Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLIVE 6-APB TRIPREPORT

LIVE 6-APB TRIPREPORT

152 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel van m'n piek af inmiddels :tilttearlaugh: . Zit nogsteeds vol energie! En een heel satisfying gevoel van een geslaagde avond :). Mag straks nog lekker terug naar huis lopen, heb er zin in! HR: 84
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
5-ReMI-DMT zei:
Het geeft een interessant randje aan de smaak... Denk ik
Klik om te vergroten...

Hagedisje zei:
Zeker met slagroom
Klik om te vergroten...

Hier zitten kenners hoor hahaha
H
HagedisjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Hier zitten kenners hoor hahaha
Klik om te vergroten...
Ik hou van de geneugten van het leven haha
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog steeds aan het dansen 🚀 HR:117
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
5-ReMI-DMT zei:
Bekijk bijlage 20558

PUPIL CHECK! HR: 106
Klik om te vergroten...
Als dit een weergave is vanuit een plek met voldoende verlichting, dan heb je flinke stuiters...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
5-ReMI-DMT zei:
Mooi roze is niet lelijk
Klik om te vergroten...

Zo is het maar net! 🙃

Ik kan niet slapen en ben hier nog maar even aan het bijlezen, klinkt goed allemaal tot nu toe... even verder lezen! ^^
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk hè, 6-APB! Die lengte! Hemels.

Met jouw dosis ben ik al helemaal benieuwd hoe lang je bezig bent. Ik neem zelden bij bij 6-APB, alleen na de eerste +/- 2 uur als het effect tegenvalt soms nog een 30-50 mg, maar nog nooit later in de space gedaan. Ben eens benieuwd hoe veel langer het dan nog duurt.

Op lagere dosis vallen bijwerkingen zoals kaakschaatsen mee, op hogere dosissen ga je dat er gratis bij krijgen. Maar echt nice dat je zo goed gaat, houden zo, living the life. 🤩
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Met jouw dosis ben ik al helemaal benieuwd hoe lang je bezig bent. Ik neem zelden bij bij 6-APB, alleen na de eerste +/- 2 uur als het effect tegenvalt soms nog een 30-50 mg, maar nog nooit later in de space gedaan. Ben eens benieuwd hoe veel langer het dan nog duurt.
Klik om te vergroten...
Ja ik ook! Kan ook niet wachten om dit tot een mooi report te verwerken :grin: :grin: Ga ik straks alle tijd voor hebben denk ik hahaha. Voor nu blijf ik gewoon dansen :kissingsmiling:
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat dacht je? Pupil check :tongueclosed:

IMG_9557.jpg
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#10
20210425_052436.jpg
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#11
5-ReMI-DMT zei:
Wel van m'n piek af inmiddels :tilttearlaugh: . Zit nogsteeds vol energie! En een heel satisfying gevoel van een geslaagde avond :). Mag straks nog lekker terug naar huis lopen, heb er zin in! HR: 84
Klik om te vergroten...
Haha een mooi ontnuchteringswandelingetje (is dat een woord)😂

Maar erg fijn dat je een geslaagde avond hebt gehad!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pipo982 zei:
Haha een mooi ontnuchteringswandelingetje (is dat een woord)😂

Maar erg fijn dat je een geslaagde avond hebt gehad!
Klik om te vergroten...
Ontnuchteren kan niet op dit moment, alhoewel... Nee ik ga m'n benzo's erin gooien straks denk ik :tongueclosed:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een bak aardbeien... :)
P
Pipo982Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Geniet ervan! Leuke report. Ik zit er ook aan maar helaas voel ik t toch minder. Misschien een hogere dosis proberen volgende keer.

Veel plezier nog man!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tot nu toe niet te onderscheiden van MDMA, ik voel me heerlijk! Ik ga m'n boxen maar eens aansluiten, niet :tongueclosed: HR:112
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
5-ReMI-DMT zei:
Bekijk bijlage 20558

PUPIL CHECK! HR: 106
Klik om te vergroten...
Potverdorie, echt mooie ogen!
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Ik bedoelde die van Remi, (bedacht me net al dat mijn post verwarrend was omdat ik jou citeerde) jouw avatar is geen enge meneer maar een leuk meisje met blauw haar. :wink:
Klik om te vergroten...
hahaha, ik zit me hier beetje druk te maken om niks lol. maar oke dankje!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#18
wapboy zei:
aardbeien thee ook heerlijk dan
Klik om te vergroten...
IMG_9528.jpg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
whitesugar zei:
hahaha, ik zit me hier beetje druk te maken om niks lol. maar oke dankje!
Klik om te vergroten...

Haha ik ben hartstikke nuchter op een biertje na, als ik in jouw pic een enge man á la de heer Rutte zou zien dan ging het toch niet helemaal goed met me. :wink:
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
5-ReMI-DMT zei:
Bekijk bijlage 20562
Klik om te vergroten...
Straks ga je verder in het gvd ik ben geil topic :sweatsmile: :sweatsmile:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."