdaad, en een heeeeeel stuk beter dan die enge meneer in je avatar, geen idee wie het is. ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
hahaha, denk dat het toch een vrouw is. wou een vraagteken doen maar mijn pc is weer eens in de war waarschijnlijk heeft mijn kat weer ergens op geklikt want kan geen eens tussen haakjes gebruiken.. maargoed, ik wou eens kijken of deze profielfoto er misschien voor zorgt dat mensen mij niet meteen voor een man aanzien :sweatsmile:
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kacheltje gaat aan, ik heb het koud! Lekker technoplaatje opzetten dan maar :tongueclosed:

Maar nu... Rakketje of kauwgom?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
whitesugar zei:
hahaha, denk dat het toch een vrouw is. wou een vraagteken doen maar mijn pc is weer eens in de war waarschijnlijk heeft mijn kat weer ergens op geklikt want kan geen eens tussen haakjes gebruiken.. maargoed, ik wou eens kijken of deze profielfoto er misschien voor zorgt dat mensen mij niet meteen voor een man aanzien :sweatsmile:
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde die van Remi, (bedacht me net al dat mijn post verwarrend was omdat ik jou citeerde) jouw avatar is geen enge meneer maar een leuk meisje met blauw haar. :wink:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
5-ReMI-DMT zei:
Bekijk bijlage 20558

PUPIL CHECK! HR: 106
Klik om te vergroten...
Potverdorie, echt mooie ogen!
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Ik bedoelde die van Remi, (bedacht me net al dat mijn post verwarrend was omdat ik jou citeerde) jouw avatar is geen enge meneer maar een leuk meisje met blauw haar. :wink:
Klik om te vergroten...
hahaha, ik zit me hier beetje druk te maken om niks lol. maar oke dankje!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#18
wapboy zei:
aardbeien thee ook heerlijk dan
Klik om te vergroten...
IMG_9528.jpg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
whitesugar zei:
hahaha, ik zit me hier beetje druk te maken om niks lol. maar oke dankje!
Klik om te vergroten...

Haha ik ben hartstikke nuchter op een biertje na, als ik in jouw pic een enge man รก la de heer Rutte zou zien dan ging het toch niet helemaal goed met me. :wink:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb een bak aardbeien... :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."