Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLIVE 6-APB TRIPREPORT

LIVE 6-APB TRIPREPORT

152 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben altijd een vrij energiek persoon, dus ik ben niet de beste persoon om het verschil te benadrukken. Maar, ik denk dat 6-APB inderdaad iets minder energiek is dan MDMA. Althans... MDMA kan heel forcerend voelen, dit doet dat naar mijn idee niet. Maakt het niet minder overigens! Je kan er denk ik meer zelf een draai aan geven, toch.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
5-ReMI-DMT zei:
Ik ben altijd een vrij energiek persoon, dus ik ben niet de beste persoon om het verschil te benadrukken. Maar, ik denk dat 6-APB inderdaad iets minder energiek is dan 6-APB. Althans... MDMA kan heel forcerend voelen, dit doet dat naar mijn idee niet. Maakt het niet minder overigens! Je kan er denk ik meer zelf een draai aan geven, toch.
Klik om te vergroten...
soms neem ik na 4 uur nog een 100mg bij
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Ga je nog lekker ?
Klik om te vergroten...
Jaa duhhh! Nog wel een tijdje denk ik hehe
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pipo982 zei:
Geniet ervan! Leuke report. Ik zit er ook aan maar helaas voel ik t toch minder. Misschien een hogere dosis proberen volgende keer.

Veel plezier nog man!
Klik om te vergroten...
Hoeveel heb je genomen? En ook in poedervorm?
D
DaraLid
01-01-2024, 00:00
#5
5-ReMI-DMT zei:
Net naar het toilet geweest, helemaal probleemloos! HR: 131
Klik om te vergroten...
Dat scheelt weer! :thumbsup2:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pipo982 zei:
Geniet ervan! Leuke report. Ik zit er ook aan maar helaas voel ik t toch minder. Misschien een hogere dosis proberen volgende keer.

Veel plezier nog man!
Klik om te vergroten...
Ben wel benieuwd hoeveel je hebt genomen dan...
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#7
5-ReMI-DMT zei:
Hoeveel heb je genomen? En ook in poedervorm?
Klik om te vergroten...
100 mg in een bommetje. Ik ben een flinke jongen (1,89m, 115kg) dus ik denk dat het gewoon te weinig is. Wilde niet teveel ineens nemen omdat ik t nog nooit gebruikt heb. Als ik aan de XTC/MDMA ga dan zit ik ook altijd aan de hoge kant dus dat zal t wel zijn.

Maar he wil je niet teveel uit je space halen he! Ga d'r lekker van genieten 🤗 en ik probeer t volgende keer lekker opnieuw.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pipo982 zei:
100 mg in een bommetje. Ik ben een flinke jongen (1,89m, 115kg) dus ik denk dat het gewoon te weinig is. Wilde niet teveel ineens nemen omdat ik t nog nooit gebruikt heb. Als ik aan de XTC/MDMA ga dan zit ik ook altijd aan de hoge kant dus dat zal t wel zijn.

Maar he wil je niet teveel uit je space halen he! Ga d'r lekker van genieten 🤗 en ik probeer t volgende keer lekker opnieuw.
Klik om te vergroten...
100 is idd wel weinig :) ik weeg 95 en neem minstens 160 eigenlijk.
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
100 is idd wel weinig :) ik weeg 95 en neem minstens 160 eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Ja dat dacht ik ook al wel eigenlijk. Maarja hoewel ik best wat ervaring heb met andere drugs, vond ik deze toch wel een beetje spannend. Ik ben de enige in onze vriendengroep die het ging proberen. Better safe than sorry!

Misschien dat ik zo nog een halve XTC pil neem om nog wat te kunnen meegenieten met de rest!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pipo982 zei:
Ja dat dacht ik ook al wel eigenlijk. Maarja hoewel ik best wat ervaring heb met andere drugs, vond ik deze toch wel een beetje spannend. Ik ben de enige in onze vriendengroep die het ging proberen. Better safe than sorry!

Misschien dat ik zo nog een halve XTC pil neem om nog wat te kunnen meegenieten met de rest!
Klik om te vergroten...
Je hebt groot gelijk om voorzichtig te zijn. Heb zelf ook wel eens xtc bijgenomen met 6apb. Werd er een beetje vaag van haha. Maar wel leuk vaag
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#11
We gaan het even anders doen... 70mg bijgenomen. Ik ben benieuwd hoelang ik wakker blijf...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
5-ReMI-DMT zei:
We gaan het even anders doen... 70mg bijgenomen. Ik ben benieuwd hoelang ik wakker blijf...
Klik om te vergroten...

F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gympie zei:
Klik om te vergroten...
:tilttearlaugh: :tilttearlaugh: :tilttearlaugh: Wat een toepasselijk spotje! Leuk deuntje ook... Kan iemand hier een acid versie van maken?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
5-ReMI-DMT zei:
We gaan het even anders doen... 70mg bijgenomen. Ik ben benieuwd hoelang ik wakker blijf...
Klik om te vergroten...
Lang haha
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Ik had vet veel kaarten voor dit jaar.... Alleen awakenings gaat door helaas...naja wellicht met ADE nog even knallen.
Klik om te vergroten...
Ja wij hebben nog maar niks gekocht. We zien het wel weer wanneer t allemaal kan. Zul je zien dat je ze voor niks koop.
5-ReMI-DMT zei:
We gaan het even anders doen... 70mg bijgenomen. Ik ben benieuwd hoelang ik wakker blijf...
Klik om te vergroten...
Lang genoeg hahaha. Lekker man.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nog lekker aan het dansen met een HR van 115. Opvallend vind ik dat die niet zo stijgt! Niet zo hard als ik in ieder geval :tilttearlaugh: Ook heb ik het met MDMA altijd heel heet, ik zit echt op een comfortabel temperatuurtje eigenlijk. Schommelt ook niet zo veel meer!
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dara zei:
Ik ook! Heb haast doorlig(zit)plekken van het bankhangen de afgelopen 12 maanden :sweatsmile:
Thuis feesten is af en toe leuk, maar nu wel lang genoeg weer...
De komende jaren geen huisfeestjes voor mij als dit alles voorbij is!
Klik om te vergroten...
Haha doorligplekken valt wel mee we maken er vaak wel een feestje van.
Maar ben er hierna wel ff klaar mee ja
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind aardbeien altijd al lekker, maar damn. Het zijn ook wel goeie aardbeien maar ik denk dat 6-APB er iets meer diepte in brengt!! Ach wat zeg ik, ik ben geen aardbeienconnaisseur
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dara zei:
Waarom heeft iedereen aardbeien?
Klik om te vergroten...
Goede vraag... Aanbieding denk ik? Haha
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ga nogsteeds even hard trouwens :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."