Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

205 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

Klik om te vergroten...

Hey!

Dat ontstoken oog komt mij wel heel erg bekend voor zeg!

De O-DSMT dus.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

Klik om te vergroten...
Het waren geen standaard normale hallucinaties.. We zijn ervaren genoeg in medicatie en drugs om te weten wat het is ja of te nee.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
Het waren geen standaard normale hallucinaties.. We zijn ervaren genoeg in medicatie en drugs om te weten wat het is ja of te nee.
Klik om te vergroten...
Ben toch wel benieuwd wat jullie nou binnen gekregen hebben. Of het een gemixte drug was of misschien een combinatie van dingen dat jullie gehad hebben (bijv een benzo ofzo die langer doorwerkte?)

Los van jullie ervaring, zou ik na mij. Eigen ervaring nooit iemand o-dsmt aanraden. De ervaring is super chemisch en je krijgt allemaal nare bijwerkingen....
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Ben toch wel benieuwd wat jullie nou binnen gekregen hebben. Of het een gemixte drug was of misschien een combinatie van dingen dat jullie gehad hebben (bijv een benzo ofzo die langer doorwerkte?)

Los van jullie ervaring, zou ik na mij. Eigen ervaring nooit iemand o-dsmt aanraden. De ervaring is super chemisch en je krijgt allemaal nare bijwerkingen....
Klik om te vergroten...
Ik heb dit totaal niet ervaren bij O-DSMT. Het voelt idem als tramadol. Wel wat sterker omdat je het hoger kan doseren.

Maar hallucinaties op deze manier, zonder te nodden (nodden is niet op die dosis) zijn echt heel gek. Je kan niet heel diep slapen op O-DSMT maar het voelt toch als de fijnste nacht ooit. Man wat lig je lekker daarop. Juist daarom is dit iets anders geweest. Op veel hogere dosis duurt het maar 10 uur. Niet 24
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Toch komt dit best vaak voor. Hallucineren op Tramadol is redelijk normaal en o-dsmt is vele malen sterker.

Klik om te vergroten...
Als O-DSMT sterk (er) zou zijn, dan vraag ik me af, welke stof in casu welk rc, nog indruk op mij maakt....
3 x 40 mg pellets geprobeerd, ik merk er bijna niets van.
Van een rush is geen sprake!.
En dan de kostprijs van deze pellets.
Ronduit zwaar over the top!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
Denken jullie nu echt, dat die vendor na alle commotie, die batch nog heeft, laat staan er nog maar één pellet uit durft te verkopen?!
Welnee.
Die batch is allang verdwenen!
Dus, dat terugvinden is onmogelijk...
Klik om te vergroten...
Ik ben ook overal geblokkeerd door de vendor…
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Ik ben ook overal geblokkeerd door de vendor…
Klik om te vergroten...
Zelfde hier. Gelijkwaardig aan een schuldbekentenis.

dus überhaupt bestellen en testen gaat niks opleveren want die batch is allang doorgespoeld en een nieuwe productie opgemaakt dus krijg je onjuiste informatie alsnog.
E
ExpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kwak zei:
Mijn 6apb heb ik laten testen bevatte een extra middel in. Vendor beweerde van niet. Kreeg ik ook een nietszeggend grafiekje mee.
Haha en nu zie ik op Tripadvisor dat heel veel reviews van deze vendor verwijderd. Mijn bericht is verwijderd!!
Klik om te vergroten...
Ik heb net gisteren nog een trip-report geschreven over een uitzonderlijk nare ervaring die ik had met 100mg 6-APB (zogezegd). Nu ik dit lees en andere posts, begin ik meer en meer te denken dat er inderdaad nog wat anders zat in die caps dan 6-APB alleen.
Verdomme toch, ik had er nooit echt bij stilgestaan hoe risicovol het eigenlijk is om zomaar een gemiddelde dosis RC binnen te kappen zondermeer, en je vertrouwen puur op de vendor te leggen.

Nou, de 6-APB "bad trip" was erg beangstigend, echt klote om mee te maken, en zou dit mijn ergste vijand niet toewensen.. Maar wat @Spyro en @Blyatman hebben meegemaakt klinkt nog vreselijker. Ik denk dat ik door zou draaien als ik dat had meegemaakt. En dan ook nog zo onverwacht, van een opiaat zogezegd. Ik hoop dat jullie er snel over heen geraken en zoiets nooit meer hoeven mee te maken. Het is, zoals voor mij nu ook, een levensles voor wat betreft RC-gebruik. Zou er veel bedachtzamer mee omgesprongen moeten worden. Ik wou dat ik in Nederland woonde, dan was het voor mij ook veel praktischer om de zooi die ik bestel eerst te laten testen vooraleer zelf de proefkonijn te spelen. Ik weet dat er test-kits bestaan, maar voor bepaalde middelen vind je er niet zo veel van. En dan nog kan het zijn dat er iets anders bij zit, buiten hetgeen waar je op test. Jammer dat RC's niet aan dezelfde kwaliteitsnormen kunnen worden onderworpen als de gewone farma. Als ze straks de RC markt de totale illegaliteit in duwen (algemeen verbod op die middelen + afgeleiden), wordt het nog linker om aan zuiver spul te geraken. De vendor waar ik van besteld heb, heeft zelfs geen review-page per RC. Maar die 6-APB was ook het laatste dat ik daar zal bestellen. Pijnlijke les geleerd. Jammer dat ik niet eerder dit soort trip-reports heb gelezen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kwak zei:
4-APB
Klik om te vergroten...
4-APB is toch helemaal niet psychoactief? Die vendor is gewoon een liegende kets-kegel. Hij is uitgegleden tijdens de synthese en nou is zijn product poep.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exp zei:
Ik heb net gisteren nog een trip-report geschreven over een uitzonderlijk nare ervaring die ik had met 100mg 6-APB (zogezegd). Nu ik dit lees en andere posts, begin ik meer en meer te denken dat er inderdaad nog wat anders zat in die caps dan 6-APB alleen.
Verdomme toch, ik had er nooit echt bij stilgestaan hoe risicovol het eigenlijk is om zomaar een gemiddelde dosis RC binnen te kappen zondermeer, en je vertrouwen puur op de vendor te leggen.
Klik om te vergroten...
Ik heb je verhaal gelezen mijn geteste 6APB bevatte ook 5 APB. Alleen werd ik er niet waus van. De hele trip was flauw.
De vendor: "Onze 6-APB is 85% 6-APB en 15% 4-APB"
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exp zei:
Jammer dat ik niet eerder dit soort trip-reports heb gelezen.
Klik om te vergroten...
Daarom dus waardevol dat dit soort nare en/of gevaarlijke ervaringen hier gedeeld worden.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Er is wel een verschil tussen 30mg oraal en 45mg rectaal denk ik ook.

Maar apart dit soort verhalen. Blij dat je deze post, nog een reden om er ver van weg te blijven.
(Tramadol is ook mijn meug niet sowieso)
Klik om te vergroten...
Indd, uit eigen ervaring, smeermapperij pur sang, iets dat ik sindsdien iedereen afraad.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Exact.
Zo is het.
En nu geblokkeerd zijn?
Een regelrechte bekentenis!
Ik vind deze gang van zaken nogal wat...
Als er ooit een reden zou bestaan om openheid van zaken te geven, dan vind ik dit alles een heel goede kanshebber.
Jazeker!
Voor het zelfde geld vallen er slachtoffers.
Slachtoffers die voorgoed gestopt zijn met rc's.
Klik om te vergroten...
Je zou kunnen zeggen: ze zijn schuldig, dit is een bekentenis.
Jij niet, jij schrijft meteen een column.

mooie man
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zomaar een opwelling,
ofwel een opkomende gedachte,

Is het niet beter, om afscheid te nemen van deze vendor?
Als jij 6 apb bestelt, dan moet het 6 apb zijn, wat er geleverd wordt.
En niet 6 apb met een toevoeging van de een of andere trippy sinistere stof waarvan je hele nare dingen van mee gaat maken..
Als mij zoiets overkomt, en de vendor doet alsof zijn neus bloedt en doet er verder niets aan, dan is deze vendor voor mij een no go, en direct exit.
Ik koop in dit soort gevallen bij deze vendor nog geen zakje suiker meer...
Waarom koop je dan toch nog bij zo een leperd.
Nee.
verkopen?
Iedereen waarschuwen, voorzover dit mogelijk is, en zoek een andere....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Je zou kunnen zeggen: ze zijn schuldig, dit is een bekentenis.
Jij niet, jij schrijft meteen een column.

mooie man
Klik om te vergroten...
Als dat mij gebeurd is, reken maar op een reactie mijnerzijds.
Dit is geen kinderspel goddome.
Daar kunnen doden door vallen!
E
ExpLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Is het niet beter, om afscheid te nemen van deze vendor?
Als jij 6 apb bestelt, dan moet het 6 apb zijn, wat er geleverd wordt.
En niet 6 apb met een toevoeging van de een of andere trippy sinistere stof waarvan je hele nare dingen van mee gaat maken..
Klik om te vergroten...
Tuurlijk, @De Zandman
Deze vendor komt ook meteen op mijn blacklist. Ben zelfs niet meer van plan om andere middelen (eerder of samen gekocht met de 6-APB) te nemen die wel altijd "juist" hebben gewerkt. Maakt me niet uit of dit nu gewoon perongeluk een slechte batch was en hij voor de rest een perfecte vendor is. Eenmaal zoiets gebeurt, is het meteen een red flag erover. Dat je non-psycho-actieve crap erbij doet, of iets anders dat erop lijkt, om meer spul aan lager prijs te verkopen, dat kan ik nog aanvaarden. Maar capsules gaan verkopen die allerlei giftige narigheid bevatten waarvan je niet 'ns weet wat het is en hoeveel... Dat is toch spelen met mensenlevens. Dat kan gewoon niet goedgepraat worden. Zoiets verkoop je niet, voor geen prijs.

Vandaar dat ik ook voorstander ben van een algemene crowd-sourced blacklist op te stellen die up-to-date gehouden wordt door iedereen die z'n drugs laat testen en/of zelf proefkonijn is met ervaring; met specificatie van de datum van het gekocht spul en de inhoud.
Een tegenargument is dan dat dit een vals gevoel van veiligheid zou creëren (een "goede" vendor kan ooit 'ns een slechte batch produceren). Maar als we allemaal slimmer zouden kopen, door vendors die vaker "slecht" gaan, aan te kaarten en de ervaringen te delen, gaan we uiteindelijk allemaal minder gaan bestellen van de meer roekeloze vendors die ooit wel 'ns durven foute boel te verkopen. En wordt de kans voor iedereen om perongeluk iets gevaarlijks te bestellen over het algemeen toch wat kleiner, volgens mij. Niettegenstaande hiervan zouden we in de eerste instantie allemaal moeten proberen om de middelen eerst te laten testen voor gebruik. Dit blijft natuurlijk de beste optie. Maar niet iedereen heeft altijd dezelfde mogelijkheden.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
MaddMonkey zei:
Had nu verder gelezen en ik had niet zozeer iets visueels wat ik mij bedenken kon. Dat maakte het juist ook zo beangstigend voor mij. Het leek constant alsof ik overal mensen om mij heen hoorde, gelach, festival geluiden. Maar ik zag niets. Waardoor ik wist dat het in mijn hoofd zat.

Alleen jullie hadden allebei hetzelfde? Die maat van me ging gewoon lekker. Die sliep ook prima en werd wakker en ineens was ik verdwenen met tent en al en stond er opeens een Hongaars stel naast hem een eitje te bakken. Die hoorde van Nederlanders verderop dat ik schreeuwend en tierend weg ben gegaan. Die trof mij later aan in straalbezopen manische staat en dacht echt dat heb ik weer hoor :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Een typisch MaddMonkey verhaal, als je het mij vraagt :tearsofjoy:
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kittekatty zei:
Heftig zeg, kan je huisarts je geen pijnstiller voorschrijven, overal waarschuwen ze voor opiaat epedemics. Door oxy .
Maar gedoseerd gebruik of af en toe heeft mijn pijn en ziek zijn echt verlicht, beter dan tramadol, daar droomde ik ook naar van, soms misselijk. Voor de 100 retard . Slow . ....
Succes . 🙏🏼🍀
Klik om te vergroten...
Nope, geen enkele pijnstiller is nog effectief. Mits hoge doseringen morfine of tramadol. Maar ben juist bij dat ik daar vanaf ben. Liever geaccepteerd pijn lijden dan weer jarenlang emotioneel en geestelijk kapot gaan is geen oplossing.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Zoals ik al heb aangegeven, dit is een waardeloos, crimineel figuur.
Die moest aan de schandpaal gezet kunnen worden...
Klik om te vergroten...
Ik heb de vendor nagetrokken, heb al zijn privé gegevens. (Die zeker nooit vrij gegeven gaan worden) maar ik heb de vendor duidelijk laten weten dat hij met dit soort fratsen uithalen de verkeerde gaat treffen.
het is dat ik niet een celtransport wil voor dit soort waardeloos figuur, maar het zou het wel waard zijn in algemene termen. Via SMS een stoere vent maar een ouderwets pak slaag met de riem zal hem goed doen hahaha.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blyatman zei:
Ik heb de vendor nagetrokken, heb al zijn privé gegevens. (Die zeker nooit vrij gegeven gaan worden) maar ik heb de vendor duidelijk laten weten dat hij met dit soort fratsen uithalen de verkeerde gaat treffen.
het is dat ik niet een celtransport wil voor dit soort waardeloos figuur, maar het zou het wel waard zijn in algemene termen. Via SMS een stoere vent maar een ouderwets pak slaag met de riem zal hem goed doen hahaha.
Klik om te vergroten...
Misschien een paar foto's van zijn kinderen naar hem opsturen? Met de groetjes van Blyatman.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."