#1
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.
Hey!
Dat ontstoken oog komt mij wel heel erg bekend voor zeg!
De O-DSMT dus.
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.
Het waren geen standaard normale hallucinaties.. We zijn ervaren genoeg in medicatie en drugs om te weten wat het is ja of te nee.Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.
Ben toch wel benieuwd wat jullie nou binnen gekregen hebben. Of het een gemixte drug was of misschien een combinatie van dingen dat jullie gehad hebben (bijv een benzo ofzo die langer doorwerkte?)Het waren geen standaard normale hallucinaties.. We zijn ervaren genoeg in medicatie en drugs om te weten wat het is ja of te nee.
Ik heb dit totaal niet ervaren bij O-DSMT. Het voelt idem als tramadol. Wel wat sterker omdat je het hoger kan doseren.Ben toch wel benieuwd wat jullie nou binnen gekregen hebben. Of het een gemixte drug was of misschien een combinatie van dingen dat jullie gehad hebben (bijv een benzo ofzo die langer doorwerkte?)
Los van jullie ervaring, zou ik na mij. Eigen ervaring nooit iemand o-dsmt aanraden. De ervaring is super chemisch en je krijgt allemaal nare bijwerkingen....
Als O-DSMT sterk (er) zou zijn, dan vraag ik me af, welke stof in casu welk rc, nog indruk op mij maakt....Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.
Ik ben ook overal geblokkeerd door de vendor…Denken jullie nu echt, dat die vendor na alle commotie, die batch nog heeft, laat staan er nog maar één pellet uit durft te verkopen?!
Welnee.
Die batch is allang verdwenen!
Dus, dat terugvinden is onmogelijk...
Zelfde hier. Gelijkwaardig aan een schuldbekentenis.Ik ben ook overal geblokkeerd door de vendor…
Ik heb net gisteren nog een trip-report geschreven over een uitzonderlijk nare ervaring die ik had met 100mg 6-APB (zogezegd). Nu ik dit lees en andere posts, begin ik meer en meer te denken dat er inderdaad nog wat anders zat in die caps dan 6-APB alleen.Mijn 6apb heb ik laten testen bevatte een extra middel in. Vendor beweerde van niet. Kreeg ik ook een nietszeggend grafiekje mee.
Haha en nu zie ik op Tripadvisor dat heel veel reviews van deze vendor verwijderd. Mijn bericht is verwijderd!!
4-APB is toch helemaal niet psychoactief? Die vendor is gewoon een liegende kets-kegel. Hij is uitgegleden tijdens de synthese en nou is zijn product poep.4-APB
Ik heb je verhaal gelezen mijn geteste 6APB bevatte ook 5 APB. Alleen werd ik er niet waus van. De hele trip was flauw.Ik heb net gisteren nog een trip-report geschreven over een uitzonderlijk nare ervaring die ik had met 100mg 6-APB (zogezegd). Nu ik dit lees en andere posts, begin ik meer en meer te denken dat er inderdaad nog wat anders zat in die caps dan 6-APB alleen.
Verdomme toch, ik had er nooit echt bij stilgestaan hoe risicovol het eigenlijk is om zomaar een gemiddelde dosis RC binnen te kappen zondermeer, en je vertrouwen puur op de vendor te leggen.
Daarom dus waardevol dat dit soort nare en/of gevaarlijke ervaringen hier gedeeld worden.Jammer dat ik niet eerder dit soort trip-reports heb gelezen.
Indd, uit eigen ervaring, smeermapperij pur sang, iets dat ik sindsdien iedereen afraad.Er is wel een verschil tussen 30mg oraal en 45mg rectaal denk ik ook.
Maar apart dit soort verhalen. Blij dat je deze post, nog een reden om er ver van weg te blijven.
(Tramadol is ook mijn meug niet sowieso)
Je zou kunnen zeggen: ze zijn schuldig, dit is een bekentenis.Exact.
Zo is het.
En nu geblokkeerd zijn?
Een regelrechte bekentenis!
Ik vind deze gang van zaken nogal wat...
Als er ooit een reden zou bestaan om openheid van zaken te geven, dan vind ik dit alles een heel goede kanshebber.
Jazeker!
Voor het zelfde geld vallen er slachtoffers.
Slachtoffers die voorgoed gestopt zijn met rc's.
Als dat mij gebeurd is, reken maar op een reactie mijnerzijds.Je zou kunnen zeggen: ze zijn schuldig, dit is een bekentenis.
Jij niet, jij schrijft meteen een column.
mooie man
Tuurlijk, @De ZandmanIs het niet beter, om afscheid te nemen van deze vendor?
Als jij 6 apb bestelt, dan moet het 6 apb zijn, wat er geleverd wordt.
En niet 6 apb met een toevoeging van de een of andere trippy sinistere stof waarvan je hele nare dingen van mee gaat maken..
Een typisch MaddMonkey verhaal, als je het mij vraagtHad nu verder gelezen en ik had niet zozeer iets visueels wat ik mij bedenken kon. Dat maakte het juist ook zo beangstigend voor mij. Het leek constant alsof ik overal mensen om mij heen hoorde, gelach, festival geluiden. Maar ik zag niets. Waardoor ik wist dat het in mijn hoofd zat.
Alleen jullie hadden allebei hetzelfde? Die maat van me ging gewoon lekker. Die sliep ook prima en werd wakker en ineens was ik verdwenen met tent en al en stond er opeens een Hongaars stel naast hem een eitje te bakken. Die hoorde van Nederlanders verderop dat ik schreeuwend en tierend weg ben gegaan. Die trof mij later aan in straalbezopen manische staat en dacht echt dat heb ik weer hoor![]()
Nope, geen enkele pijnstiller is nog effectief. Mits hoge doseringen morfine of tramadol. Maar ben juist bij dat ik daar vanaf ben. Liever geaccepteerd pijn lijden dan weer jarenlang emotioneel en geestelijk kapot gaan is geen oplossing.Heftig zeg, kan je huisarts je geen pijnstiller voorschrijven, overal waarschuwen ze voor opiaat epedemics. Door oxy .
Maar gedoseerd gebruik of af en toe heeft mijn pijn en ziek zijn echt verlicht, beter dan tramadol, daar droomde ik ook naar van, soms misselijk. Voor de 100 retard . Slow . ....
Succes . 🙏🏼🍀
Ik heb de vendor nagetrokken, heb al zijn privé gegevens. (Die zeker nooit vrij gegeven gaan worden) maar ik heb de vendor duidelijk laten weten dat hij met dit soort fratsen uithalen de verkeerde gaat treffen.Zoals ik al heb aangegeven, dit is een waardeloos, crimineel figuur.
Die moest aan de schandpaal gezet kunnen worden...
Misschien een paar foto's van zijn kinderen naar hem opsturen? Met de groetjes van Blyatman.Ik heb de vendor nagetrokken, heb al zijn privé gegevens. (Die zeker nooit vrij gegeven gaan worden) maar ik heb de vendor duidelijk laten weten dat hij met dit soort fratsen uithalen de verkeerde gaat treffen.
het is dat ik niet een celtransport wil voor dit soort waardeloos figuur, maar het zou het wel waard zijn in algemene termen. Via SMS een stoere vent maar een ouderwets pak slaag met de riem zal hem goed doen hahaha.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."