#1
Nog nooit een MDMA kater gehad, dus ben benieuwd hoe het hierbij zit.Zo te lezen een geweldige nacht gehadHopenlijk valt de kater mee,persoonlijk heb ik er geen last van
Nog nooit een MDMA kater gehad, dus ben benieuwd hoe het hierbij zit.Zo te lezen een geweldige nacht gehadHopenlijk valt de kater mee,persoonlijk heb ik er geen last van
Recht voor de lamp ๐Als dit een weergave is vanuit een plek met voldoende verlichting, dan heb je flinke stuiters...
Voor mij was de laatste dus November! Mocht wel weer een keertje hahaha. Het is het sowieso waard om je serotonine op te sparen. De dag dat ik MDMA(of misschien 6-APB na deze ervaring!) slik en de effecten mwa worden, hoeft het van mij niet meer.Vind het wel waard om mijn serotonine op te sparen tot dan, zodat het weer eens een dag gaat worden om niet te vergeten![]()
Nou, ik heb dus gisteravond flink lopen trippen door de vermoeidheid... Hierover heb ik nog een topic geplaatst. Vandaag voel je me helemaal prima! Maar dat heb ik ook altijd na MDMA, als je altijd positief bent helpt dit enorm met een eventuele dipHierdoor krijg ik er ook echt zin in! Kan me de laatste keer niet eens meer herinneren dus wordt eens tijd om weer wat te bestellen... ๐คจ๐
Hoe was je kater?
Och, mijn favo festival! ๐hoop dat Awakenings doorgaat op 11 sept.
Ik had de week na oud en nieuw weer eens mdma gebruikt na een jaar of 2 / 2,5 niet. Viel mij helaas wederom wat tegen. De laatste paar keren voor de 2+ jaar pauze waren al minder leuk en bijzonder als vroeger. Helaas had die lange pauze niet geholpen.Hierdoor krijg ik er ook echt zin in! Kan me de laatste keer niet eens meer herinneren dus wordt eens tijd om weer wat te bestellen... ๐คจ๐
Hoe was je kater?
Naast neurochemie speelt verwachting natuurlijk ook een rol. Als je een magische ervaring verwacht dan leg je de lat natuurlijk ook vrij hoog en raak je snel teleurgesteld.Ik had de week na oud en nieuw weer eens mdma gebruikt na een jaar of 2 / 2,5 niet. Viel mij helaas wederom wat tegen. De laatste paar keren voor de 2+ jaar pauze waren al minder leuk en bijzonder als vroeger. Helaas had die lange pauze niet geholpen.
Zou 6apb dan wel weer ouderwets werken bij mij of niet?
Of iemand anders als ze het antwoord weten?
@Neo-Shulginist of zo?
Dat is waarNaast neurochemie speelt verwachting natuurlijk ook een rol. Als je een magische ervaring verwacht dan leg je de lat natuurlijk ook vrij hoog en raak je snel teleurgesteld.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."