"Dag mensen, newb hier op het forum. Ik zag al jullie verhaaltjes en ik dacht ik moet die van mij ook maar eventjes delen.
Ik heb gisteren voor het eerst xtc gebruikt. Mijn enige ervaring met drugs daarvoor was wiet. Ik heb het met een vriend van me en 2 anderen die ik niet kende (maar hij wel) gedaan. Man, wat heb ik genoten van die avond. Net zoals bij Mindless was het niet gepland. Ik ging langs bij een vriend van me en we hadden gewoon een gezellige avond. Die vriend van me heeft wel ervaring met xtc. Hij had het vaker gedaan en zei al langer tegen me dat ik het ook een keer moest proberen. Ik ben zeker niet vies van het proberen, het is alleen zo jammer dat de opportunity er niet vaak is. We zaten er met z'n drieën dus van de drank te genieten (niks zwaars, ik had 3/4 glaasjes rode vodka op), toen de xtc opeens ter sprake kwam. We zaten namelijk naar een paar Spuiten en Slikken filmpjes te kijken over 2C-I e.d., wat overigens ook op mijn lijstje staat.
Toen we de muziek wat harder hadden gezet kwamen er twee huisgenoten binnenstappen om te kijken wat er zo gezellig was. Een paar minuten later kwam de xtc weer ter sprake en "wanneer we het nou een keer gaan doen." Verrassend genoeg zei iedereen "nu". Het was nog vroeg in de avond en we hadden verder geen plannen, dus waarom niet nu? We lieten 2 mensen even snel naar de benzinepomp rijden voor wat kauwgom en hadden 2 flessen water klaargezet. (voorbereiding +1 :')) M'n vriend haalde de pillen tevoorschijn. 4 mooi roze Hello Kitty pilletjes, 200gr de pil. Iedereen begon met een halfje en zodra de pil van mn tong weggleed (rond 22:30), begon ik toch wel een beetje nerveus te worden. Ik wilde het al langer proberen, maar had niet verwacht het vanavond te gaan doen. Bovendien ben ik nooit zo geweldig met nieuwe mensen, dus vraag ik me nu nogsteeds af waarom. Waarschijnlijk die 3/4 glaasjes rode vodka, maargoed..
Ik zat lekker chill in de stoel en terwijl we wachtten tot het in ging werken, keken we nogsteeds naar die goeie ouwe Geraldine Kemper.. We kwamen een filmpje tegen waarin ze met Kraantje Pappie een lied scheer over xtc..terwijl ze dat hadden genomen en terwijl we dat aan het kijken waren, begon ik ook wat te voelen (de ironie). Ik voelde mijn benen en voeten tingelen en voelde dat ik steeds meer energie kreeg. Ik begon steeds meer te bewegen in mijn stoel en steeds meer te praten met iedereen. Na het filmpje afgelopen was hadden we het lied aangezet wat ze geschreven hadden en toen kwam het nog meer. Ik was ondertussen de spanning al helemaal kwijt. Het enige waar ik aan kon denken was de achtbaan die omhoog ging en ik keek zo uit daar de drop die komen ging..
Een paar minuten later gingen we naar buiten. Het is nu ongeveer 23:30 en bij mij kwam het helemaal los. Ik ging springen, dansen, rennen. Ik had nog mn fiets gepakt en rondjes gefietst en ben zelfs voor de Jumbo op de grond gaan rollebollen. Ik voelde me zo ongelovelijk blij en euforisch en zo hyper en k sprong over de bankjes heen, knuffelde iedereen die erbij was. Ik voelde me nog nooit zo geweldig en ik was echt zo blij dat het zo goed ging. De vriend met ervaring zei me een kauwgompje te nemen, want hij zag dat ik flink met mijn kaken bezig was. Ik heb er denk ik een stuk of tien op de grond laten vallen omdat ik ze in de lucht probeerde op te vangen in mijn mond.
Ongeveer een halfuur later gingen we weer naar binnen, want het was aardig koud. Ik en m'n vriend gingen naar zijn kamer en de andere twee (1 was eerder weggegaan, zij had niks genomen) naar 1 van hun kamers. Ze wouden even samen zitten omdat ze het vervelend vonden om mij te zien genieten, terwijl ze zelf (nog) niet veel voelden. Toen we op de kamer terug waren nam ik nog wat te drinken en heb ook een kwartje bijgenomen. Nu zei die vriend van me dat het echt heerlijk is om tijdens de 'vlucht' onder de douche te gaan staan. Ik geloofde dat best wel gezien mijn toestand en ging dus maar onder de douche staan. De temperatuur was echt perfect. Ik stond onder de douchekop en de waterstralen streelden me over mn nek en schouders over m'n hele lichaam naar beneden. Wat is dit een geweldig gevoel (maar dat kan misschien wel verschillen per persoon) Ik heb een halfuur/drie kwartier onder de douche gestaan en nog wat gevochten met de lucht. Ja, ik was zo druk dat ik maar deed alsof ik Mike Tyson naar de grond sloeg ik had nog zoveel energie.
Nadat ik klaar was onder de douche was ik veel energie kwijt. Het begon allemaal wel wat weg te zakken nu. Op dit punt zijn we naar de kamer van de twee andere vrinden gegaan. Hier hebben we heerlijk uit liggen trippen op o.a. mooie vioolmuziek van Lindsey Sterling. Zelfs het einde van deze avond was geweldig. Ik denk dat we rond een uur of 5 zijn gaan slapen. Dat was wel minder. Ik werd steeds weer wakker en had dan weer de grootste moeite om in slaap te vallen. Uiteindelijk is het me wel (enigzins) gelukt en had in totaal nog een beetje slaap te pakken die nacht.
Toen het 12 uur was had ik het slapen maar opgegeven. Ik stak nog een peuk op, heb wat nagepraat met m'n vriend en ben rond half 2 maar naar huis gegaan. Ik heb vandaag de dag de HELE dag op bed gelegen. Ik was echt kapot (nu nog steeds). Spierpijn in m'n hele lichaam, willen slapen, maar ook weer niet. Op zich wel een beetje kleute, maar al met al was het het waard. Ik heb zo erg genoten van gisteravond en ookal is het de tweede keer (meestal) nooit zo goed als de eerste, ik hoop toch echt van wel, daarom wacht ik lekker een maand of 3 met de volgende pil.
Ik hoop binnenkort toch kennis te maken met iets anders leuks. We hebben ook nog Kanna gekocht dus dat staat ook op het programma. Ben benieuwd..
Thanks voor het lezen als je het hebt volgehouden!
-Pipo de clown"