#1
100 mg in een bommetje. Ik ben een flinke jongen (1,89m, 115kg) dus ik denk dat het gewoon te weinig is. Wilde niet teveel ineens nemen omdat ik t nog nooit gebruikt heb. Als ik aan de XTC/MDMA ga dan zit ik ook altijd aan de hoge kant dus dat zal t wel zijn.Hoeveel heb je genomen? En ook in poedervorm?
Maar he wil je niet teveel uit je space halen he! Ga d'r lekker van genieten 🤗 en ik probeer t volgende keer lekker opnieuw.