Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

205 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hardcore_frk zei:
Weet je zeker dat dat geen fentanyl was. Voor het gemak wordt dit door het ziekenhuispersoneel ook van gewoon morfine genoemd richting de patiƫnten.
Klik om te vergroten...
Nee het was morfine, een soort drankje dat je met zo’n spuit in je drinken moest doen. Was volgens mij oranje of geel kleurig en smaakte heel smerig. Was volgens de dokter het werkzame bestanddeel morfine. Wat ik wel geloof. Ik bedoel, welke dokter geeft je een medicijn en zegt dat het iets anders is? Hier, dit is morfine maar het lijkt chocomelk. Ik ben geen 3 meer.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
ricorieks zei:
hadden jullie iets anders gebruikt op de middag of avond ervoor?

voor gedrukte pillen ,kan ook dat de druk machine niet goed schoongemaakt was ,
maar wat zou er dan voorheen mee gedrukt zijn .
zal minimaal zijn aangezien tog het grootste gedeelte een o-dsmt ervaring was.
en dan na 5-6 uur kicked er iets in wat niet te verklaren is wat ook nog 24 uur aanhoud.
gelukkig is er niks ernstigs lichamelijks gebeurt.
veel sterkte met elkaar .



was het trouwens de eerste opiaat die jullie geprobeerd hebben.
Klik om te vergroten...
Klinkt ergens wel als DOC. Amphetamine psychedelica die 24 uur duurt. Maar de trip effecten klinken nogal atypisch. Maarja, niemand weet wat doc en odsmt samen doen neem ik aan..
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stonologie zei:
Klinkt ergens wel als DOC. Amphetamine psychedelica die 24 uur duurt. Maar de trip effecten klinken nogal atypisch. Maarja, niemand weet wat doc en odsmt samen doen neem ik aan..
Klik om te vergroten...
maar in een pil van 30 mg ,moet het ook maar een paar mg van stof onbekend zijn geweest die die trip veroorzaakt heeft..dus een hele hoop valt al af ..drug psychose?
maarja het blijft speculeren..
wel super zonde dat de pillen zijn door gespoeld .
maar 100%begrijpelijk.
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Pfoe heftig verhaal, hopelijk lukt het om snel van deze ervaring te herstellen.

Dat dit allemaal veroorzaakt is door enkel 30mg O-DSMT is zeer onwaarschijnlijk. De meest logische verklaring zou zijn dat de pillen vervuild zijn, maar waarmee? Erg apart dat de 'trip' pas na 5-6 uur begon en zo lang aanhield, klinkt bijna als een synthethische cannabinoĆÆde oid.

Helaas dat de rest is weggegooid, hopelijk krijgen jullie een fatsoenlijke respons van de vendor.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had nog zo gezegd volgens mij dat O-DSMT een erg lange duratie heeft waardoor slapen niet gaat lukken. Zelf heb ik dit nooit ervaren met O-DSMT maar met oxyocodon wel. Proberen te slapen wanneer het nog actief in je systeem is doet je inderdaad zwaar doen hallucineren. Je hoort de gekste dingen terwijl je het niet van de realiteit kan onderscheiden. Ik vind het wel leuk eigenlijk.

Maar deze ervaring is wel erg apart. Al helemaal op die dosis. CEV's heb ik wel van opiaten gehad. OEV's nooit.

Enige manier om daadwerkelijk achter te komen is wat het is, is opnieuw bestellen en hopen op de zelfde batch en vervolgens opsturen naar Energycontrol. Maar of dat je het geld waard is.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Buu zei:
Ik had nog zo gezegd volgens mij dat O-DSMT een erg lange duratie heeft waardoor slapen niet gaat lukken. Zelf heb ik dit nooit ervaren met O-DSMT maar met oxyocodon wel. Proberen te slapen wanneer het nog actief in je systeem is doet je inderdaad zwaar doen hallucineren. Je hoort de gekste dingen terwijl je het niet van de realiteit kan onderscheiden. Ik vind het wel leuk eigenlijk.

Maar deze ervaring is wel erg apart. Al helemaal op die dosis. CEV's heb ik wel van opiaten gehad. OEV's nooit.

Enige manier om daadwerkelijk achter te komen is wat het is, is opnieuw bestellen en hopen op de zelfde batch en vervolgens opsturen naar Energycontrol. Maar of dat je het geld waard is.
Klik om te vergroten...
Ik vind het echt heerlijk om in de naspace van oxycodon proberen te gaan slapen. Dat lukt niet, maar je komt echt in een soort halfdroom/-slaap. Met visioenachtige dromen. Echt een zeer bijzondere ervaring vind ik dat steeds weer!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Buu zei:
Ik had nog zo gezegd volgens mij dat O-DSMT een erg lange duratie heeft waardoor slapen niet gaat lukken. Zelf heb ik dit nooit ervaren met O-DSMT maar met oxyocodon wel. Proberen te slapen wanneer het nog actief in je systeem is doet je inderdaad zwaar doen hallucineren. Je hoort de gekste dingen terwijl je het niet van de realiteit kan onderscheiden. Ik vind het wel leuk eigenlijk.

Maar deze ervaring is wel erg apart. Al helemaal op die dosis. CEV's heb ik wel van opiaten gehad. OEV's nooit.

Enige manier om daadwerkelijk achter te komen is wat het is, is opnieuw bestellen en hopen op de zelfde batch en vervolgens opsturen naar Energycontrol. Maar of dat je het geld waard is.
Klik om te vergroten...
Nonsense, duratie is maximaal 10 uur met uitwerking. Geen 24-26 uur. Zoals in de reacties gezegd, dit leek allemaal meer op Datura dan überhaupt O-DSMT.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi @Spyro en @Blyatman wat een enorme rot-ervaring zeg! Lijkt me echt heel erg naar om zoiets mee te maken als je een totaal ander effect verwacht. Hoe gaat het nu met jullie? Ik heb gezien dat @Roze Olifant jullie melding heeft opgenomen in onze lijst met "klachten over onbetrouwbare vendors". We hebben over deze vendor nog niet eerder klachten ontvangen maar we nemen dit serieus.

Krijg overigens ook niet het idee dat ze jullie melding erg serieus namen bij die Vendor. Best wel teleurstellend.,.

Anyways, ik hoop dat jullie je ondertussen weer wat beter voelen!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

Klik om te vergroten...
Het was geen normaal hallucineren… Dan had ik er nog om kunnen lachen…
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

Klik om te vergroten...

Hey!

Dat ontstoken oog komt mij wel heel erg bekend voor zeg!

De O-DSMT dus.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

Klik om te vergroten...
Het waren geen standaard normale hallucinaties.. We zijn ervaren genoeg in medicatie en drugs om te weten wat het is ja of te nee.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blyatman zei:
Het waren geen standaard normale hallucinaties.. We zijn ervaren genoeg in medicatie en drugs om te weten wat het is ja of te nee.
Klik om te vergroten...
Ben toch wel benieuwd wat jullie nou binnen gekregen hebben. Of het een gemixte drug was of misschien een combinatie van dingen dat jullie gehad hebben (bijv een benzo ofzo die langer doorwerkte?)

Los van jullie ervaring, zou ik na mij. Eigen ervaring nooit iemand o-dsmt aanraden. De ervaring is super chemisch en je krijgt allemaal nare bijwerkingen....
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Ben toch wel benieuwd wat jullie nou binnen gekregen hebben. Of het een gemixte drug was of misschien een combinatie van dingen dat jullie gehad hebben (bijv een benzo ofzo die langer doorwerkte?)

Los van jullie ervaring, zou ik na mij. Eigen ervaring nooit iemand o-dsmt aanraden. De ervaring is super chemisch en je krijgt allemaal nare bijwerkingen....
Klik om te vergroten...
Ik heb dit totaal niet ervaren bij O-DSMT. Het voelt idem als tramadol. Wel wat sterker omdat je het hoger kan doseren.

Maar hallucinaties op deze manier, zonder te nodden (nodden is niet op die dosis) zijn echt heel gek. Je kan niet heel diep slapen op O-DSMT maar het voelt toch als de fijnste nacht ooit. Man wat lig je lekker daarop. Juist daarom is dit iets anders geweest. Op veel hogere dosis duurt het maar 10 uur. Niet 24
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

Klik om te vergroten...
Als O-DSMT sterk (er) zou zijn, dan vraag ik me af, welke stof in casu welk rc, nog indruk op mij maakt....
3 x 40 mg pellets geprobeerd, ik merk er bijna niets van.
Van een rush is geen sprake!.
En dan de kostprijs van deze pellets.
Ronduit zwaar over the top!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Ben toch wel benieuwd wat jullie nou binnen gekregen hebben. Of het een gemixte drug was of misschien een combinatie van dingen dat jullie gehad hebben (bijv een benzo ofzo die langer doorwerkte?)

Los van jullie ervaring, zou ik na mij. Eigen ervaring nooit iemand o-dsmt aanraden. De ervaring is super chemisch en je krijgt allemaal nare bijwerkingen....
Klik om te vergroten...
Zoals in de reacties was gezegd: Datura.
en dat is het enige wat 1:1 overeenkomst vertoont, zeker door de duratie van 24uur plus. Ook alle symptomen daarvan zijn identiek, echter zal het speculaties blijven want de vendor is een van de pot gerukte eikel die niet normaal kan reageren, en zijn rapportage die hij stuurt zegt precies niks.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blyatman zei:
Zoals in de reacties was gezegd: Datura.
en dat is het enige wat 1:1 overeenkomst vertoont, zeker door de duratie van 24uur plus. Ook alle symptomen daarvan zijn identiek, echter zal het speculaties blijven want de vendor is een van de pot gerukte eikel die niet normaal kan reageren, en zijn rapportage die hij stuurt zegt precies niks.
Klik om te vergroten...
Als het datura is geweest dan hadden jullie wel dood kunnen zijn nu.... Toont maar aan dat je RC's gewoon moet testen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Als het datura is geweest dan hadden jullie wel dood kunnen zijn nu.... Toont maar aan dat je RC's gewoon moet testen.
Klik om te vergroten...
Vermoedelijk weet de vendor ook dat het niet zuiver geweest is. Want nog steeds neemt hij de telefoon niet op en beantwoord hij niks qua communicatie.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wow wat heftig, heb zelf periode aan de Tramadol (pillen en vloeistof) gezeten, had dit voor nierkolieken, maar nam het meer en meer recreatief. Na dat de Tramadol op was, ook eens O-DSMT tabletten geprobeerd, het was in de verste verste van wat jullie hebben ervaren, maar was er toch ook echt slecht van, vooral kotsmisselijk, trillen, zweten en indd enoooorme jeuk, alsof beestjes onder je huid zitten. De paar uurtjes warme cossy gloed, woog niet op tegen het ellendig gevoel. Ook dag erna de rest vh goedje doorgespoeld. Bij Tramadol had ik de gekende jeuk, maar het fijne gevoel overheerste, dat was bij O-DSMT bijlange niet het geval.

Edit: zonde dat je de rest vernietigd hebt, had samen met velen wel de inhoud willen weten. Maar het goede nieuws is dat jullie nu ok zijn en er hopelijk niets aan overhouden, niet lichamelijk en niet geestelijk.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Als het datura is geweest dan hadden jullie wel dood kunnen zijn nu.... Toont maar aan dat je RC's gewoon moet testen.
Klik om te vergroten...
Oh en qua testen, ik mag hopen dat dit voor iedereen ogen heeft geopend. We vertrouwen op een compleet vreemde die stofjes per post stuurt zonder überhaupt te weten wat er in zit. (Alles behalve bekend dan) maar een controle kan mentale en lichamelijke problemen tegen gaan en misschien wel voorkomen dat mensen aan bevuilde of slecht geproduceerde goederen kunnen overlijden..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."