Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLIVE 6-APB TRIPREPORT

LIVE 6-APB TRIPREPORT

152 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#1
5-ReMI-DMT zei:
Hoeveel heb je genomen? En ook in poedervorm?
Klik om te vergroten...
100 mg in een bommetje. Ik ben een flinke jongen (1,89m, 115kg) dus ik denk dat het gewoon te weinig is. Wilde niet teveel ineens nemen omdat ik t nog nooit gebruikt heb. Als ik aan de XTC/MDMA ga dan zit ik ook altijd aan de hoge kant dus dat zal t wel zijn.

Maar he wil je niet teveel uit je space halen he! Ga d'r lekker van genieten 🤗 en ik probeer t volgende keer lekker opnieuw.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pipo982 zei:
100 mg in een bommetje. Ik ben een flinke jongen (1,89m, 115kg) dus ik denk dat het gewoon te weinig is. Wilde niet teveel ineens nemen omdat ik t nog nooit gebruikt heb. Als ik aan de XTC/MDMA ga dan zit ik ook altijd aan de hoge kant dus dat zal t wel zijn.

Maar he wil je niet teveel uit je space halen he! Ga d'r lekker van genieten 🤗 en ik probeer t volgende keer lekker opnieuw.
Klik om te vergroten...
100 is idd wel weinig :) ik weeg 95 en neem minstens 160 eigenlijk.
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
100 is idd wel weinig :) ik weeg 95 en neem minstens 160 eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Ja dat dacht ik ook al wel eigenlijk. Maarja hoewel ik best wat ervaring heb met andere drugs, vond ik deze toch wel een beetje spannend. Ik ben de enige in onze vriendengroep die het ging proberen. Better safe than sorry!

Misschien dat ik zo nog een halve XTC pil neem om nog wat te kunnen meegenieten met de rest!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pipo982 zei:
Ja dat dacht ik ook al wel eigenlijk. Maarja hoewel ik best wat ervaring heb met andere drugs, vond ik deze toch wel een beetje spannend. Ik ben de enige in onze vriendengroep die het ging proberen. Better safe than sorry!

Misschien dat ik zo nog een halve XTC pil neem om nog wat te kunnen meegenieten met de rest!
Klik om te vergroten...
Je hebt groot gelijk om voorzichtig te zijn. Heb zelf ook wel eens xtc bijgenomen met 6apb. Werd er een beetje vaag van haha. Maar wel leuk vaag
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pipo982 zei:
Ja dat dacht ik ook al wel eigenlijk. Maarja hoewel ik best wat ervaring heb met andere drugs, vond ik deze toch wel een beetje spannend. Ik ben de enige in onze vriendengroep die het ging proberen. Better safe than sorry!

Misschien dat ik zo nog een halve XTC pil neem om nog wat te kunnen meegenieten met de rest!
Klik om te vergroten...
Better be safe than sorry, precies wat ik wilde zeggen!

Ik zit overigens nogsteeds op hetzelfde niveau!! Misschien zelfs ietsjes meer! Ik voel me iets warmer op dit moment. HR: 128
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
5-ReMI-DMT zei:
Better be safe than sorry, precies wat ik wilde zeggen!

Ik zit overigens nogsteeds op hetzelfde niveau!! Misschien zelfs ietsjes meer! Ik voel me iets warmer op dit moment. HR: 128
Klik om te vergroten...
Lekker man. Ik heb 2 jaar terug gewoon tijdens heel awakenings kunnen feesten op 6apb zonder bij te nemen.
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#7
5-ReMI-DMT zei:
Better be safe than sorry, precies wat ik wilde zeggen!

Ik zit overigens nogsteeds op hetzelfde niveau!! Misschien zelfs ietsjes meer! Ik voel me iets warmer op dit moment. HR: 128
Klik om te vergroten...
Nice! Ik heb toch maar een halfje genomen hopen dat ik zo ook lekker ga😁

Rivalrie zei:
Lekker man. Ik heb 2 jaar terug gewoon tijdens heel awakenings kunnen feesten op 6apb zonder bij te nemen.
Klik om te vergroten...
Dat is wel nice man. Kan niet wachten tot we weer naar wat festivals kunnen. M'n eerste keer x op een festival (Emporium) was echt zo tof😍
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Pff ja ik wil ook wel weer
Klik om te vergroten...
Ik mis sowieso het uitgaan man. De houseparty's zijn leuk maar het is toch anders haha
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pipo982 zei:
Nice! Ik heb toch maar een halfje genomen hopen dat ik zo ook lekker ga😁


Dat is wel nice man. Kan niet wachten tot we weer naar wat festivals kunnen. M'n eerste keer x op een festival (Emporium) was echt zo tof😍
Klik om te vergroten...
Pff ja ik wil ook wel weer
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pipo982 zei:
Ik mis sowieso het uitgaan man. De houseparty's zijn leuk maar het is toch anders haha
Klik om te vergroten...
Ik had vet veel kaarten voor dit jaar.... Alleen awakenings gaat door helaas...naja wellicht met ADE nog even knallen.
D
DaraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pipo982 zei:
Ik mis sowieso het uitgaan man. De houseparty's zijn leuk maar het is toch anders haha
Klik om te vergroten...
Ik ook! Heb haast doorlig(zit)plekken van het bankhangen de afgelopen 12 maanden :sweatsmile:
Thuis feesten is af en toe leuk, maar nu wel lang genoeg weer...
De komende jaren geen huisfeestjes voor mij als dit alles voorbij is!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
We gaan het even anders doen... 70mg bijgenomen. Ik ben benieuwd hoelang ik wakker blijf...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
5-ReMI-DMT zei:
We gaan het even anders doen... 70mg bijgenomen. Ik ben benieuwd hoelang ik wakker blijf...
Klik om te vergroten...

F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gympie zei:
Klik om te vergroten...
:tilttearlaugh: :tilttearlaugh: :tilttearlaugh: Wat een toepasselijk spotje! Leuk deuntje ook... Kan iemand hier een acid versie van maken?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
5-ReMI-DMT zei:
We gaan het even anders doen... 70mg bijgenomen. Ik ben benieuwd hoelang ik wakker blijf...
Klik om te vergroten...
Lang haha
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Ik had vet veel kaarten voor dit jaar.... Alleen awakenings gaat door helaas...naja wellicht met ADE nog even knallen.
Klik om te vergroten...
Ja wij hebben nog maar niks gekocht. We zien het wel weer wanneer t allemaal kan. Zul je zien dat je ze voor niks koop.
5-ReMI-DMT zei:
We gaan het even anders doen... 70mg bijgenomen. Ik ben benieuwd hoelang ik wakker blijf...
Klik om te vergroten...
Lang genoeg hahaha. Lekker man.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog lekker aan het dansen met een HR van 115. Opvallend vind ik dat die niet zo stijgt! Niet zo hard als ik in ieder geval :tilttearlaugh: Ook heb ik het met MDMA altijd heel heet, ik zit echt op een comfortabel temperatuurtje eigenlijk. Schommelt ook niet zo veel meer!
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dara zei:
Ik ook! Heb haast doorlig(zit)plekken van het bankhangen de afgelopen 12 maanden :sweatsmile:
Thuis feesten is af en toe leuk, maar nu wel lang genoeg weer...
De komende jaren geen huisfeestjes voor mij als dit alles voorbij is!
Klik om te vergroten...
Haha doorligplekken valt wel mee we maken er vaak wel een feestje van.
Maar ben er hierna wel ff klaar mee ja
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
5-ReMI-DMT zei:
Nog lekker aan het dansen met een HR van 115. Opvallend vind ik dat die niet zo stijgt! Niet zo hard als ik in ieder geval :tilttearlaugh: Ook heb ik het met MDMA altijd heel heet, ik zit echt op een comfortabel temperatuurtje eigenlijk. Schommelt ook niet zo veel meer!
Klik om te vergroten...
Hmm vind je hartslag ook lekker laag.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
5-ReMI-DMT zei:
Jaaa ja, nu begin ik mijn kaken écht een beetje te voelen. Hiervoor viel het mee, een beetje getril maar niet heel veel spanning. Die komt nu opzetten!
Klik om te vergroten...
Hallucineer je ook ? Kleuren zien en geometrische vormen ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."